Nebezpečné miesto pri škole

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
Anonymný užívateľ 26. februára 2013

Po zime zmizol retarder na spomalovanie aut pri krizovatke Kadnarovej a Cernockeho v Krasnanoch. Choda tade deti a mami, auta jazdi jak blazen. Treba to dat do poraidku, neviem, kdo je zato zodpovedny!!!

27. február 2013

M.Cibulkova

Taketo vytlky po zime su u nas v Krasnanoch vsade. Zle je to hlavne na Cyprichovej. Ale najhorsie je to za Traminom na Kadnerke. Ked ideme na nakup do Race muz v aute krici drz sa vchadzame na tankodrom. To fakt uz je na tom ten urad tak zle,ze ani par jam sa neda zaasfaltovat? Tak kde su peniaze? Naco akomu ich Pilinsky rozdaval jakym spolkom? Uz s tym prestante.
28. február 2013

Palo B.

Chcem upresniť, že toto nie je pri škole, ale na Kadnárovej, kde škola nie je.
Ale k podnetu: Zaujímavé je, že Pilinskému toto nevadí, hocí tade denne chodí, veď býva neďaleko. Tak, ako tu už bolo napísané. Pilinského heslo pred voľbami - BOJUJEM ZA VÁS sa po voľbách zmenilo BOJUJEM ZA NÁS!
A čo Komisia výstavby, územného rozvoja, dopravy a životného prostredia? Čo pre Raču urobili. Ako Rača po dvoch rokoch vyzerá, nič nefunguje, hnus a špina.
Komisia je zložená z týchto poslancov (to, aby sme si zapamätali, že komu sa máme poďakovať::
Eduard Brychta - predseda
Milan Andráš
Michal Drotován
Michal Hrdlička
Cyril Sekerka
Tibor Šimoni
Mário Khandl:
28. február 2013

Peter

A pod koho spravou je Ta cesta? Trepete tu dve na tri. Pozrite sa na mapu a zistite, ze je pod spravou magistratu. Tak ak reklamujete tak tam.
28. február 2013

Michal D

Je to 100 metrov od školy, väčšina detí z Krasňan tade prechádza. Môžme si dať tipovačku, dokedy to tam bude takéto roz...ané...
28. február 2013

Palo B.

Áno, aj cez túto cestu prechádzajú deti, ktoré chodia do školy na Hubeného, tak isto, ako prechádzajú aj cez iné cesty, ktoré sú mimochodom v takom istom dezolátnom stave.
A prechádzajú cez rozbité cesty, kde lietajú autá aj deti, ktoré chodia do iných škôl v Rači.
To ale neznamená, že fotka je z Černockého, kde je škola. Buďme, prosím presný.
Čo sa týka zodpovednosti, tak Pilinský nesie plnú zodpovednosť určite ako starosta a navyše mestský poslanec.
Nechcite od občana, aby si študoval, ktorá cesta je koho a pod. Cesta je v Rači, tak sa o všetko, všetúčko v Rači má starať starosta a nevyhovárať sa.
A ďalej aj poslanci, v tomto prípade už tí, ktorých som spomínal vyššie z Komisie výstavby, územného rozvoja, dopravy a životného prostredia.
Načo ich platíme a ako aj celý aparát úradníkov?

To nám potom stačí jeden šikovný, neúplatný starosta - na podpisovanie a ostatné si vybavia občania sami.
28. február 2013

Michal D

Mhmmm, škoda, Zvonár od Matky Božej by to iste vyriešil za 10 minút!!! Že, kardinál K.? Si na smiech, uvedomuješ si to? Stačí si spomenúť na Ráčik a popsielanie matiek do ...
28. február 2013

Palo B.

Michal D., neviem, čo to tu splietaš.
Si Michal Drotován z Komisie výstavby, územného rozvoja, dopravy a životného prostredia, keď si tak nekriticky rozčúlený?

Na fotke je Kadnárova ulica, úsek, kde nechodí autobus, na Kadnárovej nie je škola, takže nie je problém presne opísaný - na to som upozorňoval.
Pri moci je Pilinský, ktorý je aj mestským poslancom, to je skutočnosť.
Máme Komisiu, ktorá má v nápni územný rozvoj, dopravu a životné prostredie - to je tiež skutočnosť.
Za posledné dva roky to v Rači vyzerá stále horšie a horšie, doprava katastrofa, cesty hrôza životné prostredie sa zhoršilo - aj toto je skutočnosť.
Nie je čo pochváliť, naopak. Načo sú nám potom taký starosta a taká komisia, keď si majú občania zistiť, kde aký problém, ktorá inštitúcia vybavuje, majú si upratať, ak stúpia do h...a, tak sa majú poďakovať, že to šťastie.
Apropo, Rača je skutočne celá osr..á, a to nie len zvonka - aj toto je skutočnosť.
28. február 2013

Peter

Obcan, ktory len bezbreho kritizuje bez stipky znalosti problemu, ze Palo B. ?
Este raz. Cesta je magistratna, tak treba nahlasovat tieto skutocnosti tam. Ale predpokladm, ze uz to urobil nejaky uvedomelejsi obcan ako ste Vy, ktory tu bezbreho navypisuje hluposti. Vy mate mindraky asi aj z rannej kavy.
28. február 2013

Palo B.

Peter, si smiešny, ako sa snažíš bez štipky argumentov a znalostí vecí obhajovať svojho starostu a poslancov z komisie, ktorá má v názve aj dopravná.
V demokratickej spoločnosti sa občania nebuzerujú, aby si zisťovalim či cesta patrí mestu, mestskej časti, samosprávnemu kraju, štátu, súkromníkovi a čo ja viem komu ešte zabezpečili opravu rozbitej cesty..
V demokratickej a dobre spravovanej spoločnosti starosta, pracovníci úradu a zvolení, z daní občanov dobre platení poslanci, si vykonávajú svoju prácu a zabezpečujú, riešenie problémov, rozvoj atď.
Toto je asi nad Tvoje chápanie, ale pokúsil som sa ti to takto polopate vysvetliť, ale som skeptický, že máš na to dostatočnú kapacitu šedej kôry mozgovej.
Takže, cesta je v Rači - račiansky starosta a poslanec v meste za Raču Pilinský aj s pracovníkmi račianskeho úradu a poslancami majú zabezpečiť nápravu a nie buzerovať a komandovať občana.
Ale podľa tvojho rozmýšľania, by asi mali občania z Kadnárovej, alebo najlepšie mamičky s deťmi, ktoré tade chodia, opraviť tú cestu aj retardérom. Potom to nahlásiť starostovi Rače, a príslušnej komisii, aby to zobrali na vedomie.
28. február 2013

Palo B.

Peter, si smiešny, ako sa snažíš bez štipky argumentov a znalostí vecí obhajovať svojho starostu a poslancov z komisie, ktorá má v názve aj dopravná.
V demokratickej spoločnosti sa občania nebuzerujú, aby si zisťovalim či cesta patrí mestu, mestskej časti, samosprávnemu kraju, štátu, súkromníkovi a čo ja viem komu ešte zabezpečili opravu rozbitej cesty..
V demokratickej a dobre spravovanej spoločnosti starosta, pracovníci úradu a zvolení, z daní občanov dobre platení poslanci, si vykonávajú svoju prácu a zabezpečujú, riešenie problémov, rozvoj atď.
Toto je asi nad Tvoje chápanie, ale pokúsil som sa ti to takto polopate vysvetliť, ale som skeptický, že máš na to dostatočnú kapacitu šedej kôry mozgovej.
Takže, cesta je v Rači - račiansky starosta a poslanec v meste za Raču Pilinský aj s pracovníkmi račianskeho úradu a poslancami majú zabezpečiť nápravu a nie buzerovať a komandovať občana.
Ale podľa tvojho rozmýšľania, by asi mali občania z Kadnárovej, alebo najlepšie mamičky s deťmi, ktoré tade chodia, opraviť tú cestu aj retardérom. Potom to nahlásiť starostovi Rače, a príslušnej komisii, aby to zobrali na vedomie.
01. marec 2013

Dušan Veselý

V lete sa opravovalo asi 100 metrov odpadoveho potrebia. Robila to firma ZIPP. Následne kompletne opravili asfaltový povrch. Pamätam na facebooku v skupine račania, ako sa pan Pilinský s tým pýšil, ako keby to asfaltovala obec, resp.on sám.
01. marec 2013

Peter

Palo B. neviem, ze sme si potykali a to svedci o Vasej arogancii ako cely prispevok. Volali ste na urad a spytali ste sa ci to uz nahodou nie je v rieseni? Alebo je lepsie sediet na zadku a vymyslat konspiracne teorie? V prvom rade si zistim aspon zakladne skutocnosti ale pochybujem, ze Vy nieco take robite.
01. marec 2013

Palo B.

Peter, úrad má svojich pracovníkov, ktorí sú za prácu platení, starosta je tiež platení z našich daní a tak isto aj poslanci. Tak nech si plnia svoje povinnosti. Neviem, prečo to majú robiť obyvatelia a míňať svoje peniaze, aby suplovali prácu horeuvedených. Navyše Pilinský neďaleko býva, takže by si to mohol všimnúť. Ale on už je dva roky starosta, už asi dole nedovidí, už má nos poriadne hore vystrčený.
Peter, niekomu tykať a nazvať to aroganciou je smiešne (ale asi dochádzajú argumenty). Nanajvýš je to neslušné, ale na webe nie.
Ale, ak si želáte, v poriadku, môžem aj vo forme vykania skonštatovať, že sa mi potvrdilo, že Vaša kapacita šedej kôry mozgovej je nepatrná, ibaže ...., ibaže ...., natíska sa mi taká hriešna myšlienka, že Vy sám ste jeden z tých vymenovaných, platených z našich daní, ktorý si neplní svoje povinnosti.
Dušan, vďaka za informáciu, to len dokresľuje úbohosť dnešného vedenia Rače.
01. marec 2013

Palo B.

Peter, pozrel som si tvoje príspevky aj pri iných diskusiách a zistil som, že patríš k Pilinského úderke. Všade, kde je len náznak kritiky vedenia Rače arogantne napádaš diskutujúcich.
S tebou nemá význam diskutovať, teba treba odhaliť ostatným.
01. marec 2013

Dušan Veselý

Tiež si myslím, že až nekriticky obhajuje starostu.
01. marec 2013

Peter

Palo B. Vidim, ze skor sa hrate na detektiva ako beriete skutocne argumenty do uvahy. Ale co uz. Naopak, ak niekto naznaci ako sa ma riesit problem v skutocnosti, tak stracate akykolvek normalny usudok a priradujete ludi k starostovi alebo neviem ku komu. Vy velmi dobre viete, ze niektore veci ako obcan sa riesia normalnym dvihnutim telefonu a informovanim sa na prislusnych miestach. Lenze Vam a niektorym dalsim je milsie kritizovat niekoho koho nemate radi a bojujete proti nemu. Mne je fuk ci je tu taky alebo onaky starosta, ja len hovorim ze riesenie sa ma udiat sposobom normalnym, cize informovanim sa. Lenze kto nechce a chce bojovat, tak tomu to tazko vysvetlit.
01. marec 2013

Odpoveď samosprávy

Ulice Kadnárova aj Černockého patria medzi komunikácie, ktorých správu vykonáva Magistrát hlavného mesta SR Bratislava.

Mestská časť závady na týchto komunikáciách, ktoré zistí vlastným monitoringom, alebo na podnet občanov pravidelne nahlasuje správcovi komunikácie, čiže magistrátu. Rovnako postupujeme aj v tomto prípade.

S pozdravom
Ing. Jana Pešková
prednostka miestneho úradu
Mestskej časti Bratislava - Rača
01. marec 2013

Palo B.

Nesúhlasím s Petrom.
Ja nepotrebujem vybavovať rozbité cesty v Rači, nepotrebujem vybavovať, aby Rača nebola špinavá, aby nebolo zhoršené životné prostredie, fungovala doprava (všetky druhy a spôsoby) tak ako má, a veľa, veľa iných a rastúcich problémov v Rači.
Ja, ako obyvateľ Rače (Krasňan), platiaci nie malé dane, potrebujem, aby doprava fungovala tak, ako má, aby cesty boli také, ako majú byť, aby životné prostredie ......aby, aby.. Aby som slušne žil v prostredí, v ktorom platím dane a aby som cítil, že za ne aj ako obyvateľ niečo dostávam späť. Aby som si po práci oddýchol, prípadne sa venoval svojim koníčkom, a to je šport.
Ak budem cítiť ako potrebu to, že chcem problémy v Rači vybavovať, budem kandidovať na starostu, poslanca alebo sa zamestnám na úrade v Rači.
01. marec 2013

Bojujem za Vas

**** Komentár bol zmazaný, nakoľko obsahoval neopodstatnené osobné útoky a osočovanie. (Hlasovanie pod komentárom nevyjadruje súhlas/nesúhlas so zmazaním pôvodného príspevku.) ****
01. marec 2013

Dušan Veselý

Bojujem za vas, tu ale nevypisuje Pilinsky. Rano som bol na pošte, stal s niekym vonku a rozpravali sa. No a medzitym tu pribudali prispevky od Petra. Ako by to dokazal? Telepatiou?
01. marec 2013

Ctibor Košťál - Odkazprestarostu.sk

Chcel by som poprosit diskutujucich, aby sa vyhli osobnym utokom, ktore nic nemaju spolocne s posobenim samospravy a starostu mestskej casti. Portal vznikol aby zlepsoval a skulturnoval komunikaciu obcan-samosprava, co je tazko dosiahnutelne, ked sa ludia nepocuvaju a iba sa urazaju. Viem, ze v Raci je situacia medzi samospravou a niektorymi skupinami napätá, ale skusme komunikovat na urovni faktov.
01. marec 2013

Dušan Veselý

Najhoršie je to, že sa sem možu podpisovať ludia bez plneho mena.
01. marec 2013

Palo B.

Dušan, myslím, že tu vypisuje Pilinký prostredníctvom svojho fanclub. Súhlasím s Ctiborom Košťálom, že osobné útoky by nemali byť, hlavne od fanclubu Pilinského na občanov, ak poukážu na to, že v Rači to ide k horšiemu.
A ak občan poukáže na problém, tak zo strany starostu a jeho fanclubu sa na neho vrhnú zúriví fanclubáci a nasleduje nevyberané osočovanie. Ďalej nasledujú len výhovorky, typu že to si mal občan oťažovať niekoho iného a nie úrad v Rači. Úrad nefunguje tak, ako by mal a v Rači to ide dolu vodou. Občania právom očakávajú, že sa starosta s poslancami a úradom budú starať o to, aby sa v Rači žilo dobre. Občania, ale pociťujú, že to tak nie je a už tých výhovoriek na predchodcov, na iné úrady a magistrát majú dosť.
V Rači je napätá situácia stále viac medzi občanmi a starostom s jeho poslancami, ak sú toto skupiny (jedna starosta a poslanci a druhá občania Rače) tak súhlasím.
Starosta musí zniesť viac kritiky.
01. marec 2013

Dušan Veselý

Prave preto im treba ukazať, že to ide aj inteligentne. :-)
01. marec 2013

Bojujem za Vas

Nesúhlasím s vymazaním môjho príspevku, nikde som nenapísal, čas, kedy to malo byť písané. Dušan to veľmi zle vydedukoval. Palo B. to napísal presne.
02. marec 2013

frantisek.D

Ze by JONOKMOTRIKOMORIKOPILINSKY de facto a de jure starosta kupil tento pre obcanov Race,tak prepotrebny portal? Kedze tu zacala cenzura?
02. marec 2013

Ctibor Košťál - Odkazprestarostu.sk

Pan Frantisek, nemusite sa bat, ze by si nas niekto kupil, nie sme na predaj. Ani cenzury, ta je nepredstavitelna. Portal by stratil vyznam. K vymazaniu doslo v prispevku, ktory administrator po konzultacii vyhodnotil ako neprijatelny, kedze islo o osobny utok, ktory nijak nesuvisel s riesenym problemom. Ako pisem vyssie, portal ma skvalitnovat komunikaciu obcan-samosprava. Ak sa nam nepaci ako to robi samosprava, napisme im to a diskutujme o tom ako by to islo lepsie. Nevyhybajme sa kritike, na tu si musi samosprava zvyknut, len sa vyhnime osobnym utokom, urazkam, vulgarizmom ci homofobnym a rasistickym poznamkam. Verim, ze to dokazeme a ze nas postoj je pochopitelny.
02. marec 2013

Dušan Veselý

Už len dodavam, suhlasim s administratorskym zásahom. Nepáči sa mi anonymita občanov, otvorene a neanonymne nepoukážu na nedostatky. Je to nechutné. Budte trochu odvážnejší anonymní občania!
03. marec 2013

Miro Ščibrany

Odpoveď prednostky je podľa môjho názoru korektná a postačujúca: upozorňuje, že dotknuté ulice sú v správe Magistrátu a zároveň informuje, že MÚ nahlásil podnet občana správcovi komunikácie. Pozná niekto z diskutujúcich lepší spôsob riešenia podnetu?
04. marec 2013

Palo B.

Admin: Ešte toto, ak ste rozhodli, že sa sem čosi nehodí a zmazali ste to, tak by ste mali uviesť, že tie hlasovania (súhlas-nesúhlas) patria pôvodnému príspevku a nie je to vyjadrený názor na Váš oznam o zmazaní. Aby to bolo korektné:
Ďakujem
04. marec 2013

Palo B.

Miro: pre teba možno postačujúci. Ja by som očakával viac informácií, ale keby som bol príliš skromný a aby som príliš neobťažoval, tak aspoň dátum, kedy to nahlásili by sa hodil, či.?
04. marec 2013

Miro Ščibrany

Súhlasím, že podrobnejšie info o krokoch samosprávy smerom k správcovi komunikácie (dátum nahlásenia, termíny plnenia, ...) by bolo namieste.
04. marec 2013

Miro Ščibrany

ad Cenzúra (ku ktorej údajne došlo vymazaním príspevku od „Bojujem za Vás“ - viď príspevok od „František D“):

Ako admin portálu račan.sk diskusné príspevky nevymazávam ani vtedy, keď sú anonymné a urážlivé, keďže dotknutá strana má na portáli možnosť na ne reagovať a tak uviesť veci na pravú mieru. Napriek tomuto svojmu postoju prijímam ako legitímne dôvody, pre ktoré sa portál OPS s ohľadom na svoje poslanie bráni príspevkom, ktoré namiesto argumentov podporujúcich rozkrytie alebo riešenie vecnej podstaty podnetu prinášajú osobné útoky, urážky a očierňovanie predstaviteľov samosprávy alebo diskutujúcich. Takéto príspevky považujem za osobitne poľutovaniahodné, ak sú anonymné a motivované snahou poškodiť dobré meno názorového/politického oponenta.

Prispievateľ prichádzajúci s obvineniami bez argumentov by mal mať toľko občianskej odvahy, cti a slušnosti, aby sa pod svoje obvinenia podpísal. Inak jeho slová nie sú hodné dôvery a verejnej pozornosti a ich vymazanie sotva možno považovať za akt cenzúry. Koniec-koncov, slobodu slova ústava zaručuje občanovi, nie anonymovi.
04. marec 2013

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň.

Magistrát zareagoval tento krát promptne a spomaľovač na Kadnárovej ulici je už opravený.
Fotografie sú z piatka 1. marca.

S pozdravom
Ing. Jana Pešková
prednostka miestneho úradu
Mestskej časti Bratislava - Rača
04. marec 2013

Marta

Problém vysiereny relatívne rýchlo a operatívne. Za čo ďakujeme aj za naše deti. Ale ta "diskusia" pod ním, to je čistá katastrofa.
04. marec 2013

Miro Ščibrany

Oceňujem rýchlosť vyriešenia podnetu vďaka súčinnosti trojice občan-samospráva-magistrát - palec hore!
05. marec 2013

Barto

Palo B. alias Krampl - ak máš aspoň trochu odvahy (čo nemáš), tak povedz rovno, že chceš kandidovať na starostu a toto je z tvojej strany iba antikampaň. A kedže prácu dua Krampl&Kramplová veľmi dobre Račania poznajú, tak nemáš najmenšiu šancu.
07. marec 2013

Miro Ščibrany

Vysoký počet nesúhlasov s komentármi oceňujúcimi neobyčajne rýchlo a úspešne vyriešený podnet napovedá, že diskusiu pod týmto podnetom ovládla politická opozícia súčasného vedenia obce a že namiesto vecných argumentov vsadila na znevažovanie a ohováranie. Dosť nešťastný a poľutovaniahodný spôsob opozičnej politiky...
07. marec 2013

Ružena K.

Pán Ščibrany, ako som tu už na stránke písala, rada si čítam a sledujem, ako sa riešia veci v mestských častiach, ale hlavne v Rači, kde žijem. Raz som tu už prispela, keď som nafotila smetisko na Kadnárovej Pozerám sa na neho z okien naďalej.
Tak to je aj s tou opravou retardéru, ten bol porazený už veľmi, veľmi dávno, takže nesúhlasím s Vašim názorom, že problém bol "rýchlo a úspešne vyriešený". Naopak, myslím si, že riešenie trvalo dlho a račiansky úrad je nedbalý, nevšíma si a až na enormný tlak ľudí niečo urobí, ako v tomto prípade. A to je, prosím pekne, jedna z hlavných ulíc v Krasňanoch, kade denne prejdú stovky áut, určite aj tých z úradu. Takže nevšímavosť a nevšímavosť a ľahostajnosť.
Ja nie som koalícia ani opozícia, ale súčasný starosta a poslanci majú u mňa veľké mínus ako aj k Vašemu názoru som sa takto vyjadrila "nesúhlasím" Takto, ako ja zmýšľa veľa ľudí, aspoň v mojom okolí určite.
07. marec 2013

Dušan Veselý

Miro, presne si to vystihol a prave preto ťa mínuskujú anonymní vystrašení občania. Neobavam sa otvorenej debaty s opozíciou. No mám velmi blbý pocit z tych ludí, čo tu anonymne vypisuju a otvorene sa BOJA poukazať na problemy. Tak a môžu ma mínuskovať tiež.
07. marec 2013

Miro Ščibrany

Pani Ruženka,
nemám problém byť voči MÚ kritický (viď články na http://miro-scibrany.racan.sk/), no všetko má svoje miesto, čas a mieru: ak občan dá na OPS podnet a MÚ s magistrátom ho promptne vyriešia, myslím si, že je namieste to oceniť a nie nadávať im za všetky minulé aj budúce hriechy. A ako hovorí Dušan, omnoho viac než mínusovanie príspevkov, s ktorými nesúhlasíte, zaváži podpisovanie sa aj pod kritické názory. Či sa to niekomu páči alebo nie, hlas anonyma nikdy nemá tú váhu ako hlas podpísaného obyvateľa.
07. marec 2013

Ružena K.

Pán Veselý, volám sa Ružena K. a žijem v Krasňanoch. Nedám svoje meno von, lebo sa mi to už raz v živote veľmi, veľmi vypomstilo. Aj tak by to nezmenilo fakt, že smetisko z okien vidím stále a ten retardér tiež nebol skôr opravený.
Ľudia môžu mať rôzne motívy, prečo vystupujú anonymne, môžu sa báť rôznych perzekúcií, môže ich štvať, že veci okolo nich nefungujú a chcú na to poukázať, ale nie každý chce dať svoju identitu von, z rôznych dôvodov, nie len politických.
Mnoho ľudí štve, že žijú v stále sa zhoršujúcom prostredí, že tí, ktorých volili si neplnia sľuby atď.
Ale Váš názor rešpektujem a obdivujem Vás, že ste išli s kožou na trh, aj keď sa mi zdá, podľa Vašich príspevkov, že ste politická opozícia súčasného starostu a nie všetky Vaše príspevky boli plne pragmatické, konštruktívne a apolitické.
07. marec 2013

Dušan Veselý

Aké perzekúcie? Prídu agenti v kožených kabátoch?
07. marec 2013

Miro Ščibrany

Dušan, možnosti a sklon úrad(ník)ov šikanovať kritického občana by som zas nepodceňoval :).
07. marec 2013

Palo B.

Je to presne tak, ako napisala Ružena.
07. marec 2013

Miro Ščibrany

... keby to bolo presne tak, anonym by bol aj Dušan Veselý aj Miro Ščibrany.
07. marec 2013

Dušan Veselý

Počkaj, ty nie si anonym? :-)
07. marec 2013

Palo B.

Ospravedlňujem sa, mal som na mysli časť, ktorá sa týka riešenia problému:
"som nafotila smetisko na Kadnárovej Pozerám sa na neho z okien naďalej.
Tak to je aj s tou opravou retardéru, ten bol porazený už veľmi, veľmi dávno, takže nesúhlasím s Vašim názorom, že problém bol "rýchlo a úspešne vyriešený". Naopak, myslím si, že riešenie trvalo dlho a račiansky úrad je nedbalý, nevšíma si a až na enormný tlak ľudí niečo urobí, ako v tomto prípade. A to je, prosím pekne, jedna z hlavných ulíc v Krasňanoch, kade denne prejdú stovky áut, určite aj tých z úradu. Takže nevšímavosť a nevšímavosť a ľahostajnosť. "

Diskusia o anonymite ma nezaujíma.
Aj keď si myslím, že by ju mal admin, podľa svojich pravidiel vymazať, nakoľko sa netýka riešenia nastoleného problému, a to pokazená komunikácia Kadnárova.
07. marec 2013

Miro Ščibrany

... diskusie by nemali byť vizitkou "čistiacich" schopností adminov, ale zrkadlom úrovne diskutujúcich, preto si myslím, že je úplne namieste, ak tu admin zmazal jediný koment a na to mal pádny dôvod.
03. máj 2013

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme aj mestskej časti za spoluprácu. Na dovysvetlenie dodám len, že z dôvodov poveternostných podmienok nebolo možné kvôli zimnému počasiu robiť úpravy na vozovke skôr.

Mgr. Marek Papajčík
referát vzťahov s verejnosťou
Kancelária primátora hl. mesta SR Bratislavy

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania