Zničená zastavková tabuľa

Zodpovednosť za riešenie: Iné

Vyriešený

zniceny plast/sklo na zastavkovej tabuli (blumental). hodnotne oznamy Dpb a dopravny poriadok necitatelne. opravit. vymenit. udrziavat. kontrlolovat.

11. február 2016

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, vitríny JCD spravuje spoločnosť JCDecaux, DPB je zodpovedný len za vylepovanie oznamov, ale samotná vitrína je majetkom JCDecaux, preto aj jej poškodenie treba hlásiť na Magistrát.

Odb. marketingu a komunikácie
19. február 2016

Ignác gwsssc

Takze DPB vlastne vobec nezaujima ci cestijuci vidia a dokazu precitat oznam. DPB zaujima len to, ze ho vylepil. No super. Nerieseny?
15. marec 2016

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

Tento typ zastávok (sklenené) vlastní a spravuje spoločnosť JCDECAUX SLOVAKIA s.r.o., na základe zmluvy s mestom. Spoločnosť má vlastný dispečing, ktorý tieto poškodenia odstraňuje zvyčajne do 48 hodín od zistenia.

Oddelenie komunikácie a marketingu
Hlavné mesto SR Bratislava
06. august 2020

Martin Uváček

Na zastávke Blumental sú tri presklené vitríny. Dve s cestovnými poriadkami sú v poriadku čitateľné, len jedna má rozmazaný povrch ale ten nezakrýva žiaden dôležitý oznam.
02. október 2020

Martin Uváček

Treba preposlať jc decaux aby vymenili sklo vo vitríne.
03. október 2020

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol preposlaný JCDECAUX.

Andrea Addová
Odkaz pre starostu
[email protected]
07. apríl 2021

Martin Uváček

Podnet bez odpovede a riešenia zo strany JC DECAUX.
14. máj 2021

Martin Uváček

Zničené sklo je tam doteraz.
28. máj 2021

Martin Uváček

Podnet neriešený
10. august 2021

Martin Uváček

Firma JC Decaux svoj majetok vôbec neudržiava. Podnet neriešený.
13. november 2021

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet sme preposlali zodpovednému subjektu.

S pozdravom,

Barbora Peregrim
Odkaz pre starostu
[email protected]
06. december 2021

Martin Uváček

Overenie stavu podnetu - podnet zatiaľ nebol vyriešený
06. december 2021

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol preposlaný zodpovednému subjektu s upozornením na aktualizáciu.

S pozdravom,

Administrátor Bratislava-Staré Mesto
Odkaz pre starostu
[email protected]
07. december 2021

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

na základe informácie od zodpovedného subjektu, bol podnet vyriešený.

Ďakujeme.

Administrátor Bratislava-Staré Mesto
Odkaz pre starostu
[email protected]
07. december 2021

Martin Uváček

Nie, podnet nie je vyriešený. Na predmetnej zastávke sú dva prístrešky a každá má vlastnú vitrínu. Podľa mojej fotky ešte z augusta 2020 je vidno, ze vitrína ktorou prezentujete vyriešenie podnetu, bola už vtedy v poriadku a čistá. Druhá vitrina je už roky zašpinená, sklo rozleptané a ťažko čitateľné. Bolo tomu tak aj včera, kedy som podnet naposledy aktualizoval. Takže pokial jc Decaux nevymení sklo aj v druhej vitríne tak podnet nemôže byť označený ako vyriešený. Nech zodpovedný subjekt dodá fotku skutočne vyriešeného podnetu.
09. december 2021

Martin Uváček

Overenie stavu podnetu - podnet bol vyriešený. Beriem spať. Vitrinove sklo bolo naozaj vymenené.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania