Cyklo-križovatka Miletičova a Trenčianska

Zodpovednosť za riešenie: STaRZ

V riešení
meno
Karol S. 26. júna 2015

Dobrý deň. Všetci určite privítame jednoduché a bezproblémové riešenia aj v doprave. Zmeny, ktoré sa dejú na úprave cyklotrasy Trenčianska je obťiažne za také považovať.

Smer Bajkalská-Dulovo nám.
1) Cyklisti prechádzajú popod pevné kovové rameno semafóru. Nebezpečenstvo úrazu hlavy.
2) 3x samostatne stojacie a prekrývajúce sa dopravné značky cca v úseku 1,5m.
3) stĺpy v obmedzenom priestore pre chodcov a cyklistov
Smer Dulovo nám.-Bajkalská
4) 2x samostane stojacie a prekrývajúce sa dopravné značky cca v úseku 1,5m. Navyše nová značka zakrýva aj cyklosemafór.
5) koridor pre cyklistov pomedzi stĺpy a nové vysoké obrubníky

Malo by to byť verejnoprospešné zariadnie, postavené pre využívanie ľuďmi. Ale celé to vyznieva iba ako odškrtnutá položka na zozname. Čo na tom zmeníte?

03. júl 2015

Yaya

Dobrý deň, výborný postreh... ja by som ešte pridala:

1. za šoférov - smer od Bajkalskej na Miletičovu - nová organizácia dopravy nie je nikde vopred označená a spôsobuje tým značný chaos pre šoférov, ktorí sú na tejto križovatke "naučení" zaraďovať sa do jazdných pruhov "po starom"; navyše nové nastavenie semafórov už v tomto prázdninovom období !!! spôsobuje dopravné zápchy takmer až po križovatku s Ružovou dolinou, nechcem si predstaviť ako to bude po skončení školských prázdnin
2. za chodcov - asi by bolo vhodné prekontrolovať nastavenie semafórov pre chodcov na prechode od Trenčianskej smerom na Dulovo námestie - po oboch stranách chodci čakajú z nevysvetliteľných dôvodov aj dve dopravné vlny, kým sa pozdĺž Miletičovej ulice tieto semafóry prepnú aj dva krát...
03. august 2015

Karol S.

OpS mozete prosim urgovat STARZ a MU Ruzinov, minimalne kvoli vyjadreniu.
11. august 2015

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň ,
ďakujeme za Váš podnet.
Týmto by sme Vás chceli informovať o riešení Vašich podnetov.

1/ Návestidlo CSS, bolo upravené na podchodnú výšku 2,5 m.
2/ Zvisle dopravne značky boli upravené.
3/ Stĺpy ostali v pôvodnej polohe, priestor pre cyklistov je dostatočný.
4/ Zvisle dopravne značky budú upravené, tak aby boli viditeľné.
5/Šírka cyklotrasy je dostatočná, obrubníky vymedzujú priestor pre cyklistov a priestor pre stĺpy.
Na záver: Riešeniu cyklotrasy predchádzalo nespočetné množstvo rokovaní aby sme cyklotrasu mohli realizovať.Odporcov bolo veľa najmä medzi vodičmi.



Szabová
STARZ

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania