Budyšínska-stĺpik-nadbytočný

Zodpovednosť za riešenie: Slovak Telekom

Vyriešený

na Budyšinskej ulici sa nachádza drevený stĺp ktorý je zbytočný

12. august 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, ďakujeme za doručenie nového podnetu. Z dôvodu
čerpania dovolenky na podnet odpovieme po 20.8.2021. Ďakujeme za
pochopenie.
19. september 2021

abc 123

Dobrý deň, prosim poslať podnet znova na riešiteľa. Ďakujem
08. október 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
ďakujeme za Váš podnet. Nakoľko ide pravdepodobne o stĺp telekomunikácií, poprosím o postúpenie na riešenie Slovak Telekomu.

Za porozumenie ďakujem.

S pozdravom
Zuzana Kriglerová
Odkaz pre starostu BANM
02. december 2021

abc 123

Dobrý deň, prosím znova preposlať na riešiteľa Ďakujem
02. december 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Iné
02. december 2021

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

pre ďalšie riešenie podnetu kontaktujte Slovak Telekom ako súkromnú firmu, ktorá nespadá pod portál Odkaz pre starostu.

Administrátor OPS pre MČ BaNM
02. december 2021

Peter Oravec

Dobrý deň, pán admin,
na OPS sú desiatky podnetov, ktoré boli, resp. sú v zodpovednosti Slovak Telekomu a iných firiem, a OPS ich napriek tomu preposlal týmto subjektom. Uvedené subjekty aj niektoré takéto podnety riešili. Takýchto podnetov sú tu okrem toho desiatky, možno aj stovky. Všetky uzavriete?
Uzavretie toho podnetu považujem za výsmech do tváre zadávateľov podnetov na OPS.
Vzhľadom na uvedené nesúhlasím s uzavretím podnetu.
S pozdravom.
02. december 2021

Odkaz pre starostu

Dobrý deň, pán Oravec,

uzavretie podnetu je v súlade s pravidlami portálu, bod 2.5 https://www.odkazprestarostu.sk/pomoc

"Podnet nerieši problém, ktorý patrí do kompetencie samosprávy, alebo sa netýka verejného priestoru (napr. rieši problém na súkromnom pozemku, alebo v zodpovednosti súkromných osôb)."
"V prípade, že administrátor zistí, že podnet spĺňa niektorý z týchto bodov dodatočne, napr. po zverejnení odpovede samostrávy, označí ho za Uzavretý. Zároveň pod takýmto podnetom vypne možnosť pridávania komentárov a podnet tak ostane užívateľom na portáli len k nahliadnutiu."

Ďakujeme za pochopenie.

Barbora Peregrim
Odkaz pre starostu
[email protected]
02. december 2021

Peter Oravec

Dobrý deň, pani Peregrim,
ďakujem za odpoveď. Neustálym dopĺňaním pravidiel portálu OPS na nesúvisiacich miestach zneprehľadňujete pravidlá portálu OPS.
Takže ostáva v platnosti, čo som napísal vyššie:
"na OPS sú desiatky podnetov, ktoré boli, resp. sú v zodpovednosti Slovak Telekomu a iných firiem, a OPS ich napriek tomu preposlal týmto subjektom. Uvedené subjekty aj niektoré takéto podnety riešili. Takýchto podnetov sú tu okrem toho desiatky, možno aj stovky. Všetky uzavriete?
Uzavretie toho podnetu považujem za výsmech do tváre zadávateľov podnetov na OPS.
Vzhľadom na uvedené nesúhlasím s uzavretím podnetu."
Ďakujem za pochopenie.
S pozdravom.
03. júl 2023

abc 123

Zdravím, podnet aktuálny. Ďakujem
13. júl 2023

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Slovak Telekom
13. júl 2023

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

Ďakujeme za podnet. Podnet bol zaevidovaný na našom technickom oddelení. Technici požiadavku preveria. Doba doriešenia takýchto požiadaviek je 30 dni.

Vopred Vám ďakujem za spoluprácu.

Prajem Vám pekný deň a ostávam s pozdravom

Martina Krajňáková
Slovak Telekom, a.s.
https://www.telekom.sk
01. marec 2024

abc 123

Overenie stavu podnetu - podnet bol vyriešený

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania