19.10.2022 13:02
Dobrý deň,
ďakujem za opätovne preposlaný podnet. Nakoľko ide o nádobu na komunálny odpad, postupujem tento podnet na riešenie spol. OLO.
Zároveň by som chcela informovať obyvateľov, že v prípade poškodeného kontajnera je potrebné kontaktovať správcu bytového domu, aby zabezpečil výmenu nádoby. Príp. poverenú osobu, ktorá koná v mene vlastníkov bytov, ktorým smetná nádoba patrí. Nádoby na komunálny, či separovaný odpad nie sú v kompetencii MÚ BANM.
Za porozumenie ďakujem.
19.10.2022 13:04
Dobrý deň,
ďakujem za opätovne preposlaný podnet. Nakoľko ide o nádobu na komunálny odpad, postupujem tento podnet na riešenie spol. OLO mailom a zodpovednosť za riešenie podnetu na Magistrát hlavného mesta, keďže ide o mestský podnik.
Zároveň by som chcela informovať obyvateľov, že v prípade poškodeného kontajnera je potrebné kontaktovať správcu bytového domu, aby zabezpečil výmenu nádoby. Príp. poverenú osobu, ktorá koná v mene vlastníkov bytov, ktorým smetná nádoba patrí. Nádoby na komunálny, či separovaný odpad nie sú v kompetencii MÚ BANM.
Za porozumenie ďakujem.
TLJ
Vážená spoločnosť OLO,
prečo ani po cca 4 mesiacoch od podania podnetu, neprišlo k náprave (výmene poškodenej zbernej nádoby) ?!