Horúčava v autobuse a nemožnosť vetrať

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Vyriešený
meno
David 06. júla 2015

Dnes som cestoval z práce a nastúpil som do autobusu č. 83 o 18:01 na Hodžovom námestí, číslo autobusu bolo 4930 Mercedes, kde bolo nehorázne teplo. Keď som sa ihneď spýtal vodiča, ten povedal že je tu dlhodobo nefunkčná klimatizácia. Otvoriť sa dalo iba 6 maličkých okienok, teda takýto autobus nemá čo jazdiť pri poruche klimatizácie, prečo nenahradíte toto vozidlo starším / náhradným vozidlom s KLASICKÝMI OTVÁRATEĽNÝMI OKNAMI aby do autobusu vnikol čerstvý aj keď horúci vzduch??
Poprosím vyjadrenie DPB, a. s. k situácii, riešenie, ospravedlnení sa zákazníkom - cestujúcim. DPB chcem pripomenúť, že ich odpoveď budem publikovať v printovom médiu.

06. júl 2015

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň prajem,
ďakujeme za podnet.
Klimatizáciu v autobuse, ktorý ste označili, sme dali preveriť na divíziu autobusy, príslušnú prevádzku. Po overení stavu, či je na klimatizácii porucha, prípadne v akom štádiu je oprava, Vás budeme informovať.

odbor marketingu a komunikácie, DPB, a.s.
06. júl 2015

Peter

presne prec ked dlhodobo nejde klimatizacia vobec taky bus vypravia z vozovne. nech sa tam dlhdobo pan Belfi posadi aaby si vedel predstavit situaciu cestujucich.
06. júl 2015

Karlovešťan

Tu ani tak nejde o to, že je pokazená klimatizácia, ale že DPB nakupuje vozidlá s takýmito hlúpymi okienkami. Pekným príkladom sú trolejbusy Škoda 25 Tr (vypravované na linku 33, aktuálne 4 zo 6 vozidiel stojí dlhodobo odstavených a pokazených vo vozovni) - absencia klimatizácie a okná malinké...
07. júl 2015

David

Autobus dnes 7.7.2015 vypravili na linku č. 25 BEZ KLIMATIZÁCIE a bez akejkoľvek odpovede
http://imhd.zoznam.sk/ba/vyprava.html
07. júl 2015

Miriam

včera 6.7. ste mali vidiet v linke 196 autobus Solarik (zltozeleny) poobede o 16:00 hod. Okienka pootvarane ale stresne vobec. Sedadla tak horuce, ze po 5 minutach pokial ste sa neoviali ste museli vystupit a to ani slnko uz tak nesvietilo ale totalne rozhorucene. Vo v nutri muselo byt najmenej 45 stupnov ak nie viacej, ale najhorsie je, ked sa ten vzduch nehybe. To skutocne musime ziadat ako male deti sofera aby otvoril stresne okno?
08. júl 2015

Richard

Odbor marketingu a komunikacie zvasta roky to iste. Podnik musi zaviest normy, kedy sa ta klima povinne bude zapinat a nie az na ziadosti cestujucich cez dispecing. Vozidla s pokazenou klimou jednoducho bezodkladne treba opravit. Pravidelne menit chladiacu zmes pokial chyba a zaskolit vodicov, ktori klimu nevedia zapnut. Nechapem preco podnik obnovuje vozovy park s tak modernymi vozidlami, u ktorych nie je mozne ani uzamykat okna. Ak je pravda, ze podnik nariaduje setrenie paliva na hlavu vodica, stoji za zvazenie spravit preto vynimku pocas letnych mesiacov.
10. júl 2015

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme Vám za zaslaný podnet, ku ktorému uvádzame nasledovné stanovisko:

Vodič autobusu typu MB Capacity interné číslo 4930 nahlásil poruchu klimatizácie. Je pravda, že autobus v ďalších dňoch premával na linkách MHD bez funkčnej klimatizácie z dôvodu zabezpečenia požiadavky nízkopodlažnosti a povinnej skladby ( povinná mercedesová linka ), nakoľko bol výpadok ďalších vozidiel tohto typu pre iné poruchy . Na diagnostiku poruchy bolo vozidlo objednané do servisného strediska klimatizácie v termíne, ktorý bol najbližšie voľný. Na základe výsledkov diagnostiky bol objednaný materiál potrebný na odstránenie poruchy, ktorý bol dodaný v dňoch a na odstránení poruchy ( výmena tesnení a trubiek kompresora) sa momentálne pracuje, vozidlo je odstavené z premávky .

Za spôsobené nepríjemnosti spojené s cestovaním MHD sa Vám touto cestou ospravedlňujeme.


odbor marketingu a komunikácie DPB, a.s.
22. júl 2015

David

Klimatizáciu opravili iba na základe verejného uverejnenia tohto problému. DPB dlhodobo zanedbáva servis klimatizačných zariadení ako som sa dočítal na fórach venujúcich tejto problematike.

Preto Ďakujem a skladám poklonu tejto (doslovne) verejne prospešnej stránke.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania