Políciou tolerované ničenie zelene

Zodpovednosť za riešenie: Magistrát hlavného mesta

Vyriešený
meno
Anonymný užívateľ 10. septembra 2012

Na Račianskej ulici blízko Račianskeho mýta minulý rok mesto, alebo mestská časť vysadili trávu na kus hliny medzi cestou a chodníkom, na ktorom zvykli krátkodobo parkovať vodiči áut idúci do non-stop lekárne, alebo bankomatu. Po výsadbe trávového semena bola plocha chránená malýmí kameňmi, ktoré však čoskoro niekto odpratal. Nakoľko sa tak stalo ešte pred vyklíčením trávy, opätovným parkovaním táto práca vyšla nazmar a tráva nevzišla. Porosil by som vykonať opakované vysiatie trávy a osadenie účinnejších zábran.
V neposlednom rade by som poprosil upozorniť aj mestskú políciu, ktorá niekoľko metrov obďaleč každý deň striehne na autá otáčajúce sa do protismeru cez električkové priecestie a pritom si vôbec nevšíma svoje okolie. Raz som sa rozhodol ísť takto kontrolujúcu hliadku na zle odstavené auto upozorniť, načo mi bolo povedané, že to má na starosti kamera, ktorá je tam niekde zavesená na nejakom dome, tá mu prečíta ŠPZ a pošle domov pokutu. Tí hlupáci však boli tak leniví a hlúpi, že som sa s nimi radšej nechcel hádať a zavolal som cez 159 ďalšiu hlaidku, do ktorej príchodu vodič odišiel a zanechal po sebe opäť o niečo poškodenejší tento kus hlinotrávnika.

10. september 2012

Roman

Skvela praca. U mna by ste mal za to za jedna. Aspon nazorne vidite s kym v podstate mame tu cest. Skoda, ze ste si ich neodfotil aj s ich SPZ. Nabuduce.
11. september 2012

Marek Tettinger

Pekný deň,
ďakujeme za podnet. Pred časom sme požiadali magistrát o predĺženie zábradlia, ktoré lemuje cestu, aby sa zabránilo parkovaniu motorových vozidiel na danom pozemku. Magistrát to prisľúbil zabezpečiť. Keď bude zábradlie osadené, nanovo zabezpečíme vysadenie trávy a opätovne požiadame mestskú políciu, aby zabezpečila kontrolu a zabránila parkovaniu na zeleni.

S pozdravom
Marek Tettinger
hovorca BANM
11. september 2012

Odpoveď samosprávy

Pekný deň,

ďakujeme za podnet. Pred časom sme požiadali magistrát o predĺženie zábradlia, ktoré lemuje cestu, aby sa zabránilo parkovaniu motorových vozidiel na danom pozemku. Magistrát to prisľúbil zabezpečiť. Keď bude zábradlie osadené, nanovo zabezpečíme vysadenie trávy a opätovne požiadame mestskú políciu, aby zabezpečila kontrolu a zabránila parkovaniu na zeleni.

S pozdravom

Marek Tettinger
hovorca BANM
12. september 2012

R

Dnes tam opat parkovali dvaja fesaci. Dufam, ze boli zosnimani kamerou, ked ostro sledujuca mestska policia tam nebola. :D :D :D Ja sa stale len pytam, preco len tieto veci trvaju tak dlho??? Staci tam poslat pracovnikov EKOpodniku, aby tam hodili 5 vacsich sutrov, vysiali travu, prvy mesiac polievali a problem je vyrieseny za maximalne hodinu :)
17. september 2012

Jozef

No je pravda, ze by bolo lepsie, keby tu rastla trava... a je pravda, ze policia by mohla prave toto miesto kontrolovat a pokutovat bezohladnych soferov, ktori idu do non-stop lekarne a su lenivi zaparkovat o 30 metrov skor na asfaltovej ploche...
Avsak pokial bude policia prva institucia, ktora v tomto state porusuje predpisy, tak tazko ich budu dodrziavat bezni ludia...

Ako dokaz prikladam fotografie, mozno aj pre pana Tettingera a jeho nadriadenych:

http://www.ulozisko.sk/549671/policia2.jpg
http://www.ulozisko.sk/549672/policia1.jpg
18. september 2012

R.

Dnes som na miesto volal 3 krát mestskú políciu. Sústavne tam porkovali autá. Žiaden zvýšený dohľad sa nekoná. Zároveň som večer kontaktoval aj mestskú, aj štátnu políciu vo veci parkovania štátnych policajtov v pešej zóne pri čínskej reštaurácii, kde policajti papali večeru. Mestská polícia povedala, že to sú ich nadriadení a že im nemôžu nič urobiť. Dopravná polícia mi povedala, že im končí teraz hokej, že dopravní policajti to určite nie sú a nemá čas to riešiť. Takže okrem tohoto miesta parkujú štátni policajti pravidelne takmer každý deň aj v pešej zóne a neexistuje možnosť, ako ich odtiaľ dostať, nakoľko to mestská polícia nevyrieši, lebo ma plné gate a štátni sú všetci kamaráti. K tomuto sa vyjadrite pán Tettinger. Ako je možné riešiť túto neschopnosť mestskej polície a arogantnosť štátnej???
18. september 2012

Marek Tettinger

Pekný deň,
ide o komunikáciu v správe magistrátu. Zriaďovateľom Mestskej polície je magistrát. Váš podnet preposielame na vyššie spomenutú inštitúciu. Čo sa týka štátnej polície, váš podnet prepošleme na Okresné riaditeľstvo PZ.

S pozdravom
Marek Tettinger
hovorca BANM
22. september 2012

R

Pokračujem vo vytrvalom kontaktovaní mestskej polície, ktorú na miesto volám niekoľkokrát denne. Ešte som si nevšimol, že by na mieste vykonávali zvýšený dohľad. Môžem však dnes pochváliť, že po zatelefonovaní na linku 159 a oznámení, ze na mieste parkujú 2 autá, pred čínskou reštauráciou ďalšie 2 a oproti na zastávke linky 59 v priestore zastávky ďalšie 2 poslali na miesto 2 hliadky. Autá parkujúce na zastávke síce nevyriešili, mám taký pocit, že ani pred činskou reštauráciou, ale aspoň si zobral ponaučenie vodič auta parukujúceho na tejto ploche. Vie mi dať niekto kontakt na zodpovednú osobu, ktorá má na starosti predĺženie zábradlia, aby som ju mohol posúriť, aby sa problém neriešil rok (zábradlie na križovatke Odbojárov-Vajnorská po nehode), ale po každodennom telefonáte by sa to hádam vyriešilo do týždňa.
22. september 2012

R

Pan Tettinger, upozornenie policie ci uz statnej, alebo mestskej nepomohlo. Aktualne pred cinskou restauraciou parkuje vozidlo PMJ plus 2 civilne. Vyriesil som to momentalne za Vas telefonatom na 159 a 158. Idealne by bolo na Racianskom myte osadit stlpiky. Co ty na to?
22. september 2012

Marek Tettinger

Pekný deň pán R.,
osadenie stĺpikov, či zábradlia je riešnie, ktoré presadzujeme aj my, ale opakujem, že to musí urobiť správca komunikácie a tým je magistrát.
Želám pekný víkend!

S pozdravom
Marek Tettinger
hovorca BANM
23. september 2012

Jozef

okolo reštaurácie Panda som práve v tomto momente išiel. Dôkaz prístupu policie k porušovaniu predisov priamo ich prislusnikmi su aktualne 2 parkujuce policajne auta v strede chodnika. A predpokladam ze ked sa napapaju, tak o 5 minut budu niekde inde pokutovat za presne tent
o priestupok.
02. október 2012

Anonymný užívateľ

o 23:27 som upozornil prislusnika mestskej policie, ktory obdalec vykonaval dohlad nad otacajucimi sa autami do protismeru na auto parkujuce na tejto hline. On mi na to povedal arogantne, ze o tom vie, ale ze su tam betonove kusy a ze to je v poriadku, ze ked je hlina hladka, tak je to v sulade so zakonom parkovacie miesto a ze to odmieta riesit. Tak som ho vyzval, aby tam isiel so mnou a ukazal mi tam tie betonove kusy, odmietol so slovami, ze so mnou nemusi nikam chodit a on ma svoju pravdu, ktora je svata. Ked som sa ho pytal, ze ci ked si vytrham travu hocikde v meste a uhladim to, tak tam mozem legalne parkovat mi povedal, ze to so mnou nebude dalej riesit. Pan Tettinger, neviem aky ma mestska cast dosah na Mestsku policiu Nove Mesto, ale toto by ste mali riesit ci uz vy, alebo magistrat, alebo proste niekto by ich mal konecne za toto ich idiotske spravanie nakopat do prdele!!! Okamzite som volal na 159, kde ma po prepojeni pan z MsP Nove Mesto utvrdil v tom, ze je tam zakaz zastavenia a ze to mal ist policajt riesit. Opytal sa ma, ci ide o toho opaleneho s vyholenou hlavou, potvrdil som mu ze ano a vysvetlil mi, ze ten si bude aj tak stale hovorit len svoju pravdu. Kde to zijeme!!!???? To mam naozaj chodit kazdy den na Gundulicovu ulicu podavat staznosti na tych hlupakov pre neplnenie si ich povinnosti, aby sa konecne spamatali, alebo sa najde niekto, kto im aj bez toho prehovori do ich uboziackej primitivnej duse???
18. október 2012

Jozef

Mestsky, či štátny policajt, je to úplne zajedno.... Až na pár výnimiek, je to arogantná banda nadľudí so základnym vzdelaním... Sťažovať sa človek môže aj na lampáreň, oni naschvál budú ten zákon pred všetkými okato porušovať vždy, lebo to je ich jediná možnosť, ako ukázať, že oni majú väčšieho... Policajné autá parkujú na ploche, ktorá je označená dopravnou značkou "Pešia zóna" denno-denne a príslušníci tohto vydareného zboru s chuťou papkajú lacné čínske kačice v reštaurácii Panda... Lebo oni môžu...
24. január 2013

Jozef

Tak slávne policajné parkovanie z pešej zóny na Račku sa dostalo už aj do novín... A čo sa zmenilo za pol roka? ...N.I.Č. !

http://auto.sme.sk/c/6654439/policajne-auto-zaparkovalo-v-nakupnom-centre.html
11. február 2014

Matúš

Pán Jozef, vyskúšam, čo sa v danej situácií dá podniknúť. Uvidíme ako je na tom mesto finančne, čo sa týka osadenia stĺpikov ( ale ružovo to nevidím, nakoľko plochu je potrebné ped osadením stĺpikov vybetónovať a tak nám tento kus zelene, alebo lepšie povedané hliny, zanikne úplne, nehovoriac o tom koľko to stojí a aká je finančná situácia mesta ). Dočasným riešením by bolo osadenie prenosných dopravných značiek s páskou, ale ako to budú vodiči tolerovať zrejme uvidíme až v praxi. zrejme v tomto prípade zviťazí veta: po pridelení finačných prostriedkov zabezpečíme realizáciu. Viac zatiaľ povedať neviem. Prajem Vám prijemný den.
11. február 2014

Jozef

Pan Matus, dakujem. Bolo by fajn to uz po tolkych staznostiach od ludi nejak vyriesit... Na ploche pred Tatrabankou netreba nic betonovat, asfalt ide az k ceste, stlpiky staci osadit a myslim ze po dohovore s p. starostom Kusym, sa to mozno bude dat urobit aj nejak spolu s mestskou castou...
14. jún 2014

Ovia

dnes na danom mieste (pred tatra bankou) pribudli styri stlpiky, oddelujuce cestu od danej pesej zony, verim, ze vzapäti pribudnu dalsie az po zaciatok zabradlia na krizovatke racianskeho myta, smerom do race je potom zelen a kriky, tam auta neparkuju
18. jún 2014

marek

Vazena pani Olivia, poradite mi kde mam zaparkovat? Byvam oproti lekarni a ked sa vraciam zo zamestnania a nesem pripadne aj nakup domov, zaparkovat sa da jedine pod tatrabankou, kde su najnovsie vami oslavovane stlpiky. Za radu dakujem
18. jún 2014

Ovia

marek, ak ste nepostrehli, existuje MHD, kazdopadne to, ze vy nemate kde zaparkovat, nie je dovod, aby ste parkovali na chodnikoch ci nebodaj zelenych plochach ci v pesej zone, kam to povedie? do parku? alebo ho vybetonujme a spravme parkovisko. dnes tam kazdopadne pribudli dalsie styri stlpiky, podla vsetkeho to teda po rokoch nicenia zelene arogantnymi ignorantmi, dokonca takymi, co tam byvaju a kaslu na vlastnu stvrt, konecne zatarasia cele az k zabradliu smer racko, cim z daneho miesta konecne bude opät pesia zona, ako to nakazuje znacka na zac. danej zony zo smeru kraskova.
18. jún 2014

marek

Vazena pani, ja s vami suhlasim, ze statie na zeleni, alebo blokovanie chodnika nie je v poriadku, avsak na danom mieste je miesto pre minimalne 8 automobilov, ktore nestoja ani na chodniku ani na zeleni. Pride mi maximalne nelogicke zatarasit 8 miest, ktore nikomu a nicomu neprekazaju. Stacilo tam vyznacit 8 miest vodorovnym znacenim a zabranilo by sa tomu, ako tam auta stoja dnes. To ze ma odkazujete na mhd je rovnako arogantne ako tych par vodicov, co tam stoja ako tupci. Som za riesenie, ale logicke a vhodne aj pre vodicov, ktory v tomto meste budu o chvilu parkovat na stromoch.
18. jún 2014

Ovia

auta tam nemaju co robit, sposobili uz dost skody a zavadzaju nielen esteticky, ale aj v ceste, plus nicia travu, nehovoriac o tom, ze kade dnes chodia najmä, ce stred, bol kedysi strom, snad opät bude, esteze existuje zdruzenie zelena hliadka. opakujem: existuje MHD, nehovoriac o tom, ze racko je skoro v centre, pouzivajte trebars nohy ci bicykel, je mi to jedno, aj my mame auto, no to neznamena, ze sa spravam ako pablb. nase mesto je unikatne v tom, ako sa neustale ustupuje autam na ukor chodcov, inde je to naopak, chodniky su jednoducho od slova chodit, nie jazdit. nic, tyzden az dva si vodici ponadavaju, treti uz ani nebudu vediet, ze tam kedysi parkovali. pekny vecer majte.
18. jún 2014

marek

Pani, neviem sice ako mozu auta chodit po trave, ked je tam beton ale budiz, aj scestne argumenty su argumenty. Vidim, ze vy nie ste pristupna logickej diskusii. Ak vam auta vadia esteticky, i ja vam dam jednu radu...chodte byvat na dedinu. A dufam ze byvate dost blizko, aby som sa mohol postavit spolu s dalsimi X susedmi na vasu ulicu aby ste i vy a vasa rodina kruzila pekne v okoli. Prajem pekny vecer a dajte vediet, ktora ulica je ta "vasa", urcite sa mrknem
18. jún 2014

Ovia

citajte neselektivne, pisem o stati v ceste, nielen o trave, estetikou myslim okolie zohyzdene autami, nie auta... ze sa s vami bavim.-) a ked uz odporucate zivot na dedine, co je hlupost, zivot v meste mam moc rad a som presvedceny, ze auta a chodci mozu koexistovat, tak vam pre zmenu odporucam zasa ja obcas vykrocit z tejto nasej velkej dediny smerom do nejakej z europskej metropol, hoc aj do viedne, aby ste videli, ako mesto naklonene chodcom a cyklistom vyzera. jednoducho nejde o parkovisko, a nikto vratane vas ho z neho ziadnymi zufalymi pseudoargumentmi neurobi.
19. jún 2014

R

KONEČNE!!! Jediná zlá správa je, že stĺpiky nepribudnú až po zábradlie, ale budú len v tom úseku, kde parkovali autá, nie tam kde kedysi bol trávnik (informácia od pracovníkov firmy Mobilita, ktorí osádzali stĺpiky). Toto mesto mierne nedomyslelo, ale ten kúsok priamo pred lekárňou sa hádam pri silnom nátlaku podarí vyriešiť pomerne skoro ;) Už len obnoviť rozjazdené trávniky, ktoré obmedzení primitívi poprechádzali autami a následne ich niekto zasypal štrkom. Mimochodom Marek, nechceli by ste parkovať až priamo v obývačke? ;) Ja tiež o ulicu ďalej mám občas večer poriadny problém zaparkovať, ale nedovolím si zaparkovať na chodníku ako kretén, idem o ulicu ďalej a hľadám, až nakoniec vždy nájdem parkovacie miesto a zatiaľ mám pocit, že žijem a som zdravý a neroztopil som sa kvôli tomu, že by som nezaparkoval 3 metre od domu (aj keď miesta by tam bolo dosť na chodníku, dokonca by som aj 150cm nechal, ale nie som arogantný ch.j) a minútu, občas dve minúty sa pokojne aj s nákupom od auta prejdem. A nie, nejdem sa domáhať, aby na chodníku rovno pod mojim domom niekto vyznačil parkovacie miesta, lebo chodník je na chodenie, na parkovanie. A hádam nie ste bábovka, že by Vám ruky odpadli z nákupu, ak by ste zaparkovali kúsok inde - mimochodom Kominársku ulicu, kde večer býva miesto máte cca 200 metrov od domu a stanicu Filiálka, kde je kop miest asi 300 metrov od domu ;) A zastávku električky a autobusu linky 59 asi 20 metrov od domu ;) Používanie MHD nemá okrem cca 23€ mesačne žiadne iné náklady ako auto - parkovné, pohonné hmoty, poistka (priemerne stojí na SK cca 10€ mesačne povinná, čo je takmer 1/2 električenky, havarijná aj cca 16-50€ mesačne), servis, olej a podobne ;)
19. jún 2014

Ovia

s marekom, kt. je ason slusny..., a podobnymi nema zmysel sa o tomto bavit, principialne nerozumeju, mrzi ma vsak, ze to osadia len po tu vydratu cast, kedze je jasne, ze cez nu budu na dotycne miesta prechadzat aj na nej stat - ako doteraz. fakt uz zodpovednym nerozumiem, ze ich bavia tieto polovicne riesenia, bude to trea dalej urgvat tym padom, ako hotentoti proste.
19. jún 2014

marek

Vazeni spoluobcania, my sa stale asi nechapeme. Ja netvrdim, ze chcem, alebo dokonca parkujem na chodniku, kde by som tvoril prekazku pre chodcov. Ja tvrdim ze pod tatrabankou, v mieste, kde boli osadene stlpiky, je vybetonovane miesto, kde sa da parkovat bez toho aby auto stalo na trave, alebo niekomu inak ako "esteticky" zavadzalo. Riesenie: vodorovne vyznacenie 8 miest na parkovanie a k tomu jedna tabula "P max. 8 miest" by bola urcite lacnejsia ako stlpovanie, vyriesila by sa situacia chaotickeho parkovania a zachovalo by sa aspon par miest na statie. Treba si uvedomit, ze nase sidlisko bolo projektovane v upne inej dobe a dochadza ku generacnej vymene obyvatelstva, ktore ma za nasledok mnohonasobny pocet aut.
19. jún 2014

Ovia

je to pesia zona, kde auta nemaju co hladat, ani tam nebol priestor na ich vchadzanie, ale zelen a stromy, nez to arogantni majstri kolies zastrkovali a vydrali. pribudanie aut nie je argumentom na zaberanie ploch pre ne, v inych statoch naopak vytvaraju autam prekazky, napr. aj zuzovanim jazd. pruhov, aby ludi prinutili pouzivat MHD a ine zdroje prepravy, jednoducho, pribudanie aut a klananie sa nim nie je cesta nielen kv. ziv. prostrediu a znecistenemu vzduchu, cestou pre zdave a funkcne mesto je viac zelene, priestoru pre pesich atd. inde to pochopili, tu snad caso tiez, cyklokoalicia, zelena hliadka a rozne ine obc. iniciativy, ktore kvituje obrovske mnozstvo ludi, su dokazom, ze sa posuvame v tomto zapecnitve tiez. p.s. pial som uz kusemu atd. aby osadili stlpiky az po zabradlie, ak nie, zelena hlaidka slubila pomoc s kvetinacmi.. proste tu zonu treba vratit do pov. stavu a nedam-e tomu pokoj, kym sa tak nestane.-) podobny osud postihol vazovovu, mytnu... snad aj tam sa bude nieco diat, resp. tamojsi obyvatelia nebudu pasivni.
19. jún 2014

R

Takže aby sme sa pochopili. Marek, generačná výmena znamená zvýšenie počtu áut? Zvýšenie počtu áut je spôsobené len nejakým záhadným hlúpym komplexom ľudí postkomunistických krajín, ktorí si potrebujú dokazovať svoju hodnotu autom, pretože kto nemá auto je lúzer. Myslíš si, že hodnota a kvalita spoločnosti sa odvíja od toho, koľko má kto áut a či má každý auto? NIE! Len pre porovnanie, Viedeň má na 1000 obyvateľov menej áut ako Bratislava a v mnohých európskych mestách na západe je trend opačný ako v Bratislave a teda že počet áut na obyvateľa klesá, lebo tí ľudia sú tam natoľko nesebeckí, tolerantní a inteligentní, že si nepotrebujú masírovať svoje ego a následne ospravedlňovať svoje nesprávne konanie. Dobre, ak by sme ťa pochopili, tak nám vysvetli, keď by došlo k takej silnej modernizácií obyvateľstva, že by v roku 2050 stúpol počet áut na obyvateľa ešte o nejakých 50 možno viac percent. Autá začnú parkovať okolo fontány na Račianskom mýte, následne pri pieskoviskách - veď tam miesto na to je, prečo ho mesto nevyznačí?!?!?! Hovoríš že sa to nestane? Presne to sa stane, už teraz sa niektorí akožeobyvatelia tohoto mesta snažia zoficiálniť parkovanie na niektorých ihriskách a parkoch - príkladom je Legionárska ulica, kde medzi kostolom, Bernolákom a Steinom boli dve ihriská - ja som sa tam ešte pred 10 rokmi približne hrával futbal a hokej, teraz sú absolútne zaplnené autami a keď majiteľ pozemku pod jedným z nich - Stein zakázal parkovanie na ňom, tak obyvatelia sa pohoršujú a bojujú za navrátenie svojho parkoviska!!! Rozumieš??? Z ihriska je podľa nich už oficiálne parkovisko a o 50 rokov ver či never tak by boli určite ľudia, ktorí by obhajovali parkovanie v parku na Račianskom mýte. Takže pre toto nie je tvoj názor správny, lebo len egoisticky pozerá na svoje vlastné potreby, nemyslí do budúcnosti, pojem trvalá udržateľnosť a kvalitný priestor pre život zjavne nič nehovorí. Vo Viedni si nikto nedovolí v Bratislavy zaparkovať na chodníku, prečo tu áno? Prečo niekto vo Viedni môže krúžiť 10 minút po meste, kým nájde parkovisko a nemá problém s tým, že je platené? Prečo napríklad na Vazovovej je platené parkovisko poloprázne (cena asi 1€ na hodinu) a hlupáci s SUVčkami tam parkovali dlhú dobu každý deň pred daňovým úradom na električkovej zastávke a sťažovali sa, že však tu parkovisko nie je. Keď som im ukázal parkovisko niekoľko metrov od nich, povedali, že to je ďaleko (15 sekúnd chôdze) a že to je platené. Ale ten istý človek nemá problém s tým ísť do Viedne a tam zaplatiť 4€ na hodinu a kráčať z parkoviska 10 minút. A kde je vyššia úroveň života? Samozrejme vo Viedni. A ďalšia vec je, že tam je naozaj pešia zóna - aj na Hlavné námestie, aj na Hviezdoslavovo námestie sa dajú namaľovať parkovacie miesta, aj to chceš? Alebo to už je iné? Aj tam žijú ľudia, ktorí majú problém s parkovaním a je tam veľká spevnená plocha, z ktorej keby sa urezalo by to ľuďom neublížilo. A mimochodom pri tvojom riešení by si z toho urobil parkovisko, aj keď je to chodník - ja tadiaľ chodím skoro každý deň a pravidelne ma ta napádajú autá, minule ma tam jeden hlupák vytrúbil keď sa ponáhľal a ja som kráčal po chodníku - a parkovalo tam tých 8 áut, ktoré navrhuješ. Takže toľko môj názor, ktorý nie je až tak egoistický. A ešte pripomeniem, tiež bývam o ulicu ďalej od tohoto miesta na J.C.Hronského a tiež mám večer problém s parkovaním a tiež mám pololegálnu a polosprávnu možnosť parkovania pri dome, ale zvolím si vždy možnosť zaparkovať správne aj keď je to ďalej, aj keď je to menej pohodlné ;) Takže som jednoznačný príklad toho, že sa to dá :)
19. jún 2014

Ovia

niet co dodat, hoci nejaky "chytrak" iste bude mat co.-)
20. jún 2014

Jozef

Byvam tu tiez a tiez musim vzdy hladat parkovacie miesto... cca pred dvomi rokmi som tu obhajoval toto parkovanie, pretoze ked sa tam kulturne postavilo 8 aut, tak v podstate naozaj nikomu nemohli vadit, ani zavadzat... Avsak posledny rok sa zacala arogancia parkovania stupnovat tak, ze to zacalo byt neunosne a sam som sem pridal jeden podnet, ktory si mozete vsetci pozriet aj s fotografiami, ako dokaz toho, ze sa uz parkovalo na trave, navzajom sa arogantne blokovali auta a dokazalo sa tam napchat aj 16 aut... (http://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/7318/jazdenie-po-travniku) Ked idete rano do prace a ste tak vyblokovany, ze nemate inu moznost ako prejst po trave, tak to je uz silna kava aj na mna, co som relativne tolerantny na zaparkovane auta...

Takze ja si skor myslim, ze tu sa stalo len to, ze dovtedy sa parkovalo zivelne a skusalo co kto vydrzi, az pohar trpezlivosti pretiekol aj nasmu prispatemu mestu, nielen par jednotlivcom z okolia...

A len tak mimochodom, prave dnes su na tej ploche napriek stlpikom zaparkovane tri auta, ktore tam presli veselo po trave. Co svedci o arogantnosti, s akou sa v tomto meste prakuje. A pritom, ked som cez den isiel po ulici, tak na druhej strane cesty bolo minimalne 5 parkovacich miest volnych...
20. jún 2014

Ovia

preto treba dat stlpiky aj na danu vydratu cast a zboku aby z travy nemali moznost vliezt za stlpiky, ludom fakt hrabe totiz
05. september 2018

Martin U

Podnet vyriešený. Na mieste boli vysadené vysoké kríky, ktoré zabránili parkovaniu.
05. september 2018

Miroslav Kováč

co tak tam vybudovat dve zelene parkovacie miesta. Osadit tam tie "zatravnovacie kock" a bude parkovanie a aj zelen ;) ... Vsak pri nonstop lekarni by malo byt parkovanie, ako si mam ist urgentne kupit lieky ? :/
05. september 2018

Tomasko

miro K: Parkovanie tam je. Ale z opacnej strany. Z ulice Hronskeho

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania