Jantárová cesta - znečistená zastávka MHD

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Vyriešený
meno
Rhonda 10. apríla 2021

Zastávka električky Farského - prestupný bod.
V koľajisku je mnoho odpadkov.
Pracovníci každé ráno pozametaju obe nástupistia a vyprazdnia koše. Za čo ďakujem.
Množstvo (1ks smetnej nádoby na každom nástupišti) považujem za nedostatočné.
Smetna nádoba na nástupišti v smere Jungmannova je nevhodné umiestnená, tj na začiatku avšak cestujúci po vystúpení smerujú opačným smerom.
Navrhujem navýšiť počet smetných nádob aspoň na 6 ks miesto 2 ks aktuálnych a vhodné by bolo keby boli väčšie

10. apríl 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
13. apríl 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Dopravný podnik Bratislava, a.s.
26. apríl 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

veľmi pekne ďakujeme za nahlásenie podnetu. Týmto Vám potvrdzujeme jeho prijatie a už sa ním zaoberá príslušné oddelenie. Veríme, že Vám odpoveď prinesieme čo najskôr.
29. apríl 2021

Odpoveď samosprávy

Pekný deň,

Ďakujeme za Váš podnet. O čistotu v koľajisku sa pravidelne staráme. Na základe Vášho podnetu sme súčasný stav preverili a prijali sme adekvátne opatrenia pre zvýšenie účinnosti čistenia.
Na Vami uvedených zastávkach má DPB, a.s. osadenú smetnú nádobu so štandardnou kapacitou a v súčasnej dobe nedisponuje inými. Každopádne smetné nádoby na zastávkach MHD majú slúžiť na drobný odpad súvisiaci s prepravou cestujúcej verejnosti v prostriedkoch MHD (použitý cestovný lístok, použitá hygienická vreckovka...). Bohužiaľ stále sa nájde značné množstvo ľudí, ktorí používajú smetné koše na zastávkach MHD na komunálny odpad a to spôsobuje preplnenie košov už pár hodín po ich vyprázdnení.

Odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
10. júl 2021

Rhonda

Aktualizácia
Prosím upratať
11. júl 2021

Odkaz pre starostu

Podnet bol opätovne preposlaný samospráve.

Michal Haman
Administrátor pre Petržalku
26. september 2021

Rhonda

Aktualizácia 26.9. nedostatocna kapacita košov.
29. september 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň.
Platí odpoveď z apríla.
O čistotu v koľajisku sa pravidelne staráme.
Ďakujeme za Váš podnet.

Odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
11. november 2021

Martin Uváček

Overenie stavu podnetu - podnet zatiaľ nebol vyriešený
15. november 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň.
V rámci pravidelnej údržby bude priestor koľajiska vyčistený. Odpadková nádoba, slúži na odpad súvisiaci s prepravou, napr. na cestovné lístky. Rozhodne nie na komunálny odpad. V prípade nedostatočnej kapacity, je vhodné niekde v blízkosti zastávky osadiť inú smetnú nádobu. Toto riešenie však už presahuje kompetencie DPB, a.s.

Odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
21. február 2022

Odpoveď samosprávy

Uvedený podnet bol pracovníkmi prevádzky údržby koľajových tratí a zastávok DP Bratislava a.s. vyriešený.

Odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti
21. február 2022

Martin Uváček

Overenie stavu podnetu - podnet zatiaľ nebol vyriešený
09. marec 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň.
O čistotu sa pravidelne staráme. Žiaľ, vždy sa medzi nami nájdu neporiadni ľudia a miesto je zahádzané odpadkami chvíľu po vyčistení.
Bojujeme s tým ďalej.
Ďakujeme za Váš podnet

Odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania