M. Schneidera Trnavského-riešenie dopravnej situácie-dopravu spomaľujúce

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

V riešení
meno
Jana Landova 08. decembra 2020

Žiadam samosprávu, aby zverejnila algoritmus všetkých semaforov, ktoré nie sú v pevnom režime. Ide najmä o semafory pozdĺž električkovej trate v Dúbravke, Karlovej vsi a na nábreží až k tunelu. Z náhodného pozorovania semaforov mám domnienku, že vždy po prejdení električky, ktorá si vyžiada zelenú sa cyklus semafora vráti na začiatok. Tým sa niektoré smery dostanú viackrát k zelenej a niektoré iné smery môžu čakať aj niekoľko minút, kým dostanú zelenú pretože práve prešlo niekoľko električiek za sebou alebo oproti sebe. V Dúbravke zatiaľ nie je frekvencia električiek taká vysoká, aby sa to výraznejšie prejavilo, ale v Karlovej vsi by to už mohlo znamenať nežiadúce vytváranie kolón. Problém sa týka aj autobusov a trolejbusov, chodcov a prejazdu vozidiel s právom prednostnej jazdy!

08. december 2020

Odpoveď samosprávy

Komunikácia je v správe bratislavského magistrátu, podnet im preposielame.

Rastislav Bagar, prednosta MÚ BA-Dúbravka
08. december 2020

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
08. december 2020

Viliam

Križovatka Alexyho fungovala pred rekonštrukciami tak ze cyklus po prerušeni elektrickou pokračoval tam kde bol prerušený plus tu bola (je?) preferencia aj linky 23 pri odbacani do Lamača
08. december 2020

Pozorovatel

Niektore odbocenia su riadene indukcnou sluckou, cize ak slucka auto nezachyti, prejde aj niekolko cyklov, ale zelena vam pre odbocenie nenaskoci. Mam to rokmi odsledovane na niekolkych krizovatkach pri kazdodennom jazdeni.

Snazil som sa podnetom indukcnu slucku "zviditelnit" jej vyznacenim na vozovke.
Nova legislativa, by podla mna vyznacenie symbolu dovolila, ale policajti to zmietli zo stola.

Tu je cela argumentacna anabaza ak by mal niekto zaujem:
https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/57990/krizovatka-saratovska-repasskeho-indukcny-senzor-pre-odbocenie
08. december 2020

Jana Landova

Viliam, prosím, napíšte viac o preferencii linky 23. Išlo len o dlhší cyklus? Dalo sa to odlíšiť od toho, že tým smerom je diaľnica aj Lamač a teda prirodzene viac áut? Alebo bol špeciálny signál, či dopytový systém?
Pomôže nám to posúdiť ako sa to zmenilo.
09. december 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali kompetentné oddelenie, ktoré sa ním už zaoberá.

S pozdravom
Kto? Oddelenie dopravného inžinierstva

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
15. december 2020

Martin CHUDY

AKO? Ako sa ním zaoberá? táto zaklínacia formulka je absolútne o ničom, nevieme z toho nič, bol pomenovaný pisateľom problém a mesto sa tým zaoberá... možno tam poslali tajného agenta aby fotil ako dlho svieti zelená.... ale aké bude riešenie a kedy to bude upravené?
17. marec 2021

Viliam

Podľa mojich pozorovaní, už funguje križovatka ako pred rekonštrukciou, t.j. preferencia električiek, pričom po prerušení cyklu električkou pokračuje prerušený cyklus

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania