Zvýšené cestovné, komfort žiaden

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Uzavretý
meno
David 09. novembra 2015

Dnes 6.11. som cestoval trolejbusom linka 207 č.trolejbusu 6028 o 12:28 ma Hodžovom nám.
Aj keď išlo o nový trolejbus, mal predpokladám nefunkčné vykurovanie alebo vypnuté/šetríte, aj keď vonkajšia teplota dosahovala 7°C.
Cestovné ste zvýšili, no komfort oproti klasickým starým trolejbusom sa nijako nezmenil.
Takto si predstavujete že ľudia budú využívať MHD??? Asi ťažko, že.
Teším sa na Vašu odpoveď PDB a zatiaľ si budem cestovať radšej autom, keď ho už mám, budem aspoň v teple a dokonca to bude lacnejšie.

09. november 2015

Michal

Veru, vsimol som si narast poctu cyklistov na cestach od zaciatku novembra.
Zeby prvy dosledok zvysenia cien cestovneho?
13. november 2015

Ján Durai

Hlavne sa zvýšil počet osobných áut v ranej i večernej špičke, takto do autobusov ľudí nedostanete
13. november 2015

Michal

A ked uz si cestujuci navyknu do prace jazdit autom, uz sa do MHD-cky tak lahko nevratia - ani keby bola zadarmo. Absolutne tu chyba kvalita, rychlost, spolahlivost a komfort. Na bicykli som dvakrat rychlejsi, a to jazdim tak, aby som sa nespotil.
13. november 2015

David

Michal máš môj úprimný obdiv, nakoľko nielenže naše cesty a chodníky nie sú nijako uspôsobené pre cyklistov, no a o bezočivosti vodičov priamo ohrozujúcich cyklistov ako účastníkov premávky nehovoriac. Ja by som sa úprimne povedané bál v Bratislave jazdiť na bicykli. Videl som už kopec poškodení predovšetkým dolných končatín, pri ktorých nie je reparácia nijako možná, a to mi úprimne za pár centov navyše za auto nestojí. Takže momentálne je auto (príp. ísť pešo) v hlavnom meste nevyhnutnosť.
14. november 2015

Michal

David, ved prave preto vela cyklistov dnes jazdi po chodnikoch. Predstava, ze by ludia dochadzali do prace peso viac ako 4 km je dost prehnana, a nie kazdy si moze auto dovolit. Napriek tomu tu hrozi, ze zvysenie cien cestovneho bez adekvatneho zvysenia kvality verejnej dopravy povedie k vyraznemu a trvalemu narastu poctu aut a dopravnych zapch. Lebo ak uz niekto investuje do auta a zvykne si na urcity komfort cestovania, tak sa toho jednoducho nevzda.
16. november 2015

Miriam

75 stara kraksna harmonika prerobena na plyn, je v nej taky strasny hluk, dalej 196 tiez stary autobus prerobeny na plyn, v ktorom sa kuri nonstop ci je vonku 38 stupnov ci -8 . Cestujem z honov do petrzalky a musim chodit tymito starymi kraksnami. 68, 93 a dalsie spoje v Petrzalke chodia vynovene autobsy ale ten kto ide z Biskupic cestuje ako v roku 1995 a tiez plati rovnako za elektricenku .... citim sa nefer ... ale DPB sa len bude chvalit ze uz kolko novych autobusov uz ma vo vozovom parku. Ale kolko starych raroch este posiela na cesty uz nezverejnuje
16. november 2015

David

Ahoj Miriam, ďakujem za tvoj komentár a zároveň podporu myšlienky zlepšiť celý systém MHD v Bratislave, nakoľko o efektivite sa tu nedá hovoriť. Určite by som Ti chcel poradiť, aby si to nahlásila ako nový podnet. Určite to zaujíma kopec ľudí z Biskupíc a okolia, takto sa odpovedi cteného marketingového oddelenia nedočkáš :)
Ono aj keď je vozidlo staršie, nie vždy musí byť automaticky odpísané. Teraz, pred nedávnom som sa dozvedel, že ctený dopravný podnik neinvestuje žiadne finančné prostriedky do údržby autobusov. Priamo ľudia z DPB hovorili, že autobusy ktoré prišli začiatkom tohto roka sú v dezolátnom stave, čo potom autobusy jazdiace 5-8 rokov? Darmo že ide o mercedes. Pre porovnanie, spočítajte si, koľko stojí údržba auta, nie to vozidla ktoré jazdí iba v meste a prakticky nonstop, tá záťaž je ohromná. No a keďže financie na údržbu nie sú, tak potom jazdíme vo vozidlách, kde sa nekúri, alebo je to prekúrene, klimatizácia nefunguje vo väčšine vozidiel (okrem tých, čo prišli tento rok) a čakáme až kým sa vozidlo nepohne z miesta, potom ide do servisu a objednajú náhradné diely. Takto to opísali ľudia priamo z DPB. Bez toho aby sme predchádzali kolíznemu stavu, je nevyhnutné investovať nejaké peniaze do údržby, určite by to bolo lacnejšie ako takto čakať na generálny servis. My si to všimneme len tak, že ak sa vozidlo pokazí a nepríde načas podľa harmonogramu, alebo budeme ďalej počas zimy mrznúť. Nič krajšie ako zakončiť tento epitaf ma nenapadlo, iba ,,Vítajte na Slovensku".
P.s. česť výnimkám
25. november 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za oneskorenú reakciu. Vodiči sú preškolení na správne používanie klimatizácie a kúrenia. V prípade diskomfortu odporúčame zájsť za vodičom, prípadne nás kontaktovať na tel. 02/59505950. Ďakujeme za pochopenie.

odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania