Zlepšenie dopravy v čase obeda

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

V riešení
meno
Silvia Suchankova 30. novembra 2012

Hlavne pocas obedu a v rannych hodinach byva trasa cintorin slavicie udolie az zochova az tak obsadena, ze ludia uz nemozu nastupit do autobusov 31 alebo 39 a musia ostat stat na zastavke. preto by som navrhovala, aby sa zaviedol novy autobus.. (napriklad cislo 339, alebo hocijake, ktore este nie je), ktory by siel od Cintorina Slavicie udolie po trase autobusov 31 a 39 az po zastavku Zochova, kde by sa na Suchom myte (na krizovatke pred prezidentskym palacom) otocil a siel na zastavku Zochova a potom obsluzil zastavky az po Slavicie udolie. Tento autobus by mohol premavat len pocas vysokoskolskych semestrov 2-4x za hodinu aby vyplnil medzery v pramavani 31 a 39 priblizne od pol jednej do tretej

30. november 2012

Samo

Ako uz bolo navrhnute na imhd, ovela lepsim riesenim by bolo na CSU zaviest nastup len prednymi dverami kde by vodic kontroloval listky. Hned by to bolo ovela prazdnejsie :)
30. november 2012

byvam vedla

mili Samo mozno by ten autobus bol ovela prazdnejsi a mozno nie ludia sa predsa musia dostat z bodu A dobodu B iba ich to podla mna prinuti kupit si listok ale co mozem s urcitostou povedat ze pri pouzivany bratislavskej MHD (ak by pocet pasazierov klesol iba o par pecent) by ten autobus stal na jednej zastavke aj 5min co by znamenalo ovale vecsie intervali a samozrejme menej prijemne aj pre pasazierov je dlhsie cestovanie
30. november 2012

Samo

To bola ironia. Pointa je ze je otazne aku obsluhu ma mat oblast kde obrovska cast cestujucich dlhodobo odmieta platit cestovne.
30. november 2012

Juliette

ci dobry napad alebo nie, ak by sa to zrealizovalo (silne pochybujem)... niekde by sa autobusy museli zobrat a to si nechcem ani predstavit pri stave starsich autobusoch a vypadkoch na linkach pocas dna
30. november 2012

Samo

Ako som uz povedal, bola to ironia.
01. december 2012

byvam vedla

juliette ma pravdu napad sa aj tak nezrealizuje a ak ano tak sem daju stare autobusy ktore su uz v dezolatnych stavoch a ak daju nove tak cena cestovneho pojde zas o nieco vyssie
02. december 2012

Janka

Samo a na to si ako prisiel? Pokial viem, väcsina studentov ma elekticenky.
29. december 2012

M@trixX

Interval 31+39 je pocas semestra zufaly, dvojnasobok busov by sa kludne uzivil. A na zaciatok tam mozu chodit navyse aj akekolvek (klbove) sroty, co sa najdu, cokolvek bude lepsie ako sucasna situacia.
Ak vacsina studentov nema listky, treba to kontrolovat (a pokutovat), co vsak v sucastnej podobe sardinkovych konzerv 31+39 nie je mozne. V prazdnejsom buse by to islo.
18. január 2013

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za Váš podnet. Podľa Stanoviska dopravného podniku Bratislava „Intervaly liniek 31/39 sú v súčasnej dobe v súlade s plánovanými a objednanými výkonmi týchto liniek. Tie sa vykonávajú v stanovenom územnom (trasa) a časovom (interval a doba prevádzky) rozsahu. Dôvodom „takéhoto rozpisu spojov“ je dohodnutý objem výkonov, ktoré si samospráva objednala u dopravcu.

Prepravný dopyt na týchto linkách je priamo ovplyvnený začiatkom a koncom vyučovania na jednotlivých vysokých školách, čím dochádza k nárazovému prepravnému dopytu, ktorý je väčší ako ponúkaná kapacita. Dopravnému podniku Bratislava, akciová spoločnosť je táto situácia známa, z tohto dôvodu navrhol objednávateľovi výkonov (samospráve) posilnenie ponúkaných kapacít pre tento prúd cestujúcich. V prípade akceptovania návrhu dopravcu, Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť pristúpi k posilnenie ponúkaných kapacít pre tento prúd cestujúcich. Hlavné mesto každoročne revidujú zmluvu s dopravným podnikom a rozsah objednaných dopravných kapacít najmä podľa finančných možností mesta.

Mgr. Marek Papajčík
referát vzťahov s verejnosťou
Kancelária primátora hl. mesta SR Bratislavy

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania