Odborárske námestie-chodník-bariéra na chodníku

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Uzavretý

niekto zložil kontajner na chodnik a neda sa po ňom prejsť zabral celu šírku chodníka.

28. október 2020

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Magistrát hlavného mesta
02. november 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali kompetentné oddelenie, ktoré sa ním už zaoberá.

S pozdravom
Kto? Oddelenie dopravy, Referát kontroly

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
05. november 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

v čase kontroly oddelenia dopravy, referátu kontroly sa kontajner na mieste už nenachádzal a teda bol z chodníka odstránený. Do budúcnosti odporúčame pri takýchto urgentných podnetoch kontaktovať čo najskôr MsP. Ďakujeme však za nahlásenie podnetu a aj keď sme nemohli vykonať viac, sme radi, že chodník je opäť priechodný.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
05. november 2020

Peter Oravec

Dobrý deň,
a čo keby sme to otočili?
Vy ako magistrát/samospráva máte - predpokladám - informáciu o podnete zrejme prakticky okamžite, v priebehu hodín, maximálne jedného dňa. Čo keby ste teda VY láskavo začali riešiť podnet ihneď, a nie až o týždeň?
Medzi zadaním podnetu (28.10.) a vaším "riešením" (5.11.) uplynulo minimálne osem dní. Či?
S pozdravom.
Prosím o preposlanie.
06. november 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ak máte úprimný záujem o zlepšení nášho mesta, tak je samozrejmé, že pri krátkodobých porušeniach zákona je nutné kontaktovať MsP alebo priamo Magistrát, a nie ísť formou podnetu na OPS, keďže kým doputuje ku kompetentným osobám, tak je veľakrát neskoro - to je jednoducho fakt. Keď Vám niekto zaparkuje na Vašom vyhradenom mieste na parkovanie, tak nedávate podnet na OPS. Ďalej treba uviesť, že pri množstve podnetov nie je také jednoduché venovať sa každému ihneď ako sa na prvý pohľad zdá. Plus každá Vaša žiadosť o preposlanie bezpredmetnej veci nám tiež čas na kontrolu v teréne nepridáva. Taktiež beriete do úvahy dátumy zverejnenia, kontrola však bola vykonaná v utorok 3.11.2020. Systém OPS funguje inak ako si zrejme myslíte, čo Vám nevyčítame, avšak nemôžete to vyčítať ani Vy hlavnému mestu. Máme čo zlepšovať a aj na tom pracujeme, pričom sme čiastočného pokroku už dosiahli a našou snahou je v tom pokračovať. Dúfame, že úprimný záujem spraviť naše mesto lepším naozaj máte a preto Vás prosíme, aby sme k sebe navzájom boli slušní a objektívni.
Podnet považujeme za uzavretý.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
06. november 2020

Peter Oravec

Dobrý deň,
ďakujem za odpoveď.
Môžem sa ešte spýtať, kde sa podnet túlal od zadania 28.10. do Vašej kontroly 3.11.? Teda osem dní? Tomu naozaj nerozumiem, aj keď bol v tom čase, samozrejme, jeden víkend. Niečo tu jednoducho nesedí.
Mimochodom, čo robia inšpektori verejného poriadku? Ja viem, že magistrát inšpektorov nemá, ale majú ich mestské časti. Nie je náhodou riešenie takýchto záležitostí jednou zo súčastí ich pracovnej náplne?
Ďakujem, s pozdravom.
06. november 2020

Peter Oravec

Dobrý deň,
je smutné, že aj toto je jeden z podnetov, kde sa nedá vyjadriť súhlas/nesúhlas s reakciou samosprávy. Prosím OPS o riešenie.
S pozdravom.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania