Dňa 22.07.2015 o 14:54 linka č.83 má nefunkčnú klimatizáciu počas tropických teplôt vonku. Po vystúpení cestujúci dosvedčili že klimatizácia nie je funkčná.
Podľa Vašich postupov máte vozidlo odoslať na diagnostiku poruchy vozidla do servisného strediska na čo najbližší termín, do tej doby máte povinnosť vyradiť vozidlo z prevádzky. Následne objednať materiál na odstránenie poruchy a po odstránení poruchy môžete uviesť vozidlo do prevádzky na pozemných komunikáciách. Váš postup! Žiadam Vás o odpoveď, prečo nedodržiavate vaše postupy a vypravujete vozidlo neschopné jazdy a ohrozujúce zdravie cestujúcich?
Riešenie aj výpravu daného vozidla budem sledovať.
Ostávam s pozdravom
David
Číslo autobusu - 4923
Dátum - 22. 07. 2015
Čas: 14:54
Trasa: z Petržalky do Dúbravky
Miesto: Zástavka Aupark (smer do mesta)
Ak bola klimatizácia funkčná, Váš zamestnanec hrubo zavádzal zákazníkov - cestujúcich. Pre Vašu notifikáciu, my cestujúcu vo forme kúpi lístkov a my Bratislavčania financujeme Vás ako aj vozový park vrátane údržby vo forme rôznych daní a poplatkov. Preto žiadam o vysvetlenie, prečo nebolo funkčné klimatizačné zariadenie na danej linke a prečo Váš zamestnanec, ktorý je platený z našich financií zavádzal cestujúcich verejne (súčasne pred viac ako troma osobami)?