18. december 2014
Odpoveď samosprávy
Vzhľadom k tomu, že vozidlo netvorí prekážku v cestnej premávke a parkuje na mieste, ktoré je určené na parkovanie, nie je v súčasnosti možnosť, ako takémuto parkovaniu zabrániť. Nejedná sa o reklamné zariadenie ako také, ale o reklamu, resp. reklamnú potlač na vozidle a toto nie je v kompetencii mestskej časti.
Vzhľadom k tomu, že parkovanie je dlhodobým problémom Bratislavy a nerieši sa na úrovni mesta, poslanci miestneho zastupiteľstva na zasadnutí v júni 2014 schválili Postup a zásady parkovacej politiky v mestskej časti Bratislava-Petržalka. Je to prvý krok k zavedeniu regulovaného parkovania s cieľom, aby sa zaviedol systém, ktorý bude riešiť problémy statickej dopravy na území Petržalky a ktorý uľahčí parkovanie predovšetkým jej rezidentom, t.j. prioritne Petržalčanom.
Uvedenie takéhoto systému do praxe by malo napomôcť aj s riešením parkovania v prípadoch, ako je to uvedené v tomto podnete.
mestská časť BA-Petržalka
Martin Uváček