Jantárová cesta - horšia ako cesty v Indii

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Neriešený
meno
hedviga 19. augusta 2014

Vozovka Jantárovej cesty medzi križovatkami s Kutlíkovou/Pajštúnskou a Šintavskou je v dezolátnom stave. (Priložené fotografie zďaleka nezachytili skutočný stav, lebo cesta nemá chodník a tak sa ťažko dá lepšie nafotiť.)
Tretina šírky jazdného pruhu v smere ku Kutlíkovej je totálne rozpadnutá. V celom úseku sú koľaje, ktoré sú za dažďa plné vody, takže je veľké riziko zabrzdiť pred križovatkou. Keď vaše okno zasiahne sprcha ktorú na vás vyšle protiidúce auto, máte čo robiť, aby ste nehavarovali.
Vzhľadom na obmedzený priestor (zvodidlo) sa pri strete vozidiel nie je kam uhnúť. A križovatka s Kutlíkovou/Pajštúnskou - to je unikát, aký som nevidela ani v Indii.
Magistrát sa vyhovára, že je to provizórna cesta. To je pravda - nemá žiadnu konštrukciu ani odvodnenie. Ale toto trvá už vyše 30 rokov. A ak je to provizórna cesta, prečo na ňu presmerovali MHD, ktorá predtým jazdila okolo - cez Budatínsku a Lietavskú?!
To naozaj Magistrát chce čakať ďalších 30 rokov, kým sa tu postaví električková trať? Asi tomu neuveria, ale toľko táto cesta nevydrží v prevadzkyschopnom stave.
Žiadam o okamžitú opravu vozovky technológiou, ktorá zodpovedá úrovni 21. storočia v krajine, ktorá je členom EÚ, nie zlepencami na zlepence.

19. august 2014

ivan

Úroveň cesty zodpovedá stavu krajiny v ktorej sa cesta nachádza.Nie aby ste boli radi ,že je tam asfalt, ešte aj rovný by mal byť.
24. október 2014

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

hlavné mesto si uvedomuje, že nie všetky cesty a chodníky sú v ideálnom stave. Oddelenie správy komunikácií magistrátu hl. mesta však vzhľadom na veľmi obmedzený rozpočet rekonštruuje prioritne tie úseky ciest a chodníkov, ktoré sú najviac poškodené.

Vzhľadom na výrazné šetriace opatrenia v rozpočte hlavného mesta z dôvodu vysokej zadĺženosti z minulých období boli nutné aj isté opatrenia na
úseku údržby zelene, údržby komunikácií a upratovaní. Vzhľadom na uvedené Vám nevieme sľúbiť, či tento úsek bude opravený v krátkom čase.

Hlavné mesto má v správe celkovo takmer 400 km ciest ktoré spolu tvoria 4 milióny m2. Na ich opravu môže využiť len tie financie, ktoré má pridelené v rozpočte schválenom poslancami mestského zastupiteľstva. Vzhľadom na obmedzený limit financií na túto činnosť sa robia opravy najviac poškodených prejazdných povrchov ciest. Váš podnet bol odstúpený na príslušné oddelenie, ktoré v rámci možností rozpočtu priebežne zabezpečuje potrebné opravy.

Vedenie hlavného mesta však intenzívne pracuje na zlepšení finančnej kondície mesta, preto veríme, že v budúcom období budeme môcť urobiť viaceré potrebné opatrenia aj v oblasti opravy a údržby ciest.

Rozumiem vám, že okamžite a hneď by sme chceli všetko a na tej najlepšej úrovni. Realita však je to, na čo máme. Žiaľ, je pravda, že cesta bola iba provizórna a bola postavená tak ako pretrvala dodnes. Pravdou je aj to, že až teraz sa konečne veci pohli dopredu a električková trať sa naozaj buduje.


Mgr. Marek Papajčík
Oddelenie marketingu a vzťahov s verejnosťou
Hlavné mesto SR Bratislava
24. október 2014

ivan

Jéj ,žeby voľby sa nám blížili,
Papajčík nám ožili?
27. október 2014

hedviga

Teda naozaj neviem, ktorá cesta v Bratislave, s takou intenzitou nielen osobných áut, ale hlavne MHD je v takom katastrofálnom stave, ako práve tento úsek Jantárovej. Majú čudné kritériá výberu na Magistráte...
Inak pán Papajčík neodpovedal na položené otázky!
27. október 2014

Braňo

p. Papajčík, robíte magistrátu pekný marketing, keď odpoveď, že toho máte veľa a nemáte peniaze, Vám trvá viac ako 2 mesiace - alebo môžeme ďakovať blížiacim as voľbám, že vôbec odpovedáte ?
09. apríl 2015

du

No ty brdo to je ale odpoveď, že : "Rozumiem vám, že okamžite a hneď by sme chceli všetko a na tej najlepšej úrovni." - však takéto cesty a chodníky sú po celom meste zdevastované bez riadnej opravy, nápravy, údržby a prevencie už desaťročia! Zatialčo "zodpovedným" úradníkom v počte x-tisícov tu okamžite a hneď idú pravidelné platy, celé desaťročia užívajú si pridelené služobné výhody (napríklad vyhradené parkoviská, služobné autá a iné - prístupy k pofiderne prideleným bytom aj cezpolným príduvším sem pred polrokom, za 2-3000 EUR do osobného vlastníctva...).
K tomu títo zodpovední umožňujú robiť si aj z územia Bratislavy zlatokopný Klondike vybraným neznámym "investorom" skrytým v zahraničných daňovorajeckých firmách - v skutočnosti ide o sosanie miliárd (pre ktoré vyzerá toto mesto takto zdevastovane a chudobne napriek jeho "najlepším číslam z celej EU) a o "známe firmy", údajných finančníkov - známe mená rozličných rozviedčikov ešte z časov ich kariér v ŠTB či štúdiá v MGIMO-lovnej siete a liahne KGB, ktorí dnes v zákulisí velia celej našej politike či ekonomike...
26. január 2016

Tomáš .

Dobrý deň, dlhé roky nám samospráva tvrdí že cestná komunikácia Jantárová cesta sa bude rekonštruovať zarovno s 2. etapou petržalskej elektricky. Dňa 26.01.2016 vedenie mesta povedalo: "Nebude sa realizovať výstavba žiadnej súbežnej cestnej komunikácie, ktorá bola v tomto území pôvodne plánovaná."

http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/petrzalska-elektricka/magistrat-chysta-predlzenie-trate-elektricky-v-petrzalke.html?page_id=334535

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania