Vraj si Bratislava dala ciel, ze chce podporovat vlakovu dopravu. Pre riesenie tohto ciela je potrebne nie len vybudovanie zachytnych parkovisk, ale aj zapezpecenie fundamentalnej veci = prepojenie zastavok v ramci mesta. Denne dochadzam z Devinskej novej vsi do Ruzinova (k Polusu). Idealnym spojom by bol pre mna vlak z DNV do stanice Bratislava Nove Mesto. Ako je ale mozne, ze takyto spoj neexistuje? Takto musim na Bratislava Hlavna stanica prestupovat a cakat 15 minut na dalsi vlak. Namiesto toho, aby mi cesta trvala 20 minut, mi to takto trva niekedy aj 45minut. Tym padom tam nie je motivacia nechat auto doma. A to nehovorim o tom, ze si do vlaku beriem aj bicykel. O to je prestupovanie narocnejsie. Obcania mesta nebudu nikdy motivovani jazdit vlakom, pokial je to takto neefektivne
Martin
I keď sa to tu doslovne nespomína, možno čosi prinesie čosi pozitívne i toto:
"Tomáš Kováč, hovorca ZSSK, 26. január 2018 - Železničná spoločnosť Slovensko plánuje od 10. 6. 2018 na linkách Bratislava-Petržalka – Bratislava-Nové Mesto – Senec a Bratislava – Trnava posilniť dopravu osobnými vlakmi a napríklad po rokoch budeme opäť jazdiť s cestujúcimi po Prístavnom moste do Petržalky. Na zvýšenie počtu vlakov v okolí Bratislavy nie je nutný nákup nových vozidiel, ale uvedený výsledok bude dosiahnutý so súčasným stavom vozňového parku. "