Bajkalská-MHD-zlé nastavenie cestovného poriadku

Zodpovednosť za riešenie: Iné

Vyriešený
meno
abc 123 17. apríla 2022

Dobrý deň, zaujímalo by ma, či je zintegrovaná zastávka Bajkalská aj pre autobusy MHD aj pre regionálne autobusy. Dnes 12.15 mal ísť autobus 540 z Bajkalskej smer Autobusová stanica (tretí obrazok). Regionalny autobus išiel, ale na zastávke Bajkalská nezastal a preto neviem ci som náhodou nestal na nesprávnej zastávke. Všimol som si ze na druhej strane križovatky (časť Bajkalskej ulice pri troch veziach ) sa nachádza pozostatok zastávky,,Slovak lines,, (prvý obrázok). Ak je oznacnik ,,Slovak lines,, neaktuálny, žiadam o jeho odstránenie, aby sa predišlo zmätočnému označeniu.

Ďakujem

17. apríl 2022

abc 123

Dobrý deň, pridávam tretí obrazok, prosím doplniť.

Ďakujem
17. apríl 2022

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Iné
20. apríl 2022

Odpoveď samosprávy

Vážený zákazník,

ďakujeme za Váš podnet. Spoj 540/222 stál na zastávke Bajkalská v smere na Prievoz o 12:17 hod. Správna zastávka prímestskej dopravy je pri pozostatkoch označníka Slovak Lines. Tento rok sa budú vymieňať označníky za nové. Podľa fotky, ktorú zákazník poslal, stáli ste na nesprávnej zastávke.

S úctou

Jana Rehorčíková

Referent reklamácií
ARRIVA Mobility Solutions, s.r.o.
20. apríl 2022

abc 123

Ďakujem za informáciu, prosím plánuje sa do budúcnosti zintegrovanie tejto zastávky s označnikom ,, Slovak Lines,, so zastávkou ,,Bajkalská,, na ktorej stoja linky MHD ? Napríklad 98 ? Ďakujem
20. apríl 2022

Odkaz pre starostu

Dobrý deň Vlado,

Vašu otázku ohľadom zintegrovania zástavky som poslal subjektu Arriva.

S pozdravom,
Daniel
Administrátor portálu Odkaz pre starostu
20. apríl 2022

abc 123

Ďakujem
21. apríl 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

Vo veci zintegrovania tejto zastávky oslovíme koordinátora integrovanej dopravy, aby zapracoval všetkých dopravcov, ktorých sa zastávka týka.

S úctou

Jana Rehorčíková

Referent reklamácií
ARRIVA Mobility Solutions, s.r.o.
17. október 2022

abc 123

Zdravím, prosím vieme vyžiadať stanovisko od Arrivy, či sa koordinátor integrovanej dopravy vyjadril k zintegrovaniu zastávok ? Prešlo 6 mesiacov od nahlásenie podnetu, ale zmätočný označnik sa tam stále nachádza. Ďakujem
26. október 2022

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

požiadali sme Arrivu o vyjadrenie k podnetu.

S pozdravom,
Daniel
Administrátor portálu Odkaz pre starostu
28. október 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

Označník na Bajkalskej ulici zostáva na tom istom mieste ako bol Slovak Lines. Nové označníky v rámci mesta Bratislava budú vymieňané postupne začiatkom roka 2023.

Ďakujeme za pochopenie

S pozdravom

Jana Rehorčíková
ARRIVA Mobility Solutions, s.r.o.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania