Staviteľská-Verejné služby-iné

Zodpovednosť za riešenie: Iné

Vyriešený

Dobrý deň, chýbajúci poklop, poskodeny poklop, neviem ci sa jedna o vodovodny alebo plynový uzáver ? Ďakujem

19. november 2021

Odpoveď samosprávy

Ďakujeme za podnet. Vzhľadom na to, že ide zrejme o sieť, ktorá je súčasťou komunikácie posielame podnet na správcu predmetnej komunikácie. Tým je Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy.

Mgr. Matúš Čupka, vedúci oddelenia životného prostredia a dopravy MÚ Bratislava - Rača
19. november 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
22. november 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za podnet, ktorého prijatie týmto potvrdzujeme. Pridelili sme ho kolegyniam a kolegom, ktorí majú riešenie danej agendy v kompetencii. O priebehu riešenia Vás na základe obdržaných stanovísk budeme priebežne informovať.

S pozdravom,
Kto? Oddelenie správy komunikácií

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
30. december 2021

abc 123

Overenie stavu podnetu - podnet zatiaľ nebol vyriešený
18. marec 2022

abc 123

Overenie stavu podnetu - podnet zatiaľ nebol vyriešený. Prosím znova poslať na riesitela. Ďakujem
21. máj 2022

abc 123

Overenie stavu podnetu - podnet zatiaľ nebol vyriešený. Podnet nerieseny, akurqt pekne zarastol, prosím o stanovisko riesitela. Ďakujem
24. máj 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

mrzí nás, že sme tento podnet ešte nevyriešili, ubezpečujeme Vás však, že na ňom pracujeme a o riešení vás budeme informovať.
Ďakujeme za trpezlivosť a za to, že nám pomáhate spraviť naše mesto krajším a lepším m(i)estom pre život.

S pozdravom,

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
12. august 2022

abc 123

Overenie stavu podnetu - podnet zatiaľ nebol vyriešený. Zdravím podnet stále nevyrieseny a aktuálny Ďakujem
28. september 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

s požiadavkou o opravu sme oslovili BVS. Tá zistila, že ide o uzáver, ktorý je súčasťou vodovodu v majetku ŽSR.
Podnet preto preposielame na ŽSR.

S pozdravom,
Kto? Železnice Slovenskej republiky

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
28. september 2022

Odpoveď samosprávy

Samospráva uviedla, že zodpovedným subjektom je: ŽSR
28. september 2022

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Iné
10. október 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

predmetný hydrant bol identifikovaný a bude zo strany Železníc Slovenskej republiky (ŽSR) opravený. ŽSR zabezpečia jeho opravu (doplnenie krytu).

Prajem pekný deň,

Ing. Ľubomír Mitas
Manažér externej komunikácie
Odbor komunikácie a marketingu
ŽSR - Železnice Slovenskej republiky
Klemensova 8, 813 61 Bratislava
+421 903 520 132
+421 2 2029 5983
12. november 2022

abc 123

Overenie stavu podnetu - podnet bol vyriešený

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania