Kuzmányho-Chodník-znečistený

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
Jerome 22. júla 2021

špinavý chodník po odstránení lešenia a ukončenia rekonštrukcie ŠUPKY

22. júl 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
22. júl 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali kompetentné oddelenie, ktoré sa ním už zaoberá.

S pozdravom,
Kto? Dispečing oddelenia správy komunikácií

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
26. júl 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

počas nočnej služby prebehol pokus o ručné čistenie, no bez relevantného a uspokojivého výsledku. Pri podnete preto musíme počkať na vyjadrenie správcu komunikácie, ktorý vie kontaktovať zhotoviteľa , po ktorom zaschnuté fasádne lepidlo na chodníku ostalo. Dispečing oddelenia správy komunikácií bohužiaľ zatiaľ nedisponuje zariadením, ktoré vie chodníky obrusobvať. Budeme Vás však informovať o postupe.

S pozdravom,
Kto? Správca komunikácie

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
27. júl 2021

Jerome

hneď to mal čistiť ten, ktorý znečistil, prečo nabehol Kom.podnik, ktorý je platený z daní občanov?!
28. júl 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

na miesto "nenabehol" Komunálny podnik, ale zamestnanci firmy, ktorá pre mesto ako dodávateľ vykonáva časť prác technického charakteru. Zamestnanci sa pokúsili čistiť lokalitu počas nočnej služby, za ktorú mesto tak či tak platí peniaze a teda sa nemusíte báť - Vaše dane (a aj naše dane, keďže hoc pracujeme pre mesto, tiež dane odvádzame) neboli premrhané. Snaha vyriešiť podnet týmto spôsobom bola pre jeho rýchlosť a snahu o rýchle riešenie do 72 hodín. Veď - keď máme platených zamestnancov, je vhodné ich pracovné schopnosti v práci pre mesto využiť. Ako raz povedal jeden občan v diskusii, nie je dôležité ako sa podnet vyrieši, ale či sa vyrieši. Rozumieme však Vašej poznámke, no ak by sme k podnetom pristupovali týmto spôsobom, nevyriešime takmer žiaden z nich, keďže väčšina nedostatkov znečistenia chodníkov, či poškodenia akéhokoľvek mestského mobiliáru je spôsobená niekoho protispoločenským správaním, či v tomto prípade ľahostajnosťou zhotoviteľa stavby.

Momentálne čakáme na vyjadrenie správcu komunikácie, akým spôsobom bude mesto predmetnú situáciu so zhotoviteľom riešiť. Budeme Vás informovať.

S pozdravom,

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
07. august 2021

Jerome

RE:

či v tomto prípade ľahostajnosťou zhotoviteľa stavby.
Snáď poznáte zhotoviteľa stavby zo stavebného povolenia alebo ohlášky!
16. august 2021

Jerome

RE:
Momentálne čakáme na vyjadrenie správcu komunikácie, akým spôsobom bude mesto predmetnú situáciu so zhotoviteľom riešiť. Budeme Vás informovať.

čo nové?
28. august 2021

Jerome

uplynul mesiac, prosím odpoveď, admin, prosím urgujte. Nech nejde podnet do stratena. Dakujem.
19. september 2021

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol opätovne preposlaný samospráve.

S pozdravom,

Barbora Peregrim
Odkaz pre starostu
[email protected]
05. september 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

chodník bol vyčistený. Za neskorú odpoveď sa ospravedlňujeme, rovnako ako i za dlhší čas riešenia podnetu.

S pozdravom,
Kto? Oddelenie správy komunikácií
Kedy? 2022

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania