Nevyhnutný prechod cez koľajisko

Zodpovednosť za riešenie: Magistrát hlavného mesta

Neriešený
meno
Anonymný užívateľ 14. novembra 2011

Medzi konečnou autobusu 39 zastávkou Súhvezdná a novými budovami GBC na Galvaniho každý deň ľudia prechádzajú cez koľaje pre chýbajúci prechod.

Na druhej strane ich pravidelne pokutujú železniční policajti, ktorí sami priznávajú, že je to hlúposť, ľudia nemajú kadiaľ inak prejsť, najbližší prechod je pre automobily a bicykle a príliš ďaleko. Nadriadení ich tam posielajú, aby tam celý deň postávali a obťažovali prechádzajúcich zamestnancov, slušných ľudí.

Zastavte to! Hoci ide o priestupok, podľa mňa hraničí s obmedzovaním ústavného práva voľnosti pohybu, nakoľko dokonca aj na súkromný pozemok, pokiaľ nie je označený a ohradený, môžem vstúpiť, a toto koľajisko bolo postavené za peniaze štátu, teda ľudí, ktorých teraz pokutujete!

Zastaviť znamená: vyriešiť situáciu tak, aby ľudia neboli nútení (!) páchať každý deň cestou do práce priestupok - teda zabezpečiť bezpečný prechod; A DOVTEDY prestať obťažovať ľudí policajtmi, nakoľko nie je ich vina, že si samospráva / železnice nekonajú svoju povinnosť!

Pokiaľ máte problém s financovaním, obráťte sa na toho, kto je zodpovedný za to, že nebolo financovanie takéhoto projektu zazmluvnené s investormi, ktorí stavali príslušné objekty na Galvaniho!

19. november 2011

Chodec

Ak nemas auto, nikoho nezaujimas. Len policiu, ktora sa na tebe popasie.
24. november 2011

občan čo nerád chodí okolo

Spravit prechod pre chodcov v sirke 2m a s blikacom je dost nezaujimavy tunel, na tom sa moc nabalit neda. Chcelo by to spravit tam minimalne dialnicny podchod alebo nadchod nad zeleznicu, 10 rokov to pripravovat a dalsich 5 pri realizacii tunelovat.
Darmo, sme rasa co je schopna ukradnut aj mrtvemu z nosa, ako sa hovori.
15. január 2012

Vrták

Osobne som napočítal asi 10 takýchto čiernych priechodov v tomto úseku a ráno môžete vidieť mnoho mladých ľudí ktorý sa cez železničné koľaje ponáhľajú do práce. Riešenie tohto problému nie je politicky rýchle a finančne jednoduché ale je určite dôležitejšie ako stavanie ihrísk a udeľovanie pokút hlučným investorom.Pán starosta Pekár sa rád chváli že stavia detské ihriská s prispením investorov. Na miesto toho by mal riešiť reálne problémy ktoré trápia občanov. Ide tu o životy!
15. január 2012

Obyvatel

Denne tade jazdim a mam vzdy strach kto z postavajucich pri ceste mi vbehne pod auto. Mozem Vam povedat, ze aj pokial idete autom, dopravna obsluha tohoto uzemia je riesena cez Ivansku a absolutne nevyhovujuci zeleznicny prechod! A o akom vzdialenom prejazde pre bicykle a auta je vyssie rec? Nakolko jazdim tade obcas aj bicyklom a NIKDE ziadny prechod pre cyklistov ani chodcov NIEJE - je tam len parodia na prechod, to jest: zebra veduca z chodnika rovno do stredu zeleznicneho priechodu pre auta, cize rovno do cesty. Boha, to sme uz bananova republika, ze za NIEKOLKO DESATROCI nevieme postavit ani jediny standardny prechod pre chodcov a "semafory"(ked neratam podjazd pri cintorine, vzdialeny od konecnej autobusu c.39 1.2 km !) Vybudovat namiesto povodneho JRD celu obchodnu stvrt za miliardy to ano. Ale jeden "most" pre auta a chodcov ponad trat, a prebudovat zeleznicne priecestie sa jednoducho neda. A nech nikto netvrdi ze niesu peniaze, to je vyhovorka hlupeho druhaka na ZS, typu: voda sa nevarila, budik nezvonil, netrafil som do skoly... Aby kompetentnych cert vzal, ved sa platia dane z nehnutelnosti, a cela nova stvrt je v tomto pripade stajna plna zlatych prasiat! A ked uz to aj niekto planoval ukradnut, mal mat tolko velkodusnosti, a zadat to ako podmienku investorom! Pri tych obrovskych peniazoch investovanych do nakupnych centier by islo o zanedbatelnu ciastku. Do frasa, vzdy sa rozcujim ked je o tom niekde tema!!!!
16. január 2012

Monika.B.

Ružinov tam ešte presadzuje TNT projekt to znamená že trať sa rozšíri ešte o jednu koľaj. Najväčší odborník je pán poslanec Ing. Peter Hrapko je veľkým zástancom tohoto projektu. Na zasadaní občanov zdôvodňoval jeho výhody, o prechodoch ani slovo. Pritom sedí na dvoch stoličkách. Jedna na Ministerstve Dopravy a druhá v Komisii územného plánovania, životného prostredia a dopravy Mestskej časti Ružinov. To že by ako poslanec mal hájiť záujmy občanov ho veľmi netrápi.
16. január 2012

Jozef

Čudujem sa čo vôbec takáto trať robí v širšom centre mesta. Kedysi to bola len dočasná stavba pri Trnávke ktorá sa neskôr "zlegalizovala". Všade v civilizovaných štátoch sa takéto trate presúvajú pod zem alebo a riešia nadchodmi pre peších. Stále sú totiž ľudia ktorý nevlastnia auto a sú odkázaní na chodníky. Tak isto mi to dvíha žlč!
31. marec 2012

Marika Gombitová

To sa može stať iba na Slovensku!!
15. apríl 2012

Zuzana

Nechapem, ze ani po 5 mesiacoch sa k tomuto nikto zo zodpovednych za riesenie nevyjadril. Naozaj, vyzera to tak, ze ba Slovensku ide vsetko tak strasne tazko... Tu nepomoze ani zverejnenie v TV alebo nejaka verejna diskusia... (teda este verejnejsia, nez je tato). Tiez jazdim denne tymto usekom autom a clovek nielenze musi davat pozor na to, aby si nerozbil auto na krajnici Hradskej, ale este aj davat pozor na to, ci sa nejaky postavajuci chodec, nerozbehne cez cestu. Takto sa natlaca otazka, za co su plateni (nasimi danami?) ludia, ktori maju o tejto veci rozhodovat. Tak sa sem pozriem o dalsich 5 mesiacov... (alebo zeby bolo vidiet vysledok nazivo???)
19. júl 2012

yyyy

Zivy vysledok tak skoro neuvidime, ma tam byt zeleznicna stanica aj s podchodom, ale kym bude, aj pomrieme, takze dovtedy velke hovno.
14. november 2013

Sajfez

Dalsi z mnohych mrtvych na tomto priecesti. Neviem, ci by som dokazal zit s tym, ze nesiem na tom vinu. Otazka: Kolko mrtvych treba na zahajenie vystavby ?

http://www.topky.sk/cl/10/1367219/Osobny-vlak-usmrtil-v-Bratislave-cloveka

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania