Polámané mriežky a neporiadok na Poštovej

Zodpovednosť za riešenie: Iné

V riešení
meno
Peter Oravec 30. decembra 2014

Na rohu Poštovej a Obchodnej sú polámané drevené mriežky a neporiadok z nich.

08. január 2015

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

jedná sa o výmenu starých a poškodených drevených mriežok na pozemku patriacemu hotelu Crowne Plaza. Zodpovedný pracovník hotela dal v telefonickom rozhovore prísľub likvidácie odpadu a to zajtra, 8.1.2015.

S pozdravom Pavel Vrabec

oddelenie životného prostredia, verejného poriadku a čistoty
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
09. január 2015

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

podnet vyriešený. Výmena mriežok bude ešte pokračovať, zodpovedný pracovník hotela bol upozornený na nutnosť zabezpečenia priebežnej likvidácie vymenených starých mriežok a udržiavania poriadku na pozemku vo vlastníctve hotela.

S pozdravom Pavel Vrabec

oddelenie životného prostredia, verejného poriadku a čistoty
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
19. január 2015

Peter Oravec

Nezdá sa mi, že by sa tento stav dal označiť ako "upratané" a "vyriešené".
16. február 2015

Karol Bujaček

Fotky z 16. 2. 2015.
27. február 2015

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

stav 25.2.2015.

S pozdravom Pavel Vrabec

referát verejného poriadku a čistoty
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
15. jún 2017

Peter Oravec

A sme tam, kde sme boli. Nemohol by sa, prosím, niekto začať starať o toto mesto? Podnet je znovu neriešený.
Otázka na admina OPS: Prečo je tento podnet v kompetencii Starého mesta, a úplne podobný podnet týkajúci sa zdevastovaných kvetináčov hneď vedľa je v kompetencii "iné"? Ďakujem.
13. august 2017

Peter Oravec

Bez zmeny.
22. september 2017

Peter Oravec

Bez zmeny.
18. apríl 2018

Peter Oravec

Aktuálny stav. Mriežky sú opravené, ale dlažba okolo nich je značne poškodená.
Status rozhodnite?
20. apríl 2018

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

pôvodný podnet poukazoval na rozbité mriežky, ktoré opravené boli. Preto status meníme na vyriešený. K vyriešeniu problematickej dlažby prosím použite nový podnet.

Ďakujem,

Juraj Hurný
hurny.odkaz@gmail.com
20. apríl 2018

Peter Oravec

Nie je problém, mriežky sú skutočne teraz ok. Ďakujem.
O chvíľu budú tak či tak znova polámané, takže to tu bude zas.
S pozdravom.
11. marec 2019

Peter Oravec

Myslím, že je opäť čas, aby bol podnet živý a aktuálny.
Prosím o preposlanie Starému mestu.
12. marec 2019

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,
vďaka za aktualizáciu, podnet som opätovne otvoril a preposlal samospráve.

Juraj Hurný
hurny.odkaz@gmail.com
04. jún 2019

Peter Oravec

Metská časť päť rokov ignoruje aj tento podnet.
Prosím o preposlanie samospráve.
04. jún 2019

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,
podnet opätovne preposielame samospráve.


Matúš Sedlák
Odkaz pre starostu
sedlak.odkaz@gmail.com
04. jún 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
podnet sme preposlali inšpektorom verejného poriadku. Tí opätovne upozornia majiteľa pozemku, ktorý patrí k hotelu Crowne Plaza, aby zjednal nápravu a zničené mriežky opäť opravil. Zároveň bude vyzvaný, aby dodržiaval na svojom pozemku poriadok.

Oddelenie komunikácie MÚ Bratislava - Staré Mesto
27. december 2019

Peter Oravec

Bez zmeny.
Prosím o preposlanie samospráve.
12. marec 2020

Peter Oravec

Zuzana Aufrichtová ignoruje aj tento podnet.
Prosím o preposlanie Zuzane Aufrichtovej.
12. jún 2020

Anonymný užívateľ

Obchodná-poškodená mreža odtokového kanála

Na Obchodnej pri hoteli Crowne Plaza - poškodená mreža odtokového kanála.
16. jún 2020

Peter Oravec

Neriešený podnet.
Prosím o preposlanie.
16. jún 2020

Peter Oravec

Neriešený podnet.
Prosím o preposlanie.
07. august 2020

Peter Oravec

Dobrý deň,
neriešený, ignorovaný podnet.
Prosím o preposlanie.
08. august 2020

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol opätovne preposlaný samospráve.

Andrea Addová
Odkaz pre starostu
addova.odkaz@gmail.com
10. august 2020

Odpoveď samosprávy

Samospráva uviedla, že zodpovedným subjektom je: DIAMOND HOTELS SLOVAKIA, s.r.o., Hodžovo nám. 2, Bratislava, PSČ 816 25, SR
10. august 2020

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Iné
10. august 2020

Karol Bujaček

Podľa môjho názoru je tento podnet aj naďalej zodpovednosťou samosprávy: je to samospráva, ktorej úloha by mala byť vyzvať vlastníka pozemku či s ním rokovať o možnostiach zjednania nápravy na zabezpečenie bepečného stavu, čistoty a podobne. Áno, uvedomujem si, že ak ide o súkromný pozemok, tak mestská časť ani magistrát nemôže len tak objednať a vyplatiť vyčistenie miesta, nemôže však ale tolerovať to, že miesta v centre mesta vyzerajú dlhodobo zanedbané, nebezpečné (vytrhané mriežky nebezpečné sú, o tom snáď nemusíme diskutovať). Doteraz som si myslel, aj si naďalej myslím, že miestny úrad či magistrát je orgán s voleným vedením, ktorý má v podobných prípadoch zastupovať občanov a snažiť sa dosiahnuť nápravu stavu, ktorý je dlhodobo nevyhovujúci (tento podnet je z decembra 2014, t.j. má znaky dlhodobosti).

Inak by situácia mohla vyzerať tak, že desiatky občanov budú zisťovať, kto je vlastníkom týchto pozemkov, budú kontaktovať súkormnú spoločnosť, ktorá ich správy bude v horšom prípade ignorovať, v lepšom, ak medzi jej zamestnancami sú takí, ktorým záleží na meste, zjednajú nápravu.

Úprimne, naozaj nerozumiem tomu, prečo miestny úrad/magistrát nevyužíva svoje postavenie a inštitucionálnu autoritu napríklad na to, aby podpísali vzájomnú zmluvu o spolupráci s vlastníkom súkromného pozemku, ktorý prispeje na údržbu finančnými prostriedkami a mestská časť/magistrát zabezpečí pravidelné čistenie pomocou svojho podniku verejnoprospešných služieb – v tomto prípade má aj mestská časť svoj podnik technických služieb, aj magistrát má vlastný komunálny podnik.
10. august 2020

Peter Oravec

Karol,
absolútny súhlas.
Ešte by som doplnil, že samospráva plošne predala a stále predáva obrovské časti mesta a verejných plôch súkromníkom, a následne sa vyhovára na to, že na súkromných plochách nemá dosah na poriadok a bezpečnosť. Ja to totálny alibizmus a úbohosť samosprávy.
Za všetkých primátorv vrátane pána Valla.
Kedysi som na OPS mal k tomu aj podnet:
https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/11690/bratislava-plosne-predava-chodniky
ale vhľadom na beznádejnosť riešenia som navrhol jeho uzavretie, čo admin OPS samozrejme s radosťou okamžite urobil.
S pozdravom.
P.O.
10. august 2020

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet sme preposlali subjektu, ktorý označila samospráva ako zodpovedný.

Andrea Addová
Odkaz pre starostu
addova.odkaz@gmail.com

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania