Májkova ulica, katastrofálna dopravná situácia

Zodpovednosť za riešenie: MÚ Staré Mesto

Neriešený
meno
Ján 23. októbra 2014

Týmto žiadam starostku MÚ MČ BA Staré mesto, aby neodkladne riešila situáciu na Májkovej ulici. Čo to bolo za nápad umiestniť státia na parkovanie na pravej strane pred "Blumentálom" spolu s dopravným šrafovaním?
Veď táto zmena totálne zkomplikovala dopravu a upchala celú Krížnu, Americké námestie a vniesla chaos do dopravy v ulici. Prečo sa neuvažuje o dvoch pruhoch? Cením si nový povrch cesty, za čo ďakujem, ale táto zmena je naozaj veľká hanba.
Ide o krok späť, ďakujem za zverejnenie a dúfam, že dôjde k skorej náprave. S pozdravom, obyvateľ Starého mesta.

23. október 2014

R

Raz chcú všetci parkovanie, raz chcú všetci cyklochodník, raz chcú všetci zeleň, raz chcú všetci jazdné pruhy. Tak ako sa dá tomuto všetkému vyhovieť? Predpokladám, že najradšej by ste práve Vy mali pred domom dostatok zelene a dostatok parkovacích miest a utlmenú dopravu v málo jazdných pruhoch, ale zase po cestách kde jazdíte by ste rád mali veľa jazdných pruhov na úkor parkovacích miest. S tým má veľké problémz dopravný podnik, ktorému chodia žiadosti o presune zastávky. Každý chce mať zastávku čo najbližšie k svojmu domu, ale nie priamo pred ním, ale pred tým susedovým, pretože nechce mať zároveň zastávku priamo pred vlastným domom :D To sa týka najmä zastávok na uliciach kde sú rodinné domy. Zlatý národ toto, až mi je do plaču :D
23. október 2014

Ján

Milý "R", súhlasím, sme národ, ktorému nikto nevyhovie, ale kvôli trom parkovacím miestam zúžiť radiaci priestor pred križovatkou je riadne diletantstvo, to uznáte aj sám, kedysi tam vyznačené pruhy neboli, vodiči vedeli ako majú jazdiť, tí ktorí išli rovno alebo vľavo sa držali vľavo a ostatní, ktorí išli na Radlinského alebo na Blumentálsku sa držali vpravo a bolo to super, ten stav sa mal vymyslieť, hádam sa k tomu dopracujeme, je to spoločnom záujme a v záujme priepustnosti tejto ulice, inak plný súhlas s komentárom vyššie.
Btw. ten cyklochodník čo tam je, to sa radšej nevyjadrujem...
25. október 2014

Martin

Skôr by som riešil križovatku pri Blumetáli, ktorá je od vybudovania skvostných zastávok bez svetelnej signalizácie a teda aj dosť nebezpečná. Myslim si, že Radlinského by mala byť okolo daňového úradu pre autá zavretá, Fazuľová by mala byť jednosmerná v celej dĺžke od Slovanskej (so STOP-kou na konci) a na Americkom námestí by mal pribudnúť semafor vedľa ČS Slovnaft. Na konci Blumentálskej by sa zišla STOP-ka.
25. október 2014

Martin

A ešte dodám (v súvislosti s týmto https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/12254/spustenie-semaforu-majkova-radlinskeho-fazulova), že prechod na Radlinského by sa mohol presunúť za križovatku, teda do časti, kam by už autá nesmeli.
25. október 2014

František

Májkova ulica nie je vhodná pre tranzitnú dopravu, takže je len dobre, že dva pruhy tam zanikli.

Treba dúfať, že Krajský dopravný inšpektorát prestane sabotovať dopravnú politiku presadzovanú volenými zástupcami mesta a podarí sa uzavrieť priestor integrovanej zastávky Blumentál pre individuálnu dopravu. Tým sa zároveň ukľudní predmetná križovatka pred Blumentálom, prejazd ňou budú zvládať aj tí menej zdatní vodiči a v budúcnosti tu bude možné vytvoriť kvalitný verejný priestor, ktorý by si táto lokalita určite zaslúžila.
27. október 2014

Peter

Je najlepšie všetko zvaliť na políciu, volení zástupcovia by sa v prvom rade mali spamätať a začať normálne uvažovať, nie len cez peniaze a pre hlasy voličov.
Májkova ulica je v totálne zabitá rozhodnutiami samosprávy, akým iným spôsobom vyriešite tranzit v smere na Pezinok z centra mesta?
Je to zberný bod z centra mesta a dôležité je dopravu vypúšťať a nie ju blokovať nezmyselnou úpravou zúženou do jedného pruhu.
27. október 2014

ivan

Vazeni voleni zastupcovia, Majkova ulica nie je vhodná na tranzit, tak poskytnite riesenie aby bola, nie pisat nezmysly bez riešenia.
29. október 2014

František

Májkova ulica nikdy nebude vhodná pre tranzit, veď je to úzka ulička medzi obytnými domami ústiaca pomedzi Blumenthálsky kostol a súsošie sv. Floriána, kde tento tranzit úplne zabíja potenciálne vysokokvalitný verejný priestor.

Časy, keď sa tranzit v centre mesta rieši nevyhnutne po najkratších trasách sú už našťastie preč. K dispozícii je mestský okruh, využiť sa dá napr. po trase Záhradnícka - Karadžičova - Legionárska - Račianska.
30. október 2014

Peter

Pre boha, toto čo je za reakciu, dobre, akože neviem kto si, vážený pán František, ale veľké sklamanie z odpovede, nie je vôbec úzka, keby sa na pravej strane nevytvorilo pozdĺžne parkovanie, nič by sa nestalo, koľko je tam boxov? 6? 7? Sa konečne spamätajte, kedysi tam parkovanie nebolo a vodiči si prirodzene dva pruhy vytvorili a nestálo všetko každý deň až po Krížnu, keď to Májkova nevie absorbovať...
Vysokokvalitný verejný priestor... To je veľmi zaujímavé slovné spojenie, naozaj... Hovadina, celý ten Váš priestor...
04. január 2023

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, pán Ján,

ďakujeme za Váš podnet.

Pri spätnej kontrole neriešených podnetov sme Vašu správu preverili. Chceli sme Vás informovať, že sme sa pre časový rámec podania podnetu rozhodli podnet klasifikovať ako “Uzavretý”. Za neskoré spracovanie sa ospravedlňujeme. Podnety a pripomienky obyvateľov mestskej časti pre nás tvoria hodnotnú spätnú väzbu. Na komunikácii a transparentnosti v tejto oblasti budeme aktívne pracovať.

V prípade ďalších podnetov sa na nás môžete opäť kedykoľvek obrátiť.
Ďakujeme veľmi pekne za Váš čas a pochopenie.

S pozdravom

Samuel Zahradník, Oddelenie komunikácie, Miestny úrad Staré Mesto

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania