Zmena zodpovednosti za podnet na: Dopravný podnik Bratislava, a.s.
25. máj 2022
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
veľmi pekne ďakujeme za nahlásenie podnetu. Týmto Vám potvrdzujeme jeho prijatie a už sa ním zaoberá príslušné oddelenie. Veríme, že Vám odpoveď prinesieme čo najskôr.
Odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
Overenie stavu podnetu - podnet zatiaľ nebol vyriešený.
Zdravím, oceňujem že na zastávku boli pridané dve lavičky. Bohužiaľ paletova lavička zostala. Prosím odstrániť. Keď bude paletova lavička odstránená súhlasím s uzavretím podnetu ako ,,vyriešený,,
Ďakujem
Overenie stavu podnetu - podnet zatiaľ nebol vyriešený.
Zdravím,
podnet vyriešený čiastočne.
Nové lavičky boli pridané, ale pozostatok neestetickej lavičky zostal. Prosím o odstránenie pozostatky lavičky.
Ďakujem
podnet bol preposlaný samospráve s upozornením na aktualizáciu.
S pozdravom, Vladimír Šarčevič Administrátor Bratislava-Nové Mesto Odkaz pre starostu [email protected]
19. jún 2023
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
veľmi pekne ďakujeme za nahlásenie podnetu. Týmto Vám potvrdzujeme jeho prijatie a už sa ním zaoberá príslušné oddelenie. Veríme, že Vám odpoveď prinesieme čo najskôr.
10.05.2022 13:36
Dobrý deň,
ďakujem za Váš podnet. Keďže ide o zastávku MHD, postupujem zodpovednosť za riešenie podnetu na Dopravný podnik mesta Bratislava.
Za porozumenie ďakujem.
História úprav
25.05.2022 10:00
Dobrý deň,
veľmi pekne ďakujeme za nahlásenie podnetu. Týmto Vám potvrdzujeme jeho prijatie a už sa ním zaoberá príslušné oddelenie. Veríme, že Vám odpoveď prinesieme čo najskôr.
História úprav
19.06.2023 09:50
Dobrý deň,
veľmi pekne ďakujeme za nahlásenie podnetu. Týmto Vám potvrdzujeme jeho prijatie a už sa ním zaoberá príslušné oddelenie. Veríme, že Vám odpoveď prinesieme čo najskôr.
Boris