Olejkárska-MHD-technické problémy

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

V riešení

Dotykové značovače lístkov sú za slnečných dní ťažko čitateľné.
Je to problém aj za situácie keď si chce len jeden človek kúpiť lístok kartou, nehovoriac o situácií, keď nastupuje naraz veľa ludí ktorí si potrebujú kúpiť lístok a potrebujú to stihnúť dosť rýchlo do "revízorského času", kedy sa zablokujú prístroje.

Navyše pri zvolení niektorého z lístkov na displeji je zvolená možnosť tak slabo kontrastne odlíšená, že aj človek s dobrým zrakom má problém ju odlíšiť od ostatných počas slnečných dní, nehovoriac o tých, čo majú problémy so zrakom.
Na fotke je jedna z možností označená na kúpu lístka priložením karty. Ten rozdiel nie je vidieť, nie to keď je ešte človek tlačený ďalšími a nemá čas študovať ktorá, či sa mu označila správna položka.

Táto fotka je dokonca ešte čitatelnejšia než skutočnosť, lebo je fotená blízko displeja a na jeho úrovni.
V realite sa ludia pozerajú na displej z oveľa vyššia a tým pádom sú aj ďalej od displeja, aj ho vidia pod oveľa horším uhlom.

20. júl 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Dopravný podnik Bratislava, a.s.
20. júl 2021

Martin

Ešte dodám, že displeje sú ťažko čitateľné aj keď na ne svieti slnko, aj v takej situácii ako je na fotke, že sa v ňom odráža osvetlené okolie.
04. august 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

veľmi pekne ďakujeme za nahlásenie podnetu. Týmto Vám potvrdzujeme jeho prijatie a už sa ním zaoberá príslušné oddelenie. Veríme, že Vám odpoveď prinesieme čo najskôr.

Odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania