Výmoľ, výtlk na Podkolibskej ul.

Zodpovednosť za riešenie: Iné

Vyriešený

Jama ako hrom pri výjazde zo železničného podjazdu na Podkolybskej ulici.

23. február 2016

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

Podľa vyjadrenia oddelenia Výstavby, investícií a správy majetku Podkolibská ulica je miestna komunikácia II. triedy a podľa protokolu nie je zverená do správy Mestskej časti Bratislava – Nové Mesto. Podnet sme presmerovali na Magistrát hl. mesta.



Jana Plevová
24. február 2016

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň
ďakujeme za Váš podnet. Ako nás informoval správca komunikácie, tento podnet mám často, priestor pred tunelom a ešte aj časť Podkolybskej ulice nie je v našej správe. Patrí MČ Nové Mesto, ktoré však opravy odmieta. Poprosíme obrátiť sa na MČ.

Oddelenie komunikácie a marketingu
24. február 2016

Martin Stastny

Tak toto je silna kava. Nemam si objednat furu asfaltu a urobit si brigadu aby som opravil ten krater sam?
25. február 2016

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň
ďakujeme za Váš podnet. Ako nás informoval správca komunikácie, uvedený priestor patrí k ulici Jaskov rad, čo teda značí , že je to v správe MČ.

Oddelenie komunikácie a marketingu
03. máj 2016

Karol

Mestská časť, Magistrát. Možno aj kvôli tejto diere včera, 2. 5. 2016 na Podkolibskej, Boh vie kde, od viaduktu po odbočku na Tupého včera nákladné auto zabilo cyklistu.

Toto je nádherná ukážka práce všetkých tých vašich oddelení dopravy, ciest, komunikácií a všetkého možného.

http://www.cas.sk/clanok/394971/tragicky-uvod-tyzdna-kampane-cyklista-v-bratislave-zahynul-po-zrazke-s-nakladiakom/

http://www.cas.sk/clanok/395228/smutny-zaciatok-tyzdna-na-bratislavskej-kolibe-nakladiak-tahal-cyklistu-200m/

http://cyklokoalicia.sk/2016/05/smutocny-prejav-2-5-2016/
03. máj 2016

Martin Stastny

Takze uz su kompetentne organy ktore sa viac ako 3mesiace hadaju kto ma opravit vytlk stastne?!?!
Absolutne zbytocne vyhasol jeden ludsky zivot.
03. máj 2016

Lucia N.

Koľko mŕtvych cyklistov treba na zmenu?
https://cicanabicykli.wordpress.com/2016/05/03/kolko-mrtvych-cyklistov-treba-na-zmenu/

"Dnes bol v Bratislave umiestnený prvý ghostbike. Bicykel smútočnej bielej farby pripomínajúci, že na tomto mieste zomrel cyklista v premávke. Nie, určite to nebol prvý smrteľný prípad cyklistu v uliciach Bratislavy. Je to však prvá obeť odkedy sa začali objavovať cykloaktivistické snahy o scivilizovanie dopravnej politiky tohto mesta.

Odkedy jazdím na bicykli po Bratislave, čakám, kedy sa to stane. Každé ráno sadám na bajk s tým, že to môžem byť ja. Každý deň zažívam situácie s vodičmi, ktorí si neuvedomujú svoju silu a zodpovednosť za zraniteľnejších účastníkov premávky. Každý deň sa uhýbam výtlkom a nahromadeným kamienkom z rozdrolenej vozovky. Každý deň jazdím po takzvaných cyklochodníkoch, ktoré sú zaroveň chodníky pre peších, s vedomím, že možno práve dnes to už nestihnem ubrzdiť, keď mi do cesty vbehne nejaký venčiaci sa pes či dieťa. Každý deň stretnem vodiča, ktorý vchádza z vedľajšej cesty na hlavnú bez toho, aby mi dal prednosť. Každý deň, keď prechádzam popri zaparkovaných autách, rozmýšľam, či sa práve teraz tesne predo mnou otvoria dvere niektorého z nich.

A dnes viem, že ja už tou prvou obeťou nebudem. Stal sa ňou neznámy pán na horskom bicykli, ktorého prevalcovalo nákladné auto. Ironické na tom je, že sa to stalo v prvý deň celoslovenskej súťaže Do práce na bicykli. Súťaže, ktorej cieľom je rozhýbať ľudí, povzbudiť ich, aby vystúpili zo svojej komfortnej zóny a spoľahli sa na vlastné fyzické sily. Ukázať, že jazdiť zo začiatku bez skúsenosti môže byť neisté, no zisk postupne prevýši počiatočné riziko.

Neviem, či nebohý bol účastníkom súťaže, no bol súčasťou nemalej komunity ľudí, pre ktorých je bicykel životným štýlom. Každý z nás si dnes pomyslel, “to sa pokojne mohlo stať mne”. A naši blízki pri rovnakej myšlienke zdúpneli a naznačili nám, aby sme si dávali pozor, keď jazdíme.

Povedal však pri takejto príležitosti niekto niekedy MOTORISTOVI, aby si dával pozor? Aby bol opatrný a predchádzal cyklistov s dostatočným odstupom? Aby sa pravidelne pozeral do spätného zrkadla, kým otvorí dvere auta? Aby jazdil prikázanou rýchlosťou kvôli bezpečnosti, a nie preto, lebo za rohom číhajú dopraváci? Vzdychol si ustarostene niekto niekedy, kedy konečne odstránia šmykľavé lístie z cyklochodníka, aby si tam niekto neublížil?

Nie. Vždy ako prvé sa nás cyklistov pýtajú, či sme mali prilbu, či sme mali na sebe reflexné prvky, alebo či sme nebezpečne vbehli niekomu do cesty… Vždy sa poukazuje na zodpovednosť cyklistov. Zodpovednosť účastníka cestnej premávky je však priamo úmerná jeho veľkosti a potenciálu ohroziť druhých účastníkov. Čím väčší, tým musí byť opatrnejší. A samozrejme, najväčšiu zodpovednosť vo všeobecnej rovine majú subjekty, ktoré nastavujú dopravný systém, udržiavajú a ochraňujú dodržiavanie pravidiel. Ako teda nakladá Magistrát mesta Bratislavy, dopravný inšpektorát alebo Ministerstvo dopravy so svojím podielom zodpovednosti?

Cyklistov a cyklistiek v Bratislave neustále pribúda a pribúdať ďalej bude. Koľkí z nás si to odnesú, kým si kompetentní uvedomia, že rozhodnutie jazdiť na bicykli nie je samovražda, ale nechať nás jazdiť v súčasných podmienkach je vražda?"
04. máj 2016

Mária

kedže sa nikto z kancelárskych krýs nemal zelená hliadka bola problém vyriešiť........a dieru spravila
05. máj 2016

Peter Ferko

HANBA ..... Chce to zmenu !!!
05. máj 2016

Lucia Joy

Opravy sa schopili dobrovoľníci z iniciatívy Zelená hliadka, lebo zodpovední úradníci naďalej neriešia a ignorujú, asi im je jedno, či si to miesto odnesie aj ďalšie obete. Nehoda, ktorá sa stala, asi nestačí (?!), aby sa prebrali a začali urýchlene konať. Nie odkladať a vyčkávať, kým sa im nejaký pán xy z vyššieho miesta ozve, ale tlačiť na kompetentných a konať v prospech obyvateľov.. ľudí z mäsa a kostí, takých, akým bol aj zosnulý pán cyklista.

Avšak situácia je taká, a z fotky je to očividné, že opravu si vyžaduje celá vozovka a krajnica, pretože kanál, ktorý vidíme je priamo za zákrutou a cyklista, ak o ňom nevie, je okamžite ohrozený na živote!
05. máj 2016

Georg Pomorinszký

Sa nestidzíte tam na tom magistráte a úradech? Kvóli vám tu umírajú ludzé.
05. máj 2016

Martin Stastny

pretrcat sa pred Elektrickou to ano, ale urobit nieco aj pre bezpecnost alternativnej dopravy,to uz je ina pesnicka
http://spravy.pravda.sk/regiony/clanok/392159-v-bratislave-jazdi-elektricka-s-dizajnom-alternativnej-dopravy/
05. máj 2016

Adrian Gubco

Prosím, už nech sa to povie nahlas - mestské časti treba zrušiť!
05. máj 2016

Adrian Ritomský

Na tomto mieste všetci skutoční cyklisti prejdú na chodník. Jedná sa o úzky priestor na ktorom trajektórie pohybu jednotlivých časí väčšieho vozidla majú svoje zákonitosti, ktoré nepustia. Ak sa nájde niekto, kto si myslí, že ako cyklista prekoná zákony geometrie a fyziky tak rýchlo zistí svoj omyl. A teraz to zistenie prišlo neskoro. Prečo sa napriek logike tlačil vedľa tak veľkého nákladiaka už asi neodpovie. Ale malo by to slúžiť na poučenie ostatným cyklistom. Darwinova teória nepustí. Ja by som v tomto podjazde zakázal jazdu na bicykloch. Je to neprehľadné miesto a cyklisti by mali zosadnúť a ten kúsok potlačiť.
05. máj 2016

Anonymný užívateľ

Viete, ako sa dá zistiť správca komunikácie?
Dajte balík € na opravu a hneď sa prihlási!
24. máj 2016

Michal

Ak ste niekto z Dúbravky alebo DNV prosím dozrite na toto:

https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/27924/pravidelne-po-dazdi-zaplavovany-podjazd#comment-form

Myslím, že tadiaľ jazdieva dosť veľa cyklistov. Nech sa tam podobné nešťastie nezopakuje.
05. október 2018

Martin U

Tento priestor bol kompletne opravený. Vyriešené.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania