Pri Šajbách-zastávka MHD -znečistená

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
Martin Uváček 22. júla 2021

Zastávka autobusov Pri Šajbách smer Rendez nemá žiadne odvodnenie. V jej najnižšej časti je spravený niečo ako odtok - vynechaný priestor medzi obrubníkmi, ktorý už ale rokmi zarástol a je zanesený naplaveninami. Voda preto nemá kam odtiecť a stojí na zastávke. Vedel by tento problém niekto kompetentný vyriešiť?

22. júl 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Dopravný podnik Bratislava, a.s.
04. august 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

veľmi pekne ďakujeme za nahlásenie podnetu. Týmto Vám potvrdzujeme jeho prijatie a už sa ním zaoberá príslušné oddelenie. Veríme, že Vám odpoveď prinesieme čo najskôr.

Odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
18. august 2021

Martin Uváček

Zatiaľ nenastala žiadna zmena.
14. september 2021

Martin Uváček

Podnet stále neriešený. Roh zastávky DPB nerieši ani po 2 mesiacoch.
17. október 2021

Martin Uváček

Bez riešenia.
25. október 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, tento podnet napokon nepatrí do kompetencie DPB, a.s., nakoľko ide o investičné činnosti a tie sú v gesicii Magsitrátu hl. m. Bratislava.
Ďakujeme za Váš záujem.

Odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
25. október 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
05. november 2021

Martin Uváček

Pošle tam konečne magistrát niekoho?
22. november 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za podnet, ktorého prijatie týmto potvrdzujeme. Pridelili sme ho kolegyniam a kolegom, ktorí majú riešenie danej agendy v kompetencii. O priebehu riešenia Vás na základe obdržaných stanovísk budeme priebežne informovať.

S pozdravom,
Kto? Oddelenie hromadnej dopravy

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
22. november 2021

Martin Uváček

No to som teda zvedavý. Niekto kompetentný sa snáď nájde.
04. február 2022

Martin Uváček

Dodnes odtok zo zastávky nikto neprecistil. Podnet naďalej neriešený.
10. február 2022

Martin Uváček

Podnet treba opätovne preposlať zodpovednému subjektu.
12. február 2022

Martin Uváček

Overenie stavu podnetu - podnet zatiaľ nebol vyriešený Pekne vidno kadiaľ by voda zo zastávky mohla odtiecť, ale kvôli nánosom bahna nemôže.
05. marec 2022

Martin Uváček

Podnet treba opätovne preposlať magistrátu na riešenie.
03. apríl 2022

Martin Uváček

To má človek zobrať sám lopatu do ruky a vyriešeiť to?
27. jún 2022

Martin Uváček

Overenie stavu podnetu - podnet zatiaľ nebol vyriešený Odtok dodnes nikto neprečistil.
18. júl 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

mrzí nás, že sme tento podnet ešte nevyriešili, ubezpečujeme Vás však, že na ňom pracujeme a o riešení vás budeme informovať.
Ďakujeme za trpezlivosť a za to, že nám pomáhate spraviť naše mesto krajším a lepším m(i)estom pre život.

S pozdravom
Kto? Oddelenie správy komunikácií

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
12. august 2022

Martin Uváček

Overenie stavu podnetu - podnet zatiaľ nebol vyriešený Podnet he už vyše roka neriešený. A pritom je to úplne primitívne jednoduché.
24. august 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

rigol bol vyčistený 22.8.2022. Ďakujeme za nahlásenie podnetu.

S pozdravom,
Kedy? 22.8.2022

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania

Sledovať riešenie podnetu
Chcete byť informovaní o ďalšom vývoji podnetu? a sledujte jeho riešenie.