Račianska-problematické riešenie BUS pruhu

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

V riešení
meno
Martin Tkačov 09. septembra 2021

Dobry den, dnes (9.9.2021) som prvy krat siel novym riesenim riacianske myto z radlinskeho na raciansku smer raca..

Prosim viete mi dat odpoved na to technicke riesenie autobusu? Preco bus pruh nepokracuje az po krizovatku (dnes konci asi 100 metrov pred krizovatkou), nasledne nepokracuje po kolajniciach, nie je integrovana zastavka autobusu cislo 59 a elektriciek a nasledne sa autobus nepripaja priamo do laveho pruhu, ked je aj tak doprava zuzena do jedneho (praveho) pruhu?

Ved jedine co treba je prekreslit ciary, vymenit dlazbu za taku co udrzi hmotnost autobusu a spravit vyjazd na raciansku. Ide o win-win riesenie. Nerozumiem tomu ze ked sa menil koncept riesenia riacianskeho myta, tento nezmysel zostal zachovany.

S pozdravom
Martin Tkačov

09. september 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
10. september 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali kompetentné oddelenie, ktoré sa ním už zaoberá.

S pozdravom
Kto? Oddelenie hromadnej dopravy

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
13. september 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, preposielam na Dopravný podnik.

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
13. september 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Dopravný podnik Bratislava, a.s.
29. september 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

veľmi pekne ďakujeme za nahlásenie podnetu. Týmto Vám potvrdzujeme jeho prijatie a už sa ním zaoberá príslušné oddelenie. Veríme, že Vám odpoveď prinesieme čo najskôr.

Odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
05. október 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň
Riešenie, ktoré je popísané v podnete by bolo samozrejme win – win riešenie, no nie je to až tak jednoduché ako si to možno predstavujeme.
Vymeniť je nutné komplet celé podložie pod električkovou traťou v prípade pojazďovania električkovej trati autobusmi. Trať je v zastávke uložená na drevených podvaloch a akákoľvek dlažba ktorá by sa tam dala, by tlak od náprav autobusov nevydržala.
Takto riešená zastávka Račianske mýto bude zrealizovaná pri finálnej úprave zastávky Račianske mýto spolu s rekonštrukciou koľajovej časti vrátane vytvorenia výjazdu pre autobusov zo zastávky.

Odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
20. február 2024

Martin Uváček

Je nejaký časový rámec realizácie tejto úpravy trate?

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania