Trnavská - rolety na novej vozovke

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
Vladimir 31. mája 2016

Dobry den,

este nezacalo ani nase predsednictvo Rady EU a na novo opravenych cestach sa objavuju prve defekty - konkretne tento je tvorba rolety - priecnej nerovnosti smer do mesta - v bus pruhu resp. v odbocovacom pruhu na Trnavskej ulici - odbocka Tomasikova. Mesto by to malo vyreklamovat a ziadat poriadne odvedenu pracu v patricnej kvalite - a prosim nehovorte mi ze to takto ma byt. Moj osobny odhad je ze mesto to necha tak a odvola sa na to ze je to len drobna nedokonalost ktora by sa casom aj tak vytvorila - ako sa to stalo aj pred Hlavnou stanicou kde ani nie mesiac po oprave sa zvlnila vozovka a vytvorili sa kolajnice. Tak sa u nas robi - nove veci - nekvalitne - a samozrejme dodavatel dostane zaplatene v plnej miere....

08. jún 2016

cestár

Milý Vladimír, musím Vás vyviesť z omylu. Tie deformácie nie je chyba dodávateľa, lebo ten je zo strany primátora Nesrovnala nútený do nekvality realizovať práce za každých podmienok, aj za porušoania príslušných slovenských technických noriem (STN). Poslednou peknou ukážkou sú zničené hniezda belorítok, za čo v plnom rozsahu zodpovedá magistrát, a ani ako sa vyhovárajú že dodávateľ. Kto a ako odovzdával stavenisko dodávateľovi. Čo je ale zaujimavejšie, že a na to potreboval J&T Real a práce realizoval subdodávateľa z Banskej Bystrice, nie je to podoba s Váhostavom? Za tento stav v doprave, s množstvom dopravných zápoch, nervozite a arogancii niektorých vodičov, neskoré príchody na pracoviská, školy a škôlky, je v prvom rade plne zodpovedný pán primátora Nesrovnala, predseda vlády, pán Fico a minister vnútra, pán Kaliňáka, Toto čo predvádzajú s dopravou v Bratislave, si nedovolili ani komunisti, aby sa frézovalo hlava nehlava, ráno od 7,00 hod., uzavreté dva pruhy, špička nešpička, mechanizmy zasahujúce do jazdných pruhov, a pán primátor hrdo vyhlási, ako opravujeme komunikácie, robíme to pre vás. Tieto práce sa mali realizovať tak, ako v predchádzajúcich rokoch od piatka večera do pondelka rána, prípadne cez sviatky a prázdniny. O predsedníctve vedeli už koľko dopredu a opravy realizujú od marca, prečo to nezačali realizovať už v roku 2015. Keď sme pripravovali rozsiahle opravy povrchov komunikácii v roku 2009 za primátora p. Ďurkovského, tak sme to skoro rok pripravovali, skúšali trolejbusy, kĺbové autobusy, čo môžeme a čo nemôžeme frézovať a podľa toho sme pripravovali jednotlivé etapy s technologickými prestávkami, pretože asfaltové zmesi majú teplotu okolo 170 stupňov celzia a potrebujú min. 24 až 48 hodín vychladnúť, aby sa dala spustiť premávka. Toto čo, sa deje na komunikáciách je jasnou ukážkou arogancie moci a politického diletantizmu, vyhraj voľby a môžeš všetko, lebo na Slovensku je to tak. Takže nie zhotoviteľ ale jednoznačne politici, hlavná vec, že sme v roku 1989 štrngali kľúčikmi a volali po odborníkoch.
16. jún 2016

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, správca komunikácie o predmetnej závade vie. Oprava úseku bude v rámci reklamácie zrealizovaná do konca augusta 2016.

Oddelenie komunikácie a marketingu
Hlavné mesto SR Bratislava
08. apríl 2021

Martin Uváček

A bola teda tá vozovka v rámci reklamácie opravená?
08. apríl 2021

Vlado KL

dobry den, ano toto bolo vyriesene v ramci reklamacie
08. apríl 2021

Martin Uváček

Teda podnet môžeme označiť ako vyriešený.
27. júl 2021

Martin Uváček

Akutualny stav.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania