04. august 2016
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za Váš podnet, Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť od 4. júla 2016 začal neverejne testovať nový vizuál obrazovky, ktorý bude slúžiť na predaj elektronických jednorazových cestovných lístkov, ktoré budú o 10% lacnejšie ako papierové cestovné lístky. Testovanie prebieha priamo za plnej prevádzky dopravy.
Šetrením podnetu bolo zistené, že označovače cestovných lístkov vo vozidle nevykazovali žiadnu chybu, z toho dedukujeme, že v tom čase došlo k reštartu zariadenia, ktoré súvisí so spomínaním testovaním. Cestujúci sa môžu počas tohto testovania stretnúť so zmeneným vizuálom na obrazovkách označovačov lístkov.
Za vzniknuté nepríjemnosti spojené s testovaním sa cestujúcim ospravedlňujeme, avšak spustenie elektronického nákupu jednorazového cestovného lístka vnímame ako krok k rozvoju a modernizácii integrovanej dopravy. Naším cieľom je práve prostredníctvom zlepšovania služieb verejnej dopravy priniesť cestujúcim rýchlejší a pohodlnejší nákup potrebných cestovných lístkov. Cestujúci tak nielen ušetrí ale dokonca stihne každý prichádzajúci spoj, keďže si cestovný lístok bude môcť kúpiť priamo vo vozidle.
odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
Iva