Dobrý deň, vitríny JCD spravuje spoločnosť JCDecaux, DPB je zodpovedný len za vylepovanie oznamov, ale samotná vitrína je majetkom JCDecaux, preto aj jej poškodenie treba hlásiť na Magistrát.
Takze DPB vlastne vobec nezaujima ci cestijuci vidia a dokazu precitat oznam. DPB zaujima len to, ze ho vylepil. No super. Nerieseny?
15. marec 2016
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
Tento typ zastávok (sklenené) vlastní a spravuje spoločnosť JCDECAUX SLOVAKIA s.r.o., na základe zmluvy s mestom. Spoločnosť má vlastný dispečing, ktorý tieto poškodenia odstraňuje zvyčajne do 48 hodín od zistenia.
Oddelenie komunikácie a marketingu
Hlavné mesto SR Bratislava
Na zastávke Blumental sú tri presklené vitríny. Dve s cestovnými poriadkami sú v poriadku čitateľné, len jedna má rozmazaný povrch ale ten nezakrýva žiaden dôležitý oznam.
Nie, podnet nie je vyriešený. Na predmetnej zastávke sú dva prístrešky a každá má vlastnú vitrínu. Podľa mojej fotky ešte z augusta 2020 je vidno, ze vitrína ktorou prezentujete vyriešenie podnetu, bola už vtedy v poriadku a čistá. Druhá vitrina je už roky zašpinená, sklo rozleptané a ťažko čitateľné. Bolo tomu tak aj včera, kedy som podnet naposledy aktualizoval. Takže pokial jc Decaux nevymení sklo aj v druhej vitríne tak podnet nemôže byť označený ako vyriešený. Nech zodpovedný subjekt dodá fotku skutočne vyriešeného podnetu.
Ignác gwsssc