3x Nefukčné označovače cestovného lístku

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Vyriešený

3x Nefukcne oznacovace cestovneho listku v trolejbuse c.6864

14. júl 2016

Iva

No to by som asi nahlásila najma šoférovi trolejbusu, nech to rieši ako akútnu vec. Veď čo keď príde revízor ?
14. júl 2016

orel skalný

To: Iva
Čo myslíte koľko ľudí upozornilo šoféra za celý deň????
Úprimne, bolo mi ho ľúto...
15. júl 2016

orel

3x nefunkcny oznacovac listkov

3x nefunkcny oznacovac listkov vo vozni c.6821 v trolejbuse c.212 zacinam mat intenzivny pocit ze je tu zamer DP v BA o ryzovani na pokutach... :o(((
27. júl 2016

Iva

No to už je fakt sila. A to, že sa neobťažujú, aby reagovali ešte väčšia. Nemám električenku a to by ma skutočne zaujímalo, ako by to riešil revízor, keby ma našiel s lístkom v ruke v takom trolejbuse. Asi by mi povedal, že je to moja chyba, že som si mala kúpiť cez mobil. Na Slovensku je všetko možné.
04. august 2016

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
ďakujeme Vám za Váš podnet, Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť od 4. júla 2016 začal neverejne testovať nový vizuál obrazovky, ktorý bude slúžiť na predaj elektronických jednorazových cestovných lístkov, ktoré budú o 10% lacnejšie ako papierové cestovné lístky. Testovanie prebieha priamo za plnej prevádzky dopravy.
Šetrením podnetu bolo zistené, že označovače cestovných lístkov vo vozidle nevykazovali žiadnu chybu, z toho dedukujeme, že v tom čase došlo k reštartu zariadenia, ktoré súvisí so spomínaním testovaním. Cestujúci sa môžu počas tohto testovania stretnúť so zmeneným vizuálom na obrazovkách označovačov lístkov.
Za vzniknuté nepríjemnosti spojené s testovaním sa cestujúcim ospravedlňujeme, avšak spustenie elektronického nákupu jednorazového cestovného lístka vnímame ako krok k rozvoju a modernizácii integrovanej dopravy. Naším cieľom je práve prostredníctvom zlepšovania služieb verejnej dopravy priniesť cestujúcim rýchlejší a pohodlnejší nákup potrebných cestovných lístkov. Cestujúci tak nielen ušetrí ale dokonca stihne každý prichádzajúci spoj, keďže si cestovný lístok bude môcť kúpiť priamo vo vozidle.


odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania