Reklamný smog

Zodpovednosť za riešenie: Magistrát hlavného mesta

Vyriešený
meno
František Kupčík 02. júna 2015

Chcel by som sa opýtať, či je v poriadku v starom meste na pešej zóne takáto reklamná prezentácia vozidiel. Pán primátor slúbil že sa bude zaoberať vizuálnym reklamným smogom, ale toto tak nevyzerá. Tiež by ma zaujímalo, od koho mali povolenie na vjazd na Primacionálne námestie.

02. jún 2015

občan Peter

Renault Slovensko bol tento rok hlavným partnerom projektu Dni architektúry a dizajnu 2015. Autá tam stáli vrámci tohto podujatia. Čo je na tom také strašné? Boli tam vystavené aj historické vozidlá Verejnej bezpečnosti. Keď Škoda Auto finančne prispeje na zimné klzisko na Hviezdoslavovom námestí, tak si tiež snáď môže dočasne vystaviť svoje produkty.
Bratislava má plno oveľa vážnejších problémov, zamerajme sa radšej na ne.

Občan Peter
05. jún 2015

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

uvedené vozidlá tam boli umiestnene v rámci podujatia Dni architektúry a dizajnu, podujatia, ktorého bolo Hlavné mesto partnerom. Ako je správne uvedené nižšie v komentári, išlo o autá sponzora podujatia. V tom čase, resp. aj pri iných podujatiach sú výnimočne povolené prezentácie vozidiel, napr. aj historických.

Vstup vozidiel na Primaciálne námestie je v osobitnom režime. Vstup vozidla na toto námestie je vstupom do pešej zóny a podlieha preto schváleniu povolenia. Reťazová závora je zamknutá a musí ju otvoriť policajt, aby sa tam vozidlo dostalo, preto žiadne vozidlo na Primaciálnom námestí neparkuje bez povolenia.

Mgr. Marek Papajčík
Oddelenie komunikácie a marketingu
Hlavné mesto SR Bratislava

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania