Nevhodne umiestnený/chýbajúci automat MHD

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Uzavretý
meno
Jozef 21. augusta 2016

Na zastavkach Pionierska nie je na elektrickovom nastupisti ziaden automat, napriek tomu, ze zastavky v jednotlivych smeroch deli velka krizovatka Jozefa Cebelku a jediny automat je nevhodne umiestneny iba na chodniku pri zbernych surovinach (vid satelitnu snimku situacie, pribl.poloha automatu je oznacena cervenym). Okrem toho, stanok, ktory na strane pri Manhattane disponuje listkami malokedy (asi 4 z 5 raz nemaju 15 minutove ani 30 minutove listky) nehovoriac o tom, ze tento stanok je vecer, v noci a cez vikendy samozrejme zatvoreny. Navrhujem doplnit automat na listky na obe elektrickove zastavky, vzhladom k ich frekventovanosti. Momentalne umiestnenie automatu je daleko od vsetkych zastavok. Od vsetkych zastavok je automat oddeleny cestou (okrem autobusovej).

22. august 2016

nepšo

Dobrý podnet, nehovoriac o tom , že nástupišta nie sú kryté , ľudia sú počas dažďa ostrekovaní autami a naozaj , keď si chce človek kúpiť lístok , musí prejsť na druhú stranu križovatky tak , že mu min jeden spoj ujde.
23. august 2016

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
ďakujeme Vám za Váš podnet, v súčasnej dobe nie je možné technicky ani ekonomicky zabezpečiť, aby bol automat na predaj cestovných lístkov na každej zastávke.
Práve na spomínaných zastávkach je problém s technickým zabezpečením, ale hľadáme riešenie so servisnou spoločnosťou, ktorá zabezpečuje chod automatov.
Od 1.9.2016 cestujúca verejnosť môže využívať nákup cestového lístka priamo vo vozidle prostredníctvom elektronickej peňaženky.


odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania