Dolnozemská cesta - nebezpečné riešenie dopravnej situácie

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

V riešení
meno
Filip 02. marca 2023

Pripajanie sa z vedlajsieho pruhu z dolnozemskej smerom na obchvat kde je značenie daj prednost v jazde
Auta aj autobusy tam musia zastavovat kedze tam nie je pripajaci pruh ani ostrovcek pre auta ktore idu po hlavnej ceste
Vznika tam nebezpečenstvo ze auto musi často stať a nasledne sa rozbiehat kde sa pohybuju vozidla rychlostou 70 a viac km/h
Poprosim o urgentne riesenie danej situacie osadenim ostrovčeka alebo vyhradeneho jazdneho pruhu

02. marec 2023

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
02. marec 2023

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

podnet, za ktorého nahlásenie ďakujeme, sme už preposlali kolegyniam a kolegom z príslušnému útvaru, ktorí sa budú snažiť vyriešiť ho v čo najkratšom čase. O ich postupe Vás budeme informovať.

S pozdravom,
Kto? Oddelenie dopravného inžinierstva

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
03. marec 2023

Javor

Pridavam sa k podnetu, toto je naozaj neprehladne a nebezpecne miesto. Ked sa tam pripajam, tak sa musim otacat celym telom a hladiet doslova cez okno zadnych bocnych dveri, ci idu auta v tom lavom pruhu (a chodia tam veru rychlo). Vyslovene neprijemne je to v noci, lebo ak ma clovek na zadnych oknach folie, tak nema sancu rozlisit ci tie svetla co vidi su v lavom, alebo pravom pruhu. Neviem, ako to riesia napriklad vodici dodavok, ti musia mat hlavu az na palubovke, ked sa pripajaju.

Ak to sofer nevystihne, tak potomu uz ostava len to co pise Filip, prist az do bodu pripojenia a zastavit tak, ze bud spatne zrkadlo vidi na cestu, alebo ostane vodic stale vytoceny ako paragraf a hladi kedy pride prilezitost dupnut na plyn a vystartovat.
No proste neprijemne a kazdy kto tadial siel bude vediet o com hovorim.

Zaroven je tento usek nebezpecny aj pre vodicov co prichadzaju od Pristavneho mosta. Ak idem z Pristavneho a drzim sa v lavom pruhu, aby som dal autam co prichadzaju od Appola viac moznosti na pripojenie, tak uz viem, ze musim byt extra ostrazity, ked vidim prichadzat auto po pripajaci od Dolnozemskej. To uz obaja vodici v hlave prepocitavaju, ako to komu vyda a ci vodic od Dolnozemskej naozaj da prednost. Uz som tam zazil oba pripady: expertov, ktori zrychlovali, aby stihli vojst na hlavnu skor ako auto z Pristavneho, aj takych co tam na poslednu chvilu prudko brzdili.

(Apropo, co sa tyka pripajaca z Apolla, tak to je tiez na samostatny podnet, lebo ten ich pripajac je velmi kratky a trocha neprehladny, ale tam sa aspon da pouzit spatne zrkadlo.)

Bolo by fajn, keby sa dopravni inzinieri rozhodli spravit pripadovu studiu v realnych podmienkach dna a noci a nechali usekom od Dolnozemskej prejst zenu v osobaku, vodica dodavky, autobusu, nakladneho atd... a zozbierali ich spatnu vazbu, ze co by im z toho vyslo. Lebo bolo by smutne, keby sa tym zacali zaoberat az po nejakom nestasti.

Situacii by urcite pomohlo, ak by sa predlzil usek v ramci, ktoreho by sa dalo bezpecne pripojit s moznostou pouzitia spatneho zrkadla (vid obrazok)
28. apríl 2023

Martin Uváček

Máte zlu lokalizáciu podnetu. Toto miesto je asi 3 km severnejšie už na einsteinovej.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania