Na zastávke Šintavská je rozbité sklo

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

V riešení

Na zastávke Šintavská je rozbité sklo, nevedno či úmyselne, či dáko inak. Okrem toho, zástavka snáď odkedy je zrekonštruová nedisponuje smetným košom, čo zapríčiňuje dosť veľký neporiadok a doslova smeti v blízkosti zastávky.

19. február 2022

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
21. február 2022

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Dopravný podnik Bratislava, a.s.
09. marec 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

veľmi pekne ďakujeme za nahlásenie podnetu. Týmto Vám potvrdzujeme jeho prijatie a už sa ním zaoberá príslušné oddelenie. Veríme, že Vám odpoveď prinesieme čo najskôr.

Odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti
22. marec 2022

Marek

Na dpb.sk mi odpísali, vraj sa "nedá" osadiť koše na týchto nových označníkoch a vraj to má riešit mesto. To myslia vážne?

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania