Rustaveliho-stĺpik-chýbajúci

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

V riešení
meno
Obyvateľ Piešťan 13. augusta 2022

Dobrý deň, keďže podľa Bratislavy je MHD priorita (teda no skôr sa snaží iba vytvoriť taký dojem ale realita je iná) zaujímalo by ma, kedy sa začne riešiť toto problémové miesto z Detvianskej na Rustaveliho ktoré autobusom značne komplikuje bezpečné odbočenie v prípade že na danom mieste parkuje auto ? Tento problém je dlhodobý preto ma až fascinuje s akou ľahostajnosťou mestská časť k nemu pristupuje

14. august 2022

Martin

Súhlas, rovnako zavadzaju aj pri prejazde osobným autom. Treba tam kvetináče alebo stĺpiky
15. august 2022

Odpoveď samosprávy

Ďakujeme za podnet. Predmetný chodník i vozovka sú v správe Magistrátu hlavného mesta SR Bratislavy, ktorému podnet preposielame na doriešenie.

Matúš Čupka, vedúci oddelenia životného prostredia a dopravy, Miestny úrad Bratislava - Rača
15. august 2022

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
15. august 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za podnet, ktorého prijatie týmto potvrdzujeme. Pridelili sme ho kolegyniam a kolegom, ktorí majú riešenie danej agendy v kompetencii. O priebehu riešenia Vás na základe obdržaných stanovísk budeme priebežne informovať.

S pozdravom,
Kto? Oddelenie dopravného inžinierstva
Kedy? 2022

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
16. august 2022

Michal

Ak by neboli ostovceky na ceste nebol by problem
04. november 2022

Mmw

Je 4.11.2022 a celkom ma mrzí že môj podnet očividne nikoho nezaujíma... Každopádne ja som nezabudol a prosím upraviť status na "Neriešený"
04. november 2022

Odkaz pre starostu

Vážený užívateľ "MmW",

pre ozrejmenie jednotlivých statusov podnetov, prosím o prečítanie bodu 6 a 7 na nasledovom odkaze:
https://www.odkazprestarostu.sk/pomoc

Ďakujeme za pochopenie.

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
administrátor odkazprestarostu.sk
Bratislava - Rača
04. november 2022

Mmw

Vďaka za odpoveď, prečítal som si oba body a akosi som sa tam nedočítal že po akom období je podnet presunutý medzi neriešené ak naň odpovie samospráva... Pretože napríklad celá tá križovatka je "V riešení" už od roku 2019 https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/69764/rustaveliho-cesta-rozbita-vacsi-usek
04. november 2022

Odkaz pre starostu

Vážený užívateľ "MmW",

v bode 6 posledná veta hovorí: "Ak samospráva nezašle odpoveď do štrnástich dní od prijatia podnetu, podnet je automaticky označený ako Neriešený."
https://www.odkazprestarostu.sk/pomoc
Na tomto a aj Vami pridanom podnete v poslednom Vašom komentári však odpoveď samospráva zverejnila, konkrétne na tomto podnete 15.8.2022 a na tom čo ste zaslali v druhom komentári 9.12.2022 a preto oba podnety aj v zmysle zverjenených odpovedí ostávajú automaticky v statuse "V riešení".
Odkazprestarostu.sk je dobrovoľný ako pre samosprávy tak aj pre užívateľov, nemáme žiadne právne ani akékoľvek iné možnosti riešenia podnetov vynucovať s termíny alebo vôbec.

Ďakujeme za pochopenie.

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
administrátor odkazprestarostu.sk
Bratislava - Rača
22. december 2022

Matej Orviský

Dobrý deň opäť by som rád otvoril túto tému keďže evidentne to kompetentných príliš nezaujíma a admini tejto stránky nemajú záujem tlačiť na magistrát aspoň tak banálnym spôsobom ako označiť podnet ako neriešený, keďže od augusta nevidím že by sa niečo vyriešilo... Dnes napríklad takto auto blokovalo autobus ktorý mal značne problémy odbočiť a následne za ním vznikla menšia kolóna
22. december 2022

Matej Orviský

Pričom aby to bolo už komplet absurdné, tak o pár metrov ďalej pri hasičskej zbrojnici stĺpiky nebol problém ešte pred nejakou dobou osadiť, kde podľa mňa nebol ten problém až tak akútny ako vo vyššie spomínanej križovatke
23. december 2022

Stanislava Ingrová

Ano nedavno som tadial sla a klasicka situacia, auto blokovalo odbocujuci autobus. Vytrubovanie mu nepomohlo a ani policajti, ktori to opodial sledovali. Nechali to tak. Isli asi na obed, ved kto by to riesiel ked je hladny :/
23. december 2022

Odkaz pre starostu

Vážený užívateľ Matej Orviský,

pre ozrejmenie jednotlivých statusov podnetov, prosím o prečítanie bodu 6 a 7 na nasledovom odkaze:
https://www.odkazprestarostu.sk/pomoc

Ďakujeme za pochopenie.

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
administrátor odkazprestarostu.sk
Bratislava - Rača
23. december 2022

Odkaz pre starostu

Vážený užívateľ Matej Orviský,

na vyšie spomenutom odkaze v bode 6 posledná veta hovorí: "Ak samospráva nezašle odpoveď do štrnástich dní od prijatia podnetu, podnet je automaticky označený ako Neriešený."
https://www.odkazprestarostu.sk/pomoc
Na tomto a aj Vami pridanom podnete v poslednom Vašom komentári však odpoveď samospráva zverejnila, konkrétne na tomto podnete 15.8.2022 preto podnet aj v zmysle zverjenej odpovede ostáváva automaticky v statuse "V riešení".
Odkazprestarostu.sk je dobrovoľný ako pre samosprávy tak aj pre užívateľov, nemáme žiadne právne ani akékoľvek iné možnosti riešenia podnetov, vynucovať si termíny alebo vôbec akýmkoľvek spôsobom ako ste to nazvali "tlačiť.
V prípade akútnosti riešenia je stále možné obrátiť sa na poslancov mestského zastupiteľstva za mestskú časť Rača.Ich zoznam viete nájsť na nasledovnom odkaze:
https://bratislava.sk/blog/vysledky-komunalnych-volieb

Ďakujeme za pochopenie.

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
administrátor odkazprestarostu.sk
Bratislava - Rača
23. december 2022

Peter Oravec

Dobrý deň, pán Štěpán,
napriek Vášmu vysvetleniu ja tomu stále nerozumiem.
Podľa Vášho vysvetlenia si treba vykladať pravidlá OPS tak, že v tom prípade, ak samospráva zareaguje (čo i len jeden raz) na podnet, tak potom už je podnet neustále v riešení, bez ohľadu na to, či s podnetom samospráva niečo robí alebo nerobí.
Ak je to tak, môžete mi, prosím, vysvetliť, prečo sú na OPS desiatky podobných podnetov, teda podnetov, kde samospráva nejako reagovala, ale podnet neriešila, označené ako neriešené?
Napríklad tento:
https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/56320/zlomeny-kanalovy-poklop-vlarska
... ale určite sa dajú nájsť desiatky, možno stovky podobných podnetov označených ako neriešené.
Ďakujem, s pozdravom.
23. december 2022

Peter Oravec

Ešte doplním, že aj notifikácia, ktorá mi príde po uzavretí podnetu adminom, svedčí o nejakom inom výklade pravidiel OPS, než ste tu vyššie podali Vy:
"S ľútosťou Vám oznamujeme, že pri riešení podnetu Zlomený kanálový poklop - Vlárska do dnešného dňa n e d o š l o k pozitívnej náprave a z tohto d ô v o d u podnet označujeme ako neriešený. Veríme, že Vás neúspech neodradí od pridania ďalších podnetov a ďakujeme za Váš záujem a spoluprácu, bez ktorej by riešenie podnetov prostredníctvom nášho portálu nebolo možné."
23. december 2022

Odkaz pre starostu

Vážený pán Oravec,

neviem teda akým iným sposôbom vysvetliť automatické nastavenie statusu podnetu na "Neriešený" po nevložení odpovede samosprávy alebo zodpovedného subjektu po 14 dňoch od zaslania. Pri tomto dostáva zadávateľ automoaticky generovanú správu, ktorú ste uviedli v druhom Vašom komentári.
Akonáhle je odpoveď po 14 dňoch zodpovedným subjektom uverejnená, manuálne administrátor podnetu zmení stav z automaticky nastaveného stavu "Neriešený" na "V riešení" pretože pribudla odpoveď, Ako už bolo spomenuté ani administrátor ani nikto z tímu odkazprestarostu.sk, ktorí svoju činnosť vykonávajú dobrovoľne vo svojom voľnom čase nemjú žiadnu možnosť vynucovať riešenie podnetu. To čo však môžeme a robíme je, že opätovne preposielame podnety, ktoré su dlho v stave "V riešení" na zodpovedný subjekt, väčšinou sa to deje pri novom komentári na podnete.
Odkazprestarostu.sk nie je úradným ani záväzným nástrojom, ak je potrebné a nutné rýchlejšie riešenie odporúčam osobne posielať aj podnet na príslušných poslancov alebo príslušnú podateľnu alebo aj štatutára obce alebo mesta alebo konateľa spoločnosti zodpovedného subjektu.

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
adinistrátor odkazprestarosu.sk
Bratislava - Rača
23. december 2022

Odkaz pre starostu

Vážený užívateľ Matej Orviský,

dodatočne k Vášmu kometáru k osadeniu stĺpikov pri zborjnici, to osadenie bolo ak som zistil správne informácie bolo realizované MČ Rača na súkromnom pozemku majiteľa hotela Barónka a teda po pravedopodobne podpísaní memoranda s spolupráci, alebo nájomnej zmluvy alebo iného mne osobne nezistenému dokumentu a nie na chodníku alebo ceste vlastnenom/vlastnenou Magistrátom hl. mesta.
Pre lepšie pochopnie majetkových vzťahov môže napomôcť online kataster na odkaze:
https://zbgis.skgeodesy.sk/mkzbgis/sk/kataster/

Ďakujeme za pochopenie.

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
administrátor odkazprestarostu.sk
Bratislava - Rača
23. december 2022

Peter Oravec

Dobrý deň, pán Štěpán,
ďakujem za vysvetlenie.
V tom prípade Vás prosím o informáciu, kedy ste podnet opätovne preposlali samospráve?
Lebo napriek niekoľkým aktualizáciám podnetu zo strany užívateľov portálu OPS tu o preposlaní podnetu samospráve nie je žiadna informácia.
S pozdravom.
23. december 2022

Odkaz pre starostu

Vážený pán Oravec,

naposledy bol tento podnet opätovne zastalný zodpovednému subjektu 4.11.2022, pred komentárom od p. Orviského z dnešného dňa, kedy bol tiež opätovne preposlaný.
Nie nie je tu žiadna informácia, pretože ju nie som povinný zverejňovať a osobne na to nemám ani časové kapacity. Ak máte voľné časové kapacity, kľudne sa môžete prihlásiť ako dobrovoľník a pomôcť.

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
adinistrátor odkazprestarosu.sk
Bratislava - Rača
23. december 2022

Peter Oravec

Dobrý deň, pán Štěpán,
ďakujem za informácie. Totiž bez týchto informácií o preposlaní podnetu sa nedá pochopiť status podnetu. Preto Vám ďakujem.
Väčšina adminov, pokiaľ som si všimol, informáciu o preposlaní podnetu zverejňuje, a to systematicky.
Som presvedčený, že "dobrovoľne" sme tu na OPS všetci, teda zadávatelia podnetov, administrátori aj samosprávy. Ak Vás administrovanie na OPS nebaví a nemáte na to čas, prečo to robíte?
S pozdravom.
23. december 2022

Odkaz pre starostu

Vážený pán Oravec,

sám ste to popísal, väčšina, neparím k nej. Ak sa Vám moja dobrovoľnícka činnosť nepozdáva máte možnosť sa sťažovať u prevádzkovateľa.
Prajem Vám príjemné prežitie Vianočných sviatkov a všetko dobré v Novom Roku.

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
adinistrátor odkazprestarosu.sk
Bratislava - Rača
23. december 2022

Peter Oravec

Vážený pán Štěpán,
síce ste neodpovedali, ale nevadí.
Ešte poznámka: V prospech informovania o preposlaní aktalizácie samospráve by som chcel ešte uviesť, že viackrát sa mi stalo, že napriek aktualizácii z mojej strany admin aktualizáciu samospráve nepreposlal. Admin si proste aktualizáciu nevšimol alebo ju zabudol preposlať samospráve a podobne. Takže jediná možnosť, ako mať istotu, že sa aktualizácia naozaj k samospráve dostala, je tá, že o tom bude admin informovať.
Berte to, prosím, v dobrom, možno ako námet na úpravu pravidiel OPS.
Aj Vám prajem pokojné Vianoce a veľa zdravia v novom roku. S pozdravom.
23. december 2022

Odkaz pre starostu

Vážený pán Oravec,

Prosím adresujte Váš návrh na zmenu pravidiel na emailovú adresu [email protected].

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
adinistrátor odkazprestarosu.sk
Bratislava - Rača
23. december 2022

Peter Oravec

Ďakujem, spravil som.
P.O.
23. december 2022

Mmw

Povedzme si to úplne inak... Ja som si čítal pravidlá za akých okolností sa presúva podnet do neriešených, v princípe nič nehovoriace body, ale písal som to tu už minule, píšem to opäť, to akože keď mi samospráva na môj podnet odpovie a ďalej ho nerieši tak automaticky ostáva "v riešení", respektíve za akých okolností sa teda presúva do neriešených za predpokladu že odpovie samospráva, respektíve daný subjekt ktorý za to zodpovedá ? Lebo nie je problém si pozrieť podnety v Rači, nejdem radšej skúmať celé mesto a našiel som komplexné problémy "v riešení" od 2015, 2017 a podobne a to snáď mi fakt nikto nechce tvrdiť že reálne sa tým mesto zaoberá... Moje vysvetlenie je jednoducho také že očividne niekomu vyhovuje aby to bolo "v riešení" a tým pádom malo mesto lepšie štatistiky a potom sa mohlo chváliť podobnými oceneniami viď odkaz nižšie... Jednoducho, Odkaz pre starostu som vnímal ako projekt ktorý má dôsledne kontrolovať samosprávu a nie jej pomáhať mať lepšie čísla než je skutočnosť, tie stĺpiky tam v kľude od augusta dávno mohli byť, nech mi nikto netvrdí že nie, tým pádom to je neriešené, isté však je že to tak nenechám a podnet budem posielať aj po vlastnej línii a verím že tam tie stĺpiky budú, keď už táto stránka mi v tom nemieni pomôcť https://blog.odkazprestarostu.sk/2022/09/zlate-vedro-2021-si-odniesli-trnava-hlavne-mesto-sr-bratislava-a-malacky/
23. december 2022

Peter Oravec

Dobrý deň, Mmw,
absolútne súhlasím s Vaším komentárom.
S pozdravom.
23. december 2022

Odkaz pre starostu

Vážený užívateľ "MmW",

a presne v tom je ten problém, že vy to takto nesprávne vnímate. Projekt odkazprestarostu.sk nikdy nemal za cieľ "dôsledne kontrolovať" nemáme na to žiadne legislatívne ani iné zákonné možnosti. Cieľom projektu je a bolo zlepšiť naše slovenské mestá a obce a ponúknuť obyvateľom možnosť sledovať ako sa ich podnet rieši/nerieši, možnosť sa k nemu opätovne vrátiť, prípadne ho aktualizovať a na druhej strane samosprávam poskytnúť rozhranie pre lepšiu evidneciu požiadaviek obyvateľov a v rozšírenej platenej verzii, ktoré si samosprávy môžu objednať rozšírené funkcie ako pridelenie konkrétnemu zamestnancovi a podobne.
Štatistiky sa nerobia a nikdy sa nerobili z podnetov ktoré majú iný status ako "vyriešený".
Ak máte dojem, že body sú podľa Vás nič nehovoriace, kľudne radi uvítame Vaše odborné, argumentami podložené a v realite našej ako neziskový projekt presaditeľné návrhy na emailovej adrese [email protected]

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
adinistrátor odkazprestarosu.sk
Bratislava - Rača
26. január 2023

Mmw

Ešte 24.1.2023 som poslal mail pánovi JUDr. Mgr. Uhlerovi ktorý je predsedom komisie dopravy a informačných systémov s otázkou, v akom stave riešenia je tento podnet, dodnes som odpoveď nedostal tak uvidíme.
13. február 2023

Mmw

Situácia z dnešného dňa ani nie 5 minút stará... Bol by som rád ak by administrátor opäť zas raz zaslal podnet samospráve a prípadne vysvetlil z akého dôvodu má problém zaradiť podnet medzi neriešené ? Vopred ďakujem
13. február 2023

Odkaz pre starostu

Vážení užívatelia,

predmetný podnet sme opätovne preposlali zodpovednému subjektu.

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
administrátor odkazprestarostu.sk
Bratislava - Rača
13. február 2023

Odkaz pre starostu

Vážení užívatelia

pre ozrejmenie jednotlivých statusov podnetov, prosím o prečítanie bodu 6 a 7 na nasledovom odkaze:
https://www.odkazprestarostu.sk/pomoc

Ďakujeme za pochopenie.

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
administrátor odkazprestarostu.sk
Bratislava - Rača
11. september 2023

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

podnet považujeme za opodstatnený. V súčasnosti plánuje Oddelenie cyklodopravy v spolupráci s Oddelením dopravného inžinierstva celkový projekt organizácie dopravy na upokojenie dopravy na Rustaveliho ulici, v ktorom bude zahrnuté aj riešenie na tento podnet. Za omeškanie s touto odpoveďou sa zároveň ospravedlňujeme.

S pozdravom,
Kto? Oddelenie cyklodopravy + Oddelenie dopravného inžinierstva
Kedy? Nasledujúce obdobia

Oddelenie služieb občanom
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
24. október 2023

Martin Uváček

Možno to už vyriešil zákaz státí na chodníku od 1.10. Auta vzorne parkovali popri chodníku, nie na ňom.
25. október 2023

Odkaz pre starostu

Vážení užívatelia,

predmetný podnet sme opätovne preposlali zodpovednému subjektu.

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
administrátor odkazprestarostu.sk
Bratislava - Rača
07. december 2023

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

podnet považujeme za vyriešený, nakoľko je zmenou legislatívy a zákazom parkovania statická doprava v tejto lokalite zakázaná. Avšak aj nad rámec tohto pripravuje Oddelenie pešej a cyklistickej dopravy projekt organizácie dopravy, ktorý okrem iného zlepší priechodnosť križovatky. Aktuálne (07/12/2023) foto situácie z uvedenej lokality sa nachádza v prílohe odpovede na podnet.

Vzhľadom na vyššie uvedené prosíme administrátora o zmenu statusu.

S pozdravom,
Kto? Oddelenie cyklodopravy
Kedy? 07.12.2023

Oddelenie služieb občanom
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
08. december 2023

Matej Orviský

Ja som od magistrátu nikdy nemal vysoké očakávania ale že sa tu bude s týmto podnetom tak hrubo zavádzať a manipulovať je veľa aj na Vás...
Tak si to zhrňme, tento podnet tu je už od roku 2022, v čase keď spomínaný zákaz parkovania na chodníku neplatil, za ten čas ste pre vyriešenie dopravnej situácie v danej lokalite spravili obrovské nič, niekoľkokrát som písal na jar na magistrát až som dostal email v ktorom bolo vtedy uznané že daný problém riešiť treba a budete sa ním zaoberať, odvtedy som napísal viacero e-mailov na magistrát kde som sa chcel informovať v akom štádiu realizácie je tento projekt, už bez Vašej odpovede... Projekt očividne tento rok nebude hotový a najnovšia taktika sa odvolávať zákon ktorý zakazuje parkovanie na chodníku je absurdná pretože aj vzhľadom na túto skutočnosť vodiči to nie vždy rešpektujú, prípadne aj zostanú parkovať na ceste ale to opäť nerieši problém keďže ten autobus alebo auto ktoré tam potrebuje odbočiť môže mať problém pretože na bezpečný prejazd sa predpokladá že to auto zaparkuje v dostatočnej vzdialenosti od križovatky a tieto kolízne situácie tam denne vznikajú, keďže neďaleko tejto lokality bývam a jednorazovo sa prísť pozrieť na miesto keď je zrovna všetko v poriadku a z toho vyvodiť záver že problém je vyriešený je maximálne neobjektívne...
Na základe vyššie uvedeného ja osobne vôbec nepovažujem podnet za uzavretý a už vonkoncom nie vyriešený
08. december 2023

Peter Oravec

Dobrý deň,
ani ja nesúhlasím s uzavretím podnetu.
Aj včera som tade išiel a situácia sa opakovala. Autá stáli tak, že autobus nemal šancu prejsť.
Podnet nie je vyriešený, a aj uzavretý je nezmyselne.
S pozdravom.
08. december 2023

Odkaz pre starostu

Vážení užívatelia,

predmetný podnet sme opätovne preposlali zodpovednému subjektu.

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
administrátor odkazprestarostu.sk
Bratislava - Rača
19. december 2023

Matej Orviský

Vskutku výborne ste podnet podľa vašich slov vyriešili, koniec koncov ako celú dopravu v Bratislave 👏👏
19. december 2023

Odkaz pre starostu

Vážení užívatelia,

predmetný podnet sme opätovne preposlali zodpovednému subjektu.

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
administrátor odkazprestarostu.sk
Bratislava - Rača
30. marec 2024

Martin Uváček

Toto vyrieši len zavedenie parkovacej politiky a vyznačenie legálnych parkovacích miest
30. marec 2024

C K

Nevyrieši, práve som videl podnet, kde vozidlo napríklad nerieši PAAS, pretože má zahraničné EČV. Odťahy Bratislava asi tiež nerobí, dokonca tam, kde sa jedná o prekážky v cestnej premávke. Uvažovanie, že niečo sa vyrieši nejakým budúcim nesystémovým krokom je v tomto podnete už od zadania.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania