Turbínová - nebezpečný telekomunikačný stĺp

Zodpovednosť za riešenie: Slovak Telekom

Vyriešený

Dobry den,
telekomunikacny stlp je vo velmi zlom stave.Je obhoreny a hrozi,ze na niekoho spadne.

11. december 2022

Andrej

V žiadnom prípade ten stĺp nieje obhorený, to je uvedený nezmysel ako "Voda v koši", len na základe nevedomosti autora. Stĺp je impregnovaný technickým dechtom pripomínajúcim smolu a chráni drevo proti vplyvu vlhkosti (bežná prax a technické riešenie). Max čo je potrebné je prípadne skontrolovať ukotvenie stĺpu v spodnej časti (pri patke). Kotviaca skrutka vyzerá byť nová.
12. december 2022

Michal

Mňa ešte zaujala tá značka ňom. Netuším, čo má znamenať. Ak sa jedná o dopravnú značku, bolo by fajn ju asi dať do poriadku. Ak je to značka nejaká iná, ospravedlňujem sa.
12. december 2022

Peter Oravec

Dobrý deň,
podľa fotiek sa stĺp javí ako zbytočný (nie je na ňom zrejme žiadne "živé" vedenie). Okrem toho je stĺp naklonený. Takže stĺp treba odstrániť.
S pozdravom.
15. december 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
ďakujem za Váš podnet a za všetky doplňujúce komentáre. Na základe overovania situácie inšpektorom verejného poriadku si myslíme, že ide o stĺp telekomunikácií, preto podnet postupujem na riešenie Slovak Telekomu.

Za porozumenie ďakujem.

S pozdravom
Mgr. Zuzana Kriglerová
Odkaz pre starostu BANM
15. december 2022

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Slovak Telekom
30. december 2022

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet sme preposlali zodpovednému subjektu - Slovak Telekom na vyjadrenie.
Ak riešiteľ pošle stanovisko k podnetu, zverejníme ho na portáli.

S pozdravom,

Vlado
Administrátor Bratislava-Nové Mesto
Odkaz pre starostu
[email protected]
02. január 2023

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

reagujem na podnet občianky, ktorá na stránke odkazprestarostu.sk nahlásila podnet: Turbínová - nebezpečný telekomunikačný stĺp.
Podnet sme zaevidovali a poslali na technické zložky na riešenie.

Za spoluprácu ďakujem.

S pozdravom
Katarína Šedivá
Slovak Telekom, a.s.
04. január 2023

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

kontaktovali sme zodpovedný subjekt s prosbou o doplnenie termínu riešenia podnetu. Ak sa Slovak Telekom vyjadrí, odpoveď zverejníme na portáli.

S pozdravom,

Vlado
Administrátor Bratislava-Nové Mesto
Odkaz pre starostu
[email protected]
05. január 2023

Odpoveď samosprávy

Dobry den,

ziadosti vybavujeme najneskor do 30 dni, vacsinou je to vsak kratsi cas.

Prajem Vám pekný deň.

S pozdravom

Katarína Šedivá
Slovak Telekom, a.s.
24. január 2023

Odkaz pre starostu

Vážení užívatelia,

na podnete bol zmenený status na ,,Vyriešený,, . Stĺp sa na mieste už nenachádza.

S pozdravom,

Vlado
Administrátor Bratislava-Nové Mesto
Odkaz pre starostu
[email protected]

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania