Rozbitá dlažba v podchode stanice Petržalka

Zodpovednosť za riešenie: MÚ Petržalka

Vyriešený
meno
Peter Oravec 10. marca 2015

Dlažba v pochode pri železničnej stanici v Petržalke je opäť rozbitá. Časť podchodu s rozbitou dlažbou nie je v správe železníc, ale je v správe mestskej časti Petržalka.

10. marec 2015

Jozef

toto je klasicke... miesto toho, aby tam nabehli dvaja robotnici, odlepene obkladacky nalepili a chybajuce nahradili, tak to nechaju zdevastovat tak, ze potom na to uz naozaj nebudu peniaze a ani tu dlazbu uz nezozenu a nalepia kde-tu iny odtien... a bude opravene...
10. marec 2015

Odpoveď samosprávy

Po preverení stavu podchodu na železničnej stanici pripravíme návrh opatrení, súčasťou ktorých bude aj oprava poškodenej dlažby.

mestská časť BA-Petržalka
01. jún 2015

Peter Oravec

Mestská časť, neurobili ste za tri mesiace nič.
30. júl 2015

Peter Oravec

Stále rovnako úboho. Pán Nesrovnal, žijete?
10. august 2015

Michal

Celkom by ma zaujímal ten "návrh opatrení", ktorý vznikne po 5 mesiacov tvorivej práce mestskej časti. Človek by povedal je že riešením je vziať kachličku a nalepiť ju na svoje miesto. Ale neviem čo s tým ma Nesrovnal, ktorého v každom príspevku spomínaš. Ten to z mestského budgetu asi neopraví.
10. august 2015

Peter Oravec

Michal, Nesrovnal s tým má spoločné toto:
http://komentare.sme.sk/c/7932420/nesrovnal-bratislava-ma-byt-jedno-mesto-a-nie-patnast-dedin.html
Takže ak chce jedno mesto, a nie 15 dedín, tak nech sa aj stará.
Mimochodom, na koho sa mám obrátiť, ak nie na primátora? Nepoznám nikoho menovite na mestskej časti Petržalka (pod ktorú táto časť podchodu patrí). Kedysi tu na OPS za Petržalku zvykla odpovedať jedna pani s konkrétnym menom, ale tá to už asi nerobí. Po posledných komunálnych voľbách za magistrát aj mestské časti prestali odpovedať konkrétni ľudia, ale iba akési anonymné oddelenia (napr. marketingu a komunikácie).
Tak neviem. Poradíte? Prípadne mi poradíte priamo meno nejakého Joža, ktorý konečne možno raz položí tých pár dlažobných kociek?
Ešte mi napadá, všetok majetok v meste, pokiaľ viem, patrí mestu, teda magistrátu. Mestské časti (v tomto prípade Petržalka) majú majetok iba zverený do správy. Takže Nesrovnal je v konečnom dôsledku presne tým správnym kompetentným. Alebo sa mýlim?
10. august 2015

Michal

Peter, v pohode, ja rozumiem o čo ti ide, nemyslel som to nijako útočne. Mne išlo len o to že evidentne sa k svojej zodpovednosti prihlásila Petržalka, tak by bolo vhodné asi tlačiť predovšetkým na nich. Mesto zrejme nebude suplovať zodpovednosť mestských častí - jednak z toho dôvodu že na to nemajú peniaze, a tiež z toho dôvodu že nedokážu zabezpečovať ani základné veci ktoré su priamo v ich správe. Kto ten pozemok vlastní neviem preveriť, lebo katastrálna Mapka momentálne nefunguje.

Systém ako to tu funguje, že "správca" často ani netuší že niečo má spravovať,navyše každý centrimeter má niekto iný (DPB, mestská časť, ŽSR, mesto) a nikto nič proatívne nerieši a neudržuje v normálnom stave je samozrejme úplne nafigu.
02. november 2015

Peter Oravec

Bez zmeny.
30. december 2015

Martin

Diery v dlažbe pribúdajú (1).
30. december 2015

Martin

... a pribúdajú (2).
30. december 2015

Martin

... a pribúdajú (3).
30. december 2015

Martin

... a pribúdajú (4).
04. apríl 2016

Peter Oravec

Bez zmeny, bez riešenia.
05. apríl 2016

Martin

mestská časť BA-Petržalka:
Stale nie je vidno, co ste za 13 mesiacov (ne-)urobili na odstranenie problemu!
13. september 2016

Peter Oravec

Bez zmeny, bez riešenia, iba sľuby a lži. Vivat Nesrovnal.
13. september 2016

Martin

Peter Oravec:
I. Nesrovnal nie je bez chýb, ale treba čítať:
"Zodpovednosť za riešenie: MÚ Petržalka" = http://www.petrzalka.sk/ = Vladimír Bajan a podriadení.
13. september 2016

Peter Oravec

Martin,
súhlasím, ale myslel som to tak, že
1. Nesrovnal symbolicky rovná sa samospráva Bratislavy
2. Pokiaľ viem, majetok mesta je majetkom mesta a miestne samosprávy (miestne úrady) ho majú iba v správe, takže celkovo ako princíp za majetok mesta zodpovedá mesto, teda magistrát. Ale možno sa mýlim.
Preto: Vivat Bajan!
13. september 2016

Martin

Nechce sa mi hladat zakon o Bratislave, ale mam pocit, ze podchod je majetkom m.c., ak by aj nebol, tak spravca je zodpovedny za zvereny majetok, ktory ma financie na jeho udrzbu.
Tak ci tak je zodpovedna m.c., nie mesto. Inak bysme takymto principom za stav mohli obvinit aj predsedu vlady ...
14. máj 2017

Peter Oravec

Dlažba je opravená, podnet je vyriešený. Dokedy?

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania