Na zastávke Šintavská je rozbité sklo, nevedno či úmyselne, či dáko inak. Okrem toho, zástavka snáď odkedy je zrekonštruová nedisponuje smetným košom, čo zapríčiňuje dosť veľký neporiadok a doslova smeti v blízkosti zastávky.
Zmena zodpovednosti za podnet na: Dopravný podnik Bratislava, a.s.
09. marec 2022
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
veľmi pekne ďakujeme za nahlásenie podnetu. Týmto Vám potvrdzujeme jeho prijatie a už sa ním zaoberá príslušné oddelenie. Veríme, že Vám odpoveď prinesieme čo najskôr.
Odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti
09.03.2022 13:16
Dobrý deň,
veľmi pekne ďakujeme za nahlásenie podnetu. Týmto Vám potvrdzujeme jeho prijatie a už sa ním zaoberá príslušné oddelenie. Veríme, že Vám odpoveď prinesieme čo najskôr.
Odkaz pre starostu