Betónové stĺpy v tráve na Popolnej

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
Peter Oravec 18. augusta 2015

Na Popolnej ulici v Rači sú v tráve zvyšky betónových stĺpov, ktoré zrejme pôvodne slúžili ako elektrické stĺpy. Treba to upratať.

10. september 2015

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň
ďakujeme za Váš podnet. Informovali sme dispečing, ktorí po preverení situácie urobia nápravu.

Oddelenie marketingu a komunikácie
23. november 2015

Peter Oravec

Nápravu neurobili. Neriešené.
10. marec 2016

Peter Oravec

Vážený pán administrátor OPS,
chcel by som sa spýtať, čo znamená status "v riešení" pretože som v pokynoch na Vašej stránke takýto status nenašiel.
Ďalej by som chcel konštatovať, že tento podnet je tu už viac ako pol roka a nedošlo pri ňom k žiadnemu riešeniu. Status "v riešení", bez ohľadu na to, čo vlastne pre Vás znamená, tak v tomto prípade stráca akýkoľvek zmysel. Samospráva tento podnet evidentne nerieši.
Prosím preto o označenie podnetu ako "neriešený".
Ďakujem.
09. máj 2016

Peter Oravec

Magistrát žiadnu nápravu neurobil a preto vo svojej reakcii klamal.
13. september 2016

Peter Oravec

Bez zmeny bez riešenia. Magistrát klamal.
04. október 2016

Roman Cisar

"odhodené" stĺpy na Popolnej

Vyradene betonove stlpy znehodnocuju zivotne prostredie, okrem toho ich pri koseni travy je treba obchadzat.
03. január 2017

Peter Oravec

Prosím pána admina OPS, aby podnet v súlade so skutočným stavom označil ako neriešený.
01. september 2017

Peter Oravec

Bez zmeny.
07. september 2017

Odkaz pre starostu

Vážení uživatelia,

podnet sme preposlali opätovne na Magistrát hl. mesta.

Prosím o trpezlivosť.

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
administrátor odkazprestarostu.sk
Bratislava - Rača
10. jún 2018

Peter Oravec

Bez zmeny.
Prosím o preposlanie aktualizácie podnetu samospráve.
(Sme trpezliví. Každý máme predsa tri životy, nie?)
31. december 2018

Martin Uváček

Za tri roky nebol magistrát schopný odstrániť tento stĺp. Snáď sa nové vedenie posnaží rýchlejšie a niečo už v tejto veci podnikne. Stĺp zatiaľ stále na mieste.
01. január 2019

Odkaz pre starostu

Vážení uživatelia,

podnet sme preposlali opätovne na Magistrát hl. mesta.

Prosím o trpezlivosť.

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
administrátor odkazprestarostu.sk
Bratislava - Rača
02. január 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

predmetný podnet bol opätovne zaslaný zodpovednému útvaru magistrátu, ktorý sa k nemu vyjadrí. S ich odpoveďou budete oboznámený.

Ďakujeme za trpezlivosť a ostávame s pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
02. január 2019

Peter Oravec

Samozrejme, pán Štěpán, trpezlivo počkáme, veď ten podnet je tu len nejaké banálne necelé štyri roky. Trpezlivosť, a to aj opakovaná, je jedným zo základných predpokladov pre zadávateľov podnetov.
S pozdravom.
21. január 2019

Igor Hlobik

Dobrý, pokial by to bolo možné na vlastne náklady by som elektricky stĺp odstránil. Stači mi dať súhlas, že je to možné a začnem riešiť odvoz. Potrebujem jeden stĺp tak by nam to obom pomohlo ;) ďakujem.
22. január 2019

Odkaz pre starostu

Vážený pán Hlobík,

ďakujeme Vám za Váš záujem, poprosili by sme Vás, aby ste vyplnili formulár na začiatku podnetu pod fotografiou - modrý text "Chcem pomôcť".

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
administrátor odkazprestarostu.sk
Bratislava - Rača
07. september 2019

Martin Uváček

Išiel som okolo a stíp tam ďalej leží. Čiže podnet neriešený.
10. september 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali Oddelenie správy komunikácií.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
10. september 2019

Martin Uváček

Fotka ako dôkaz.
23. september 2019

Peter Oravec

Magistrát štyri roky ignoruje aj tento podnet.
prosím o preposlanie magistrátu.
23. september 2019

Peter Oravec

Magistrát štyri roky ignoruje aj tento podnet.
prosím o preposlanie magistrátu.
23. september 2019

Martin

Skúste sa obrátiť skôr priamo na magistrát so sťažnosťou: https://www.bratislava.sk/sk/kontakt-pre-spristupnovanie-informacii. Akosi podnety cez Odkaz pre starostu prestávajú mať svoju dôležitosť... Treba to riešiť priamo s úradmi a veci sa hýbu.
23. september 2019

Peter Oravec

... a čo na tieto slová hovorí admin OPS?
23. september 2019

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

Magistrát hlavného mesta naďalej spolupracuje s Odkazom pre starostu. Nemyslím si, že využitie iného komunikačného kanálu v tomto prípade zvýši šancu na odpoveď/riešenie podnetu.

S pozdravom

Martin Kollárik
Odkaz pre starostu
23. september 2019

Peter Oravec

Súhlasím.
23. september 2019

Martin

Ja mám žiaľ 3x inú skúsenosť. Napriek opakovaným výzvam cez portál odkaz pre starostu, magistrát nereagoval na žiadnu ďalšiu výzvu. Po tom ako som napísal priamo na email určený pre sťažnosti podnet sa vyriešil.
23. september 2019

Peter Oravec

Zaiste Vám odpovie admin.
06. október 2019

Martin Uváček

Teraz je pekne pokosené, takze vidno že stĺp sa nikam nepohol.
29. december 2019

Martin Uváček

Vyše 4 roky neriešený podnet. Konanie zo strany magistrátu = 0 bodov.
28. marec 2020

Martin Uváček

Očividne treba ten podnet znovu preposlať magistrátu, mesiace neprichádza odpoveď.
28. marec 2020

Peter Oravec

Odpoveď neprichádza mesiace, riešenie neprichádza roky. Konkrétne 5 rokov. Magistrát sa už teraz vyhovára na koromu, takže očakávam, že sa na koronu začne vyhovárať aj na tomto portáli.
30. marec 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

o podnete sme informovali kolegov z komunálneho podniku, ktorí na mieste vyhodnotia riešenie.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
30. marec 2020

Peter Oravec

Pred piatimi rokmi (september 2015) ste tu napísal takmer doslova presne to isté:
"Dobrý deň, ďakujeme za Váš podnet. Informovali sme dispečing, ktorí po preverení situácie urobia nápravu. Oddelenie marketingu a komunikácie."
Absolútne nič ste za 5 rokov neurobili. Ibas srandu z občanov. Načo tam sedíte?
30. marec 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za Váš podnet. Radi by sme Vás dodatočne informovali, že podnet bol vyriešený. Problém bol, že podnet sme nevedeli opätovne dohľadať a teda zverejniť k nemu odpoveď. Prikladáme video z odstraňovania.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Hlavné mesto Slovenskej republiky

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania