2x nefunkčný označovač lístkov

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Vyriešený

2x nefungcny oznacovac listkov vo voze c.6844

15. júl 2016

verklik

toto je podnet pre ktoreho starostu?
a je to podnet pre starostu?
nech sa paci - reklamacia na DPB
15. júl 2016

orel skalný

TO: verklik:

Možno ste ešte nepostrehli aké všetky funkcie má odkazprestarostu.sk

pekný deň Vám prajem
15. júl 2016

Odkaz pre starostu

re: Verklik
Dobrý deň,
portál spolupracuje aj s Dopravným podnikom Bratislava a podnet im bol zaslaný.

S pozdravom
Zuzana Žurkinová
administrátorka pre Ružinov
04. august 2016

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
ďakujeme Vám za Váš podnet, Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť od 4. júla 2016 začal neverejne testovať nový vizuál obrazovky, ktorý bude slúžiť na predaj elektronických jednorazových cestovných lístkov, ktoré budú o 10% lacnejšie ako papierové cestovné lístky. Testovanie prebieha priamo za plnej prevádzky dopravy.
Šetrením podnetu bolo zistené, že označovače cestovných lístkov vo vozidle nevykazovali žiadnu chybu, z toho dedukujeme, že v tom čase došlo k reštartu zariadenia, ktoré súvisí so spomínaním testovaním. Cestujúci sa môžu počas tohto testovania stretnúť so zmeneným vizuálom na obrazovkách označovačov lístkov.
Za vzniknuté nepríjemnosti spojené s testovaním sa cestujúcim ospravedlňujeme, avšak spustenie elektronického nákupu jednorazového cestovného lístka vnímame ako krok k rozvoju a modernizácii integrovanej dopravy. Naším cieľom je práve prostredníctvom zlepšovania služieb verejnej dopravy priniesť cestujúcim rýchlejší a pohodlnejší nákup potrebných cestovných lístkov. Cestujúci tak nielen ušetrí ale dokonca stihne každý prichádzajúci spoj, keďže si cestovný lístok bude môcť kúpiť priamo vo vozidle.


odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania