05. august 2021
Vážený zákazník,
dovoľte, aby sme Vám odpovedali na e-mail zo dňa 30.07.2021.
Dovoľujeme si Vás informovať, že vzhľadom k tomu, že Vaša
správa má charakter reklamácie resp. sťažnosti, bola postúpená na
príslušný odborný útvar našej spoločnosti
[email protected]. O výsledku vybavenia reklamácie, resp.
sťažnosti budete vyrozumený v lehotách vyplývajúcich zo zmluvy
uzavretej medzi Spoločnosťou a zákazníkom, prípadne v lehotách
vyplývajúcich z ustanovení Občianskeho alebo Obchodného zákonníka
ako aj Zákona o ochrane spotrebiteľa.
Uznaniu Vašej reklamácie, resp. spracovaniu odpovede bude
predchádzať posúdenie okolností a dôvodov viacerými príslušnými
útvarmi Prevádzkovateľa distribučnej siete. Z tohto dôvodu nie je
možné o Vašej reklamácii (sťažnosti) rozhodnúť ihneď. Za Vaše
pochopenie Vám ďakujeme.
Reklamačný poriadok a bližšie informácie nájdete na našej web
stránke:
https://www.spp-distribucia.sk/dodavatelia/sluzby/reklamacny_poriadok/
[1]
V prípade ďalších otázok nás prosím kontaktujte telefonicky v
pracovných dňoch od 7.30 do 18.00 hod. na čísle 0850 269 269 alebo
e-mailom na adrese
[email protected].
S pozdravom,
ING. MARIANNA LEšOVá
operátor Zákazníckej linky pre pripájanie k distribučnej sieti
-------------------------------------------------------------------------------
SPP - DISTRIBúCIA, A.S.
tel.: 0850 269 269
e-mail:
[email protected]
www.spp-distribucia.sk [2]
https://www.facebook.com/SPPdistribucia/ [3]
http://www.oplyne.info/ [4]
https://www.linkedin.com/company/spp-distribucia-a-s-/ [5]
Julo