Mýtna-kanalizácia-poškodený kanalizačný poklop

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený

4 ks rozbitých okrúhlych poklopov a jeden prepadnutý štvorcový sieťový poklop za električkovým priecestím na začiatku Mýtnej ulice pri NBS. Väčšina týchto poklopov je priamo v jazdnej dráhe vozidiel prichadzajucich od námestia slobody. Bolo by potrebné ich opraviť a dosadiť na úroveň vozovky.

30. apríl 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
30. apríl 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali kompetentné oddelenie, ktoré sa ním už zaoberá.

S pozdravom
Kto? Oddelenie správy komunikácií

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
19. máj 2021

Martin Uváček

Iný pohľad na všetky kanále, ktoré potrebuju výmenu alebo opravu.
14. jún 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

Bratislavská vodárenská spoločnosť sa k podnetu vyjadrila nasledovne. Jedná sa o zariadenie BVS a.s DDV – VV DN 200/150. Porucha je už v štádiu riešenia, potrvá to však nejaký čas, preto Vás prosíme o trpezlivosť. Je tomu tak z dôvodu nutnosti viacerých krokov pri realizácií opravy - napr. vypracovania projektu dopravného značenia z dôvodu komplikovanej a zhustenej dopravy .

S pozdravom,

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
14. september 2021

Martin Uváček

Podnet neriešený. Teraz blízko prebieha oprava priestoru pred NBS. Nedalo by sa to využiť na riešenie tohto podnetu?
25. september 2021

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol opätovne preposlaný samospráve.

S pozdravom,

Barbora Peregrim
Odkaz pre starostu
[email protected]
20. november 2021

Martin Uváček

Overenie stavu podnetu - podnet zatiaľ nebol vyriešený
20. november 2021

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol preposlaný samospráve s upozornením na aktualizáciu.

S pozdravom,

Barbora Peregrim
Odkaz pre starostu
[email protected]
03. február 2022

Martin Uváček

Overenie stavu podnetu - podnet zatiaľ nebol vyriešený. Vo veci sa od nahlásenia zatiaľ nič neudialo.
03. február 2022

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol preposlaný samospráve s upozornením na aktualizáciu.

S pozdravom,
Martina
Administrátor Bratislava-Staré Mesto
Odkaz pre starostu
[email protected]
26. február 2022

Martin Uváček

Posledná odpoveď je z júna 2021. Odvtedy sa nič výrazne neudialo. 4ks rozbitých okrúhlych poklopov a jeden prepadnutý štvorcový poklop sú stále bez zmeny.
13. máj 2022

Martin Uváček

Overenie stavu podnetu - podnet zatiaľ nebol vyriešený
16. máj 2022

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol preposlaný samospráve s upozornením na aktualizáciu.

S pozdravom,

Administrátor Bratislava-Staré Mesto
Odkaz pre starostu
[email protected]
20. jún 2022

Martin Uváček

Už sa konečne začalo s opravou.
23. jún 2022

Martin Uváček

Overenie stavu podnetu - podnet bol vyriešený Poklopy opravené a zarovnané.
28. december 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za sledovanie podnetu a upozornenie na dokončenie opravy.

S pozdravom,
Kto? Bratislavská vodárenská spoločnosť
Kedy? 2022

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania