Pokazený kontajner na separovaný zber

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
Anonymný užívateľ 26. februára 2013

Pokazeny kontajner na separovany zber PAPIER na Hagarovej ulici (za postou). Nakolko kontajner je poskodeny, nie je pracovnikmi spolocnosti OLO uz niekolkokrat obsluhovaný. Zacina sa tam hromadit odpad. Na koho sa prosim treba v tomto pripade obratit?

27. február 2013

Karolina Znasichdani

**** Komentár bol zmazaný, nakoľko obsahoval neopodstatnené osobné útoky a osočovanie. (Hlasovanie pod komentárom nevyjadruje súhlas/nesúhlas so zmazaním pôvodného príspevku.) ****
27. február 2013

Peter

A nahlasil niekto tento problem tam kde patri a to priamo na mestsku organizaciu OLO? Alebo trepat nezmysli je in?
27. február 2013

Karol F.

tu sa pravidelne trepe a sťažuje na nesprávnych miestach . Tu aj keby sa im niekto s prepáčením vys..l pred dvere , tak to má riešiť miestny úrad
27. február 2013

Nefunkcna Zelena

**** Komentár bol zmazaný, nakoľko obsahoval neopodstatnené osobné útoky a osočovanie. (Hlasovanie pod komentárom nevyjadruje súhlas/nesúhlas so zmazaním pôvodného príspevku.) ****
28. február 2013

Karol F.

**** Komentár bol zmazaný, nakoľko obsahoval neopodstatnené osobné útoky a osočovanie. (Hlasovanie pod komentárom nevyjadruje súhlas/nesúhlas so zmazaním pôvodného príspevku.) ****
28. február 2013

Karolina Znasichdani

**** Komentár bol zmazaný, nakoľko obsahoval neopodstatnené osobné útoky a osočovanie. (Hlasovanie pod komentárom nevyjadruje súhlas/nesúhlas so zmazaním pôvodného príspevku.) ****
28. február 2013

Michal Farkas

Turecke hospodarstvo je na tom velmo dobre na rozdiel od toho Slovenskeho.
Tieto veci riesi olo nie Starosta a poslanci.A ak mate nejaky dokaz o nekalostiach tak na to je policia . Alebo ,skuste to tam upratat .
01. marec 2013

Peter

Pani Nefunkca alias Karolina. Miesto tychto hlupych prispevkov si radsej zistite, ze vztah co sa tyka Vasich kontajnerov ste uzavreli ako spolocenstvo domu s organizaciou OLO. Cize tam musite smerovat Vase vycitky. S tymto obec nema nic spolocne.
01. marec 2013

Palo B.

Peter, pozrel som si tvoje príspevky aj pri iných diskusiách a zistil som, že patríš k Pilinského úderke. Všade, kde je len náznak kritiky vedenia Rače arogantne napádaš diskutujúcich.
S tebou nemá význam diskutovať, teba treba odhaliť ostatným.
01. marec 2013

Peter

Ja arogantne? Poprosim naznacit: Ja som uviedol fakty a nehram sa na bezbreho kritizovatela.Cize argumentujte mi laskavo ako sa riesi problem OLO.
01. marec 2013

Odpoveď samosprávy

Zberné hniezda na separovaný zber odpadu zabezpečuje Magistrát hl. m. SR Bratislavy cez spoločnosť OLO, a.s.

Kontaktovali sme spoločnosť OLO, a.s., ohľadom tohto poškodeného kontajnera. Vyjadrili sa, že kontajner v krátkej dobe vymenia.

S pozdravom

Ing. Jana Pešková
prednostka miestneho úradu
Mestskej časti Bratislava - Rača
01. marec 2013

Palo B.

Pani prednostka, Vaša odpoveď je absolútne alibistická a nekompetentná, tak, ako mnohé iné. Čo takto zodpovednosť za čistotu Rače a kompetencie a povinnosti Rače ak zistia špinu a bordel. Že máte aj Vy čosi robiť a nie len hlásiť a tým je to pre Vás vybavené, to Vám nič nehovorí?
Podľa toho, ako sú obyvatelia obyčajne spokojní s Vašimi odpoveďami o riešení problémov v Rači, asi Vám to naozaj nič nehovorí a to znamená len jedno. Sedíte na nesprávnej stoličke.
Tento môj názor platí aj pre Vaše ostatné "riešenia" s, s ktorými ste sa tu, na tomto portáli, pochválili.
01. marec 2013

M.Cibulkova

Ja by som navrhla na Miestnom urade taku rotaciu. Totiz,ze kazdy uradnik by raz do roka na mesiac nastupil do strediska udrzby zelene. A prva by tam mala nastupit ta prednostka z Pezinka. V jej pripade by to mohli byt az dva mesiace. Pevne verim,ze zatial by na odkaze pre starostu boli ,len odborne a efektivne odpovede. V Batovych zavodoch na vyrobu topanok takato rotacia bola bezna vec.
01. marec 2013

Peter

Vidim, ze tu sa skor vedie boj proti niekomu a vobec Vam nejde o odpovede a riesenia . Ak je za ten problem zodpovedne OLO, tak je zodpovedne OLO. Ak havarujete s autom v Raci bude zodpovedny urad? Alebo budete volat policiu.
Poprosil by som admina, aby si trosku ustrazil serioznost tejto stranky, lebo sa to tu zvrhava na osobne utoky a nie na riesenie problemov
01. marec 2013

Palo B.

M. Cibulkova: palec hore
01. marec 2013

Palo B.

Peter, nahlásenie je jedna vec a vybavenie, že je kdesi bordel a niekto je za to aj zodpovedný, je druhá vec.

Ale teraz k tomuto.
Za toto, že je tam taký bordel nesie zodpovednosť v prvom rade spoločenstvo vlastníkov bytov a nebytových priestorov, ktorým, tie kontajneri patria, ďalej vlastník pozemku.
Zodpovedným za riešenie problému je Miestny úrad v Rači, jeho prednostka, starosta, poslanci. Majú na úrade zriadené aj na to oddelenie a už to mali riešiť so zodpovednými za ten bordel, pokutovať a využiť všetky ostatné nástroje, ktoré im zákony, všeobecne záväzné nariadenia, štatút a ďalšie normy dávajú.
Tak tu potom nepíš a nevyhováraj sa.
Prepáč, že tykám, na webe je to tak
01. marec 2013

Odkazprestarostu.sk

@Peter: snažíme sa sledovať každú diskusiu na našom portáli a akonáhle sa vymyká slušnosti, zasiahneme do nej. Pri tejto diskusii sa nám zatiaľ nezdá, že by nejakým spôsobom niekoho urážala, akurát tu ľudia vyjadrujú svoje názory, možno trochu viac expresívne. To však k internetovým anonymným diskusiám patrí.
01. marec 2013

Peter

Palo B. Temou a podstatou tohto problemu, bol pokazeny kontajner a nasledne neobsluhovanie jeho vyprazdnovania. Este raz zhrniem fakty. Kontajner sluzi OLO, stojiska su majetkom hl. mesta , vlatnictvo tiez a obsluhu vykonava OLO. Cize ak s by ste si pozreli kam mate volat , tak volat mate na OLO alebo magistrat. Lenze Vam nejde o vyriesenie problemu na ktory Vam uz odpovedal urad , ale o pernamentne osocovanie a hladanie chyb v miestnej samosprave. To uz nema nic so zdravym rozumom, proste chcete stoj co stoj mat presvedcenie , ze starosta je ten co jediny za to moze, aj ked to nepatri vobec do kompetencie MC. Este raz sa pozrite co mate v zmluve s OLO (vas bytovy dom) a tam mate jasne definovane kam sa mate s problemom obratit. OK?
01. marec 2013

p

Bratislava Odkazprestarostu.sk: Myslel som si ze komentare sa maju tykat samotneho problemu, a nie vylevov duse jednotlivcov voci dalsim osobam co s tym problemom nemaju nic spolocne. Takto sa samotna diskusia a hlavne riesenie degraduje na osocovanie a neriesenie problemov. Zamer administartora dobry, ale ak to takto pojde dalej, tak to uz nebude stranka o rieseni problemov, ale skor vybijanie si svojich dojmov a nenavisti

s pozdravom
01. marec 2013

Odkazprestarostu.sk

@p: Áno súhlasíme, komentáre sa majú týkať problému a nie osočovania druhých. Problematické komentáre v tejto diskusii sme teda zmazali.
01. marec 2013

Palo B.

Čítal som všetky komentáre, ktoré boli zmazané a nesúhlasím s tým, že boli zmazané a že boli od veci. To že predseda strany zelených a starosta v jednej osobe sa nestará o životné prostredie, ako je vidieť aj na fotke je pravda a pravda je aj to, že by sa mal, lebo je platený z našich daní. Pravda je aj to, že sa nestará o to, aby to v Rači nevyzeralo ako na tej fotke, lebo si ako občan Rače myslím že preto, lebo rozhajdákali peniaze. Znovu opakujem, že za neporiadok sú zodpovedné konkrétne osoby, možno aj firmy, ale povinnosťou Rače je v zmysle štatútu a Všeobecnezávezného nariadenia zabezpečiť poriadok, aj represívne. robí to Rača? Robí vyhľadávaciu činnosť? Nahlasuje a rieši problémy? Alebo to očakáva od občana?
Toto, čo som opísal, bolo napísané aj v tých komentároch, ktoré boli, podľa môjho názoru, neprávom zmazané. Možno to bolo napísané ostrejším a satiritickejším perom, ale zmysel bol tento.
Ako to, že nikdy pred tým, som si nevšimol, že by boli mazané príspevky, ak útočili na iného ako Pilinského. To už je tu cenzúra?
Ľudia Vám tu píšu asi preto, lebo v Rači nemajú kde.
01. marec 2013

Karolina Znasichdani

Admin. Takto to moze byt? Strasne sa mi paci ta fotka a podla mna je vsetko v poriadku. Som rada, ze tu mame tohoto starostu a chcela by som ho mat este niekolko volebnych obdodi.
Uz je to dobre? Toto mi uz nevymazete? (poznamka, riesim problem, ktory je tu nastoleny, ze ten bordel je dobry)
01. marec 2013

Odkazprestarostu.sk

Len veľmi neradi zasahujeme do diskusie a komentárov. Na druhej strane, tento portál má slúžiť na konštruktívne riešenie konkrétnych problémov okolo nás. Vyhodnotili sme, že zmazané príspevky nijakým spôsobom nenapomáhali riešeniu problému (neporiadok pri smetných košoch), navyše sa ho z veľkej časti ani netýkali. Záleží nám na serióznosti tejto stránky a nazdávame sa, že takýto typ príspevkov ju na škodu všetkých znehodnocuje. Prosím, nezamieňajte si tento portál s voľným diskusným fórom.
04. marec 2013

Palo B.

Admin: Ešte toto, ak ste rozhodli, že sa sem čosi nehodí a zmazali ste to, tak by ste mali uviesť, že tie hlasovania (súhlas-nesúhlas) patria pôvodnému príspevku a nie je to vyjadrený názor na Váš oznam o zmazaní. Aby to bolo korektné:
Ďakujem
06. marec 2013

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň.

Kontajner na papier na Hagarovej ulici bol vymenený a je plne funkčný.

Ďakujem.

S pozdravom
Ing. Jana Pešková
prednostka miestneho úradu
Mestskej časti Bratislava - Rača
09. marec 2013

Miro Ščibrany

Problem bol vyrieseny za 5 dni. Ak by spravca domu nahlasil problem tam, kam treba na OLO a nie cez diskusne fora mohol byt vyrieseny aj skor.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania