Znečistený podchod pri zast. Borská

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

V riešení
meno
Marta 03. septembra 2021

Dobrý deň,
prosíme zabezpečiť pravidelné upratovanie podchodu pri Borskej ulici. Podchod je značne znečistený. Pokiaľ nebolo prekryté schodisko, umyl schody aspoň dážď. Bolo by dobré, aby minimálne raz do týždňa bol podchod uprataný a umytý vodou.
Ďakujem.

03. september 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
05. september 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali kompetentné oddelenie, ktoré sa ním už zaoberá.

S pozdravom,
Kto? Oddelenie správy komunikácií

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
12. september 2021

Anonymný užívateľ

Nový podchod pri Borskej sa pravdepodobne od postavenia nikdy neumyval.
12. september 2021

Marta

... bohužiaľ podchod sa neumyl ani pred daním do prevádzky. Steny sú na viacerých miestach zababrané od špárovacej hmoty. Neviem či mysleli v podchode na nejaký zdroj vody, ktorý by slúžil na čistenie podchodu. Skôr si myslím, že nie, lebo inak by to snáď už niekto umyl. Na Záluhách je taký istý podchod a tak isto špinavý, takže Magistráť zrejme na čistenie nových podchodov zabudol :(
03. október 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

podchod bol v druhej polovici septembra vyčistený.
V mesiaci Október je plánované ukončenie verejného obstarávania a bude uzatvorená zmluva s novým zmluvným partnerom. Následne bude nastavený harmonogram pravidelného umývania uvedeného objektu.

S pozdravom,
Kto? Dispečing
Kedy? 20.09.2021

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
05. október 2021

Marta

Dobrý večer,
tento podnet vôbec nie je vyriešený! Ak sa podnety budú takto riešiť, tak sem vôbec nemusíme písať. Podľa odpovede samosprávy mal byť podchod koncom septembra vyčistený. Nebol ! Pre porovnanie pridávam fotografie z dnešného dňa (5.10.2021). Podchod vyzerá presne tak ako 30.8.2021.
05. november 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za podnet, ktorého prijatie týmto potvrdzujeme. Pridelili sme ho kolegyniam a kolegom, ktorí majú riešenie danej agendy v kompetencii. O priebehu riešenia Vás na základe obdržaných stanovísk budeme priebežne informovať.

S pozdravom,
Kto? Oddelenie správy komunikácií

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
10. január 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

podchod naozaj bol vyčistený dňa 20.9.2021 kolegami z Komunálneho podniku. Išlo o jednorazové čistenie.
Pravidelné čistenie bude zabezpečovať dodávateľ. Zdržanie nastalo kvôli verejnému obstarávaniu. Momentálne už prebieha podpis zmluvy a pravidelné cyklické čistenie tohto podchodu sa spustí od 1.2.2022. Ospravedlňujeme sa za zdržanie, ale bohužiaľ rýchlosť riešenia tohto podnetu ovplyvnil aj zákon o verejnom obstarávaní, ktorý niektoré veci neumožňuje riešiť dostatočne rýchlo.

S pozdravom,
Kedy? 1.2.2022

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
01. september 2022

Marta

Dobrý deň,
na tento podnet vložený v 09/21 som dostala správu 22.8.22, že podnet je VYRIEŠENÝ.
Rada by som vedela ako bol vyriešený? V podchode je smrad, a počarbané steny. Niektoré graffity sa niekto pokúšal odstrániť, ale zrejme "došlo čistidlo", lebo zostalo tak ako je na fotografii. Samospráva sľúbila pravidelné čistenie podchodu, ale stav podchodu tomu nenasvedčuje, že by bol pravidelne umývaný. Možno pozametaný bol, ale tento priestor si vyžaduje pravidelné čistenie vodou. Pokiaľ neboli schody prekryté zatrešením, umyl schody aspoň dážď, ale teraz sa tam dážď nedostane :(
01. september 2022

Marta

... takto to tam vyzerá koncom augusta 2022
01. september 2022

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol preposlaný samospráve s upozornením na aktualizáciu.

S pozdravom,

Barbora Peregrim
Odkaz pre starostu
[email protected]

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania