M.Schneidera Trnavského-zabradlie-poškodené

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

V riešení

Poskodene oplotenie + elektricka skrina bez nejakej zabrany voci autam, v pripade narazenia don to nevyradi elektrickovu trat?

Toto poskodene oplotenie je tam od zaciatku, pani co prisli opravit moj predosli podnet, oplotenie chybajuce 20 m vedla sa ani neunuvali opravit aj toto. Preco sa u nas opravuje len to, na co sa ukaze prstom, hned vedla podobna zalezitost nikoho nezaujima, kedze sa nikto nestazoval?

16. jún 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
16. jún 2021

Viliam

Toto oplotenie bolo zničené neskôr ako to na konci zastávky, pričom bola poškodená aj skriňa - nebojte sa táto skriňa napája iba prvky zastávok - tabule, automaty, prístrešky, je záhadou prečo trvá výmena zábradlí tak strašne dlho vid aj dávno poškodené zábradlie na zastávke Borská
16. jún 2021

Peter G

Nie, nebolo znicene neskor.
16. jún 2021

Viliam

Vy ste nahlásili zábradlie 21.1. a 4.3. boli nahlásené vypnuté tabule
16. jún 2021

jajboli

Ja tomu nerozumiem. To nemá OLO nejaký sklad náhradných kusov na sklade? Veď toto zábradlie už nejaký čas používa, nech si naskladní pár kusov do rezervy, rovnako el. tabule, prístrešky, označníky a pod. To je štandard v každej normálnej firme, tak snáď sa niekedy dožijeme že aj mestské firmy budú fungovať štandardne a nielen "v prítomnom čase".
PS: Nedávno niekde písali že sa čakalo na opravy el. tabúľ lebo dodávateľ je z Česka a kvôli pandémii nemohol prísť (tuším na webe imhd.sk). To DPB nevie tie tabule ani servisovať? To takúto zmluvu podpísali????
16. jún 2021

Roman Mihalik

Na zastávke Borská chýba zábradlie po havárii pol roka v dĺžke asi jedného vozňa električky a mesto nebolo schopné tam dať dočasné pevné zábrany. Hanba kompetentným!
17. jún 2021

Haky

Jajboli, to by neišlo, ako si predstavujete - keďže by sa muselo MYSLIEŤ. A očakávam tradičný argument zo strany mesta/dpb - niečo v zmysle že by v takýchto zásobách boli nemalé peniaze a že je to komplikované/nedá sa ....
17. jún 2021

jajboli

Haky-to je rozdiel súkromný vs verejný podnik. Pritom sa už štatutári tých firiem nemôžu vyhovárať na nízke platy, takže si myslím že by sme skutočne mohli požadovať kvalitu. AK to páni z DPB nezvádajú, hajde na úrad práce,
17. jún 2021

Martin CHUDY

ale doriešia to nebojte sa - napíšu ďakujeme za podnet a príslušné oddelenie /odbor magistrátu sa tým už ZAOBERÁ- a tým je to doriešené a utopí sa to v čase- takto sa pracuje a je to efektívne .. pozrite prevažnú väčšinu podnetov kde je zodpovedný magistrát- spravidla nič nečakajte a aj tak sa nič nedeje , ale rozhodnutie o vyrubení dane z nehnuteľností - to vedeli promptne vytlačiť a poslať
01. júl 2021

Peter G

nerieseny?
01. júl 2021

Martin CHUDY

dobré ráno precenil som ťažko pracujúci staff na magistráte, už ani nepíšu že sa tým zaoberajú.. asi ich tie horúčavy vyčerpali a ty občan čo ty vlastne chceš... pravidlo je jasné - utopiť v čase a nič nekonať želám všetkým pekné leto
07. júl 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali kompetentné oddelenie, ktoré sa ním už zaoberá.

S pozdravom
Kto? Projektová kancelárie sekcie dopravy

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
07. júl 2021

Peter G

sme radi, bla bla bla.... na co vobec taketo sracky posielate?
08. júl 2021

Odkaz pre starostu

Prosím diskutujúcich, aby sa v komunikácii na portáli vyjadrovali vecne a fakticky, a aby sa zdržali zbytočne urážlivých a vulgárnych komentárov.

Ďakujeme,

Pavla Rachelová
pavla.rachel@odkazprestarostu.sk

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania