03. október 2016
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň p. Jozef,
aj napriek tomu, že je tento podnet evidovaný na stránke www.odkazprestarostu.sk ako vyriešený, dovolím si reagovať na Váš komentár z 13.9.2016. DPB u správcu komunikácie reklamoval obnovenie vodorovného dopravného značenia niekoľkokrát. Nielen obojstranne na zástavke Kadlečík, ale i na predchádzajúcu zastávku Sihoť BVS. Dnes t.j. 3.10.2016 opätovne zasielame požiadavku na správcu komunikácie s urgenciou riešenia. Za informáciu, ktorú sme Vám dali vo vyjadrení 5.9.2016, a to že: "Zároveň DPB, a.s. zabezpečil obnovenie vodorovného dopravného značenia v danej zástavke so správcom tohto značenia - značenie by malo byť zrealizované do 9.9.2016" sa ospravedlňujeme, avšak tento termín sme mali potvrdený správcom komunikácie.
DPB, a.s. nevie z vlastnej réžie zabezpečiť obnovenie vodorovného značenia, môže o to len požiadať jej správcu. Čo v tom prípade opätovne urobil.
Ďakujeme za pochopenie.
odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
Jozef