Trnavské mýto-úzkokoľajná vlaková električka

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Uzavretý
meno
Peter T. 20. decembra 2020

Návrh na zrealizovanie muzeálneho železničného objektu na zónu oddychu so zeleňou a prezentáciou úzkokoľajnej vlakovej električky železničného parku s možnosťou i posedenia si na lavičke v zalesnenej koľajovej časti. Zriadenie muzeálneho stanovišťa viacerých historických lokomotív s vagónmi a pojazdným úzkorozchodným vláčikom v zakreslenej časti ktorý by mohol byť vyrobený v Nemecku alebo Rakúsku, pre našu lokalitu v danej oblasti. Návrh je len mojou predstavou ako by mohla Železničná Filiálka prezentovať naše železničné historické depo s odstavenými muzeálnymi vlakmi, kde by malý vláčik s elektrickým dobíjaním mohol prevážať v okruhu deti s rodinami a turistov ako atrakcia v prezentácii našich lokomotív. Určite by som to zahrnul do projektu Európskych dotácii. Ďakujem .

20. december 2020

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
21. december 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

tieto pozemky sú v majetku ŽSR a v budúcnosti budú pravdepodobne využité pre potreby prímestskej vlakovej dopravy. Z tohto dôvodu sa neplánuje lokalita využiť pre detské atrakcie.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Hlavné mesto SR Bratislava
21. december 2020

Peter T.

Prímestská železnica môže ísť predsaj do tunela pod filiálkou ako dvojkoľajná v smere Nivy a pod dunaj na konečnú do Petržalky aby nevznikala zbytočne pomalá a veľká obchádzka cez Nové mesto - predmestie a to 30 km v hod v useku 5 km a tým radšej obslúžte po pod úrovňou cele centrum mesta.. Na vrchu by mal ostať len park s hystorickými lokomotivami s úzkorozchodnou železničkou nie len detskou ale slúžiaca električka aj pre dospelých i turistov od Centraluvid v nákrese postupnou dostavbou k jazeru Kuchajda.. .

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania