M. Schneidera Trnavského-zastávka MHD -poškodená

Zodpovednosť za riešenie: Magistrát hlavného mesta

Uzavretý
meno
Monika 12. októbra 2020

Rada by som upozornila na skutočnosť, že pri rekonštrukcii električkovej trate a integrovanej zastávke Záluhy boli vymenené iba niektoré obrubníky a na určitom mieste zostali staré a škaredé. Prečo sa takto odflákla rekonštrukcia ? Je to celé jeden paškvil a hanba. Prosím o vyjadrenie dopravného podniku a magistrátu, ktorý BY MAL dozorovať rekonštrukcii.

12. október 2020

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Magistrát hlavného mesta
14. október 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali kompetentné oddelenie, ktoré sa ním už zaoberá.

S pozdravom
Kto? Oddelenie mestskej mobility

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
26. november 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

kamenné obrubníky v dobrom stave spred modernizácie sa opätovne osádzali popri trati. Niektorí ľudia hodnotia vizuál čadičových obrubníkov pozitívne, niektorí majú radšej žulové. Bolo by však neefektívne dobré kamenné obrubníky nevyužiť. Jedna z výhod kamenných obrubníkov je práve ich životnosť a preto ich neplánujeme plošne nahrádzať. Naopak plánujeme staré obrubníky opätovne využívať v čo najväčšej miere. Vizuálne sme ich uloženie upravili tak, aby sa vždy nachádzali pokope a neboli osádzané na krátkych úsekoch obrubníky rôžnej kvality.
Na priblíženie toho aké štandardy máme pri osádzaní obrubníkov Vám dávame do pozornosti Technické listy mesta Bratislava (TLMB): https://bratislava.sk/sk/technicke-listy-mesta-bratislava
TLMB sú od mája tohto roka (teda sa to netýkalo ešte tejto rekonštrukcie) prílohou každej uzatvorenej zmluvy na rekonštrukciu alebo výstavbu ciest a chodníkov. TLMB prinesú vyššiu kvalitu a v dlhodobom horizonte aj efektívnejšie hospodárenie s našimi financiami. TLMB sa musia riadiť aj zhotovitelia všetkých rozkopávoch pre tretie strany (SPP, ZSE, Telekom). Mesto tak teraz vie prísnejšie vymáhať kvalitu dodávaných prác a uplatňovať reklamáciu.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania