Opakovane nefunkčná klimatizácia

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Uzavretý
meno
David 24. júla 2015

Dňa 22.07.2015 o 14:54 linka č.83 má nefunkčnú klimatizáciu počas tropických teplôt vonku. Po vystúpení cestujúci dosvedčili že klimatizácia nie je funkčná.
Podľa Vašich postupov máte vozidlo odoslať na diagnostiku poruchy vozidla do servisného strediska na čo najbližší termín, do tej doby máte povinnosť vyradiť vozidlo z prevádzky. Následne objednať materiál na odstránenie poruchy a po odstránení poruchy môžete uviesť vozidlo do prevádzky na pozemných komunikáciách. Váš postup! Žiadam Vás o odpoveď, prečo nedodržiavate vaše postupy a vypravujete vozidlo neschopné jazdy a ohrozujúce zdravie cestujúcich?
Riešenie aj výpravu daného vozidla budem sledovať.
Ostávam s pozdravom

06. august 2015

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň prajem,
situáciu sme dali preveriť a uvádzame nasledovné stanovisko:

Dňa 22.07. 2015 boli na linke 83 vypravené autobusy typu Mercedes – Benz, ktoré sú plne klimatizované. Vzhľadom na to, že neudáva EVČ autobusu a z popisu udalosti nedokážeme určiť o ktorý konkrétny autobus ide, boli skontrolované všetky autobusy vypravené dňa 22.07.2015 na linke 83. A to - 4905,4923,4920,4928,4910,4906,4932,4915,4901,4912. U všetkých desiatich autobusov je klimatizácia plne funkčná. Prosím, pre uľahčenie prekontrolovania stavu vozidiel, na ktoré posielate sťažnosti, poprosili by sme uviesť aj evidenčné číslo vozidla.
Ďakujeme,



odbor marketingu a komunikácie DPB, a.s.
06. august 2015

David

EČV predmetného autobusu - BL - 038 AP
Číslo autobusu - 4923
Dátum - 22. 07. 2015
Čas: 14:54
Trasa: z Petržalky do Dúbravky
Miesto: Zástavka Aupark (smer do mesta)

Ak bola klimatizácia funkčná, Váš zamestnanec hrubo zavádzal zákazníkov - cestujúcich. Pre Vašu notifikáciu, my cestujúcu vo forme kúpi lístkov a my Bratislavčania financujeme Vás ako aj vozový park vrátane údržby vo forme rôznych daní a poplatkov. Preto žiadam o vysvetlenie, prečo nebolo funkčné klimatizačné zariadenie na danej linke a prečo Váš zamestnanec, ktorý je platený z našich financií zavádzal cestujúcich verejne (súčasne pred viac ako troma osobami)?
24. august 2015

David

Výslovne ignorovanie riešenie podnetu DPB, a. s. = NERIEŠENÉ!

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania