Pán Jozef, v zmysle Vašej žiadosti o nápravu Vám oznamujeme, že sa jedná o telekomunikačnú šachtu vo vlastníctve a správe Slovak Telekom, a.s. Túto spoločnosť oboznámime s Vašou žiadosťou.
Dobry den. Prešlo už 6 mesiacov a k naprave nedošlo. Dočkáme sa? Mesto ked zašle sťažnosť sukromnej spoločnosti aj si skontroluje v akom stave to je? Ci to vôbec niekto rieši? Chodnik patrí mestu a prave mestu by malo záležať v akom stave je. Ja ako občan môžem len upozorniť.
Vykonajte napravu, pokutujte sukromnu spolocnost a budete mat na ten novy poklop hned tych par eur.
Dakuje danovy poplatnik mestu za to, ze vyuzije moje dane na spravnom mieste a nie na stavbu fontan a podobnych zbytocnosti.
Jozef
Dufam, ze aj sukromna spolocnost vykona napravu v co najkratsom case.