Ivana Bukovčana-chodník-poškodená dlažba

Zodpovednosť za riešenie: MÚ Devínska Nová Ves

Vyriešený
meno
Barbora Glancova 25. februára 2021

Poškodený ovalny poklop na vodu na chodníku pri dome Ivana Bukovčana 5 / 7.

25. február 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Iné
25. február 2021

Silvia Vilhanová

Dobrý deň,

podnet bol odoslaný BVS a. s.

S pozdravom,

Silvia Vilhanová,
admin pre DNV
(bratislava8@odkazprestarostu.sk)
25. február 2021

Obyvatelka DNV

rovnaky podnet je tu uz od r.2014
26. február 2021

Silvia Vilhanová

Dobrý deň,

už som si to všimla, ďakujem za upozornenie. Keďže tento podnet konečne BVS rieši, nechám ho aktívny a po vyriešení uzavriem oba podnety.

S pozdravom,

Silvia Vilhanová,
admin pre DNV
(bratislava8@odkazprestarostu.sk)
05. marec 2021

Silvia Vilhanová

Dobrý deň,

tu je odpoveď od BVS:

"Zjavne sa jedná o výškovú úpravu chodníka tak, aby vznikol bezbariérový nájazd. Náš hydrant bol v pôvodnej nivelete osadený správne s poklopom (viečkom) v drážke podzemného liatinového korpusu.

Stavebná firma, ktorá úpravu realizovala osadila korpus nižšie, aby dodržala spád nábehu čím ale zázubec hydrantu teraz vytŕča nad jeho úroveň a viečko nie je možné osadiť.

BVS by musela urobiť hlbokú rozkopávku až na hlavné vodovodné potrubie a znížiť celý hydrant, čo ale nie je možné pokiaľ je teleso hydrantu priamo na výškovom kolene a nie je tam rezerva na výškovú úpravu. Pokiaľ by bola, tak by bol príliš hlboko a samozrejme, že BVS k takejto činnosti za cca 2500€ nemieni pristúpiť, pre cudzie zavinenie.

Predpokladáme, že celú akciu zadala ako investor mestské časť DNV nám neznámej dodávateľskej firme a pýtame sa ako bol vykonávaný stavebný dozor a preberacie konanie.

Uplatnite si nápravu v reklamačnom konaní záručnej lehoty v zmluve o dielo u dodávateľa stavebných prác."

S pozdravom,

Silvia Vilhanová,
admin pre DNV
(bratislava8@odkazprestarostu.sk)
19. marec 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: MÚ Devínska Nová Ves
19. marec 2021

Silvia Vilhanová

Dobrý deň,

podnet bol opätovne preposlaný na Miestny úrad DNV.

S pozdravom,

Silvia Vilhanová,
admin pre DNV
(bratislava8@odkazprestarostu.sk)
22. marec 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň
Poškodený oválny poklop na vodu opravila spoločnosť Denova.

H. Jankovičová
Odd. IT
MČ BA-DNV
23. marec 2021

Barbora Glancova

Ďakujeme, perfektne, je to opravené! :)
23. marec 2021

Silvia Vilhanová

Dobrý deň,

veľmi pekne ďakujeme.

S pozdravom,

Silvia Vilhanová,
admin pre DNV
(bratislava8@odkazprestarostu.sk)

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania