Lidl Kadnárova - nočné zásobovanie

Zodpovednosť za riešenie: Iné

V riešení
meno
Sunny 13. septembra 2016

Dobrý deň, bývame v priamom susedstve predajne Lidl na Kadnárovej ulici (vzdialenosť dokladacej rampy od okien odhadom cca 20m) . Chceme sa opýtať ako je možné riešiť nočné zásobovanie, ktoré nám znemožňuje spánok. Predajňa je zásobovaná takmer každú noc, niekedy i viackrát. Hluk motorov, cúvacie senzory a vykladanie tovaru je neznesiteľné. Je toto konanie v súlade s nariadením o nočnom kľude? Ďakujem.

14. september 2016

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

na Vašu sťažnosť, resp. podnet nie je možné jednoducho odpovedať, nakoľko nevieme bližšie podrobnosti o tomto probléme.
Nepíšete konkrétny čas, ani hodinu v ktorej prebieha zásobovanie.
MČ Bratislava – Rača, nedisponuje takými kompetenciami, ktoré by garantovali vyriešenie Vášho problému.
V prípade pretrvávajúceho stavu, Vám odporúčame obrátiť sa na Úrad verejného zdravotníctva (hygienu), ktorý môže po zistení skutočného a skutkového stavu, nariadiť konkrétne opatrenia.
Pracovníci mestskej časti sú Vám k dispozícii, ak by ste potrebovali tento problém prekonzultovať, alebo ak by ste mali ďalšie otázky.
S Pozdravom


Eva Miklánková, hovorkyňa MČ Rača
18. september 2016

Júlia Sklenárová

Dobrý deň,
pokiaľ ide o konkretizáciu problému... predajňa je zásobovaná takmer každú noc, naposledy napríklad medzi 22:30 a 23:30, niekedy i viackrát počas noci (keď ďaľšiu vykládku robili po polnoci). Tento problém evidujem na viacerých miestach Slovenska a viem, že v niektorých prípadoch sa riešenia zúčastnila samospráva (napr. Kežmarok). Taktiež ma prekvapuje Váš postoj.... predpokladám, že povolenie k stavbe tohto druhu v tak tesnej blízkosti bytových domov vydala práve samospráva.
Ďakujem.
22. september 2016

Juraj

Presne tak, povolenie na vystavbu dala mestska cast a nechala znehodnotit cely priestor dolnej casti Peknej cesty. Znehodnotili hodnotu najblizsich nehnutelnosti aj prave z dovodov, ktore uvadza tato staznost. To, ze kazdy podvecer sa tento priestor premiena na estradu tlaciacich sa a divotvorne parkujúcich aut ani nehovorim. To, ze Lidl nie je schopny sa postarat o par kusov nahradnej zelene za stare vyrubane sakury tiez nehovorim. To, ze Vas 15 minut pre zatvaranim upozornuju, ze uz treba vypadnut z predajne, lebo o chvilu sa zatvara je neuveritelne, ale to, ze mestska cast vidi strategiu rozvoja svojej obce len prostredníctvom novych obchodných retazcov je neuveritelne smutne. Pekny priestor zaondime len a len obchodmi.
19. júl 2020

Martin Uváček

Je tento podnet ešte aktuálny?
24. september 2020

Odpoveď samosprávy

Podľa nám dostupných informácií si v minulosti Mestská časť nedala do podmienok časové ohraničenie zásobovania prevádzky a je preto len na majiteľovi prevádzky či je ochotný upraviť organizáciu zásobovania tejto predajne.

My preto listom vyzveme spoločnosť LIDL, aby zvážila iný čas zásobovania svojej predajne.
Riešenie samotného podnetu je však vecou tejto spoločnosti.

Mgr. Matúš Čupka, vedúci oddelenia životného prostredia a dopravy MÚ Bratislava - Rača
24. september 2020

Odpoveď samosprávy

Samospráva uviedla, že zodpovedným subjektom je: Stavebný úrad nedal medzi povinnosti v stavebnom povolení zásobovanie prevádzky v konkrétnych časoch.

Z toho dôvodu je riešenie tohto podnetu na dobrej vôli spoločnosti LIDL, ktorú k tomu aj vyzveme.
24. september 2020

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Iné
16. apríl 2021

Barbara

Dobrý deň,

prosím Vás v akom stave je riešenie tohto problému?
Situácia je neznesiteľná. Hluk obťažuje obyvateľov.
Sme pravidelne v noci budení.. polnoc, o tretej ráno.. či je nedeľa, alebo pracovný deň.
Spôsob akým vykonávajú zásobovanie je naozaj príliš hlučný!
Ďakujem
16. apríl 2021

Barbara

Kadnárova-Verejný poriadok-iné

Dobry den,
Uz opakovane musime podat podnet na riesenie rusenia nocneho kludu na Peknej ceste v Krasnanoch. Lidl nocne zasobovanie je neznesitelne. O polnoci, o tretej rano..ci je nedela, ci prac.den vykonavaju to velmi hlucne, trieskaju tak, ze ani so zavretymi oknami sa neda spat.
Dakujem
16. apríl 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: MÚ Rača
29. jún 2021

Odpoveď samosprávy

Ďakujeme za podnet. Opätovne sme písomne vyzvali spoločnosť LIDL, aby obmedzila rušenie obyvateľov v okolí svojej predajne.

Podnet preto posúvame na danú spoločnosť.

Mgr. Matúš Čupka, vedúci oddelenia životného prostredia a dopravy MÚ Bratislava - Rača
29. jún 2021

Odpoveď samosprávy

Samospráva uviedla, že zodpovedným subjektom je: Podnet je v kompetencii predmetnej spoločnosti LIDL.
29. jún 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Iné
13. február 2024

Jana B

Dobry den, rovnako strpcuje tento prekliaty retazec zivot obyvatelom aj inde, nadmerny hluk a smrad zo zasobovania pod oknami bez akejkolvek stavebne adekvatnej ochrany susednych bytov, MČ tiez neriesi, co tak spojit sa a dat Lidl do medii a podat hromadnu zalobu za poskodzovanie zdravia?
Meranie od RUVZ mate prosim? U nas vraj maju podla neho zakaz chodit v noci, ale zapotrosilo sa u predch.spravcu, tak sa posnazim spravkynu primat hoci aj peticiou aby to dala znovu premerat. Zapnuty motor chladiakov generuje 68dB podla mobilu, co je vyrazne nad normu aj cez den! o exhalatoch za tu hodinu ani nehovorim, takze to budu povinni aj preplatit potom. Myslim, ze by sme mohli dosiahnut aspon obmurovanie zasobovania
14. február 2024

Odkaz pre starostu

Vážení užívatelia,

predmetný podnet sme opätovne preposlali zodpovednému subjektu.

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
administrátor odkazprestarostu.sk
Bratislava - Rača
14. február 2024

Odpoveď samosprávy

Číslo prípadu: 98595489

Dobrý deň,

ďakujeme za Váš e-mail.

Váš podnet bol odoslaný príslušnému oddeleniu. V prípade ďalších otázok, prosím uvádzajte evidenčné číslo prípadu 98595489.

Odpovieme Vám v najkratšom možnom termíne.

Prajeme Vám príjemný deň.

S pozdravom
Sabina Nováčková SK
Zákaznícky servis
11. marec 2024

Odpoveď samosprávy

Zákaznícky servis, 11.03.2024

Číslo prípadu: 98595489

Dobrý deň,

ďakujeme za Váš e-mail a podnet.

V zmysle doriešenia budeme merať hlučnosť pri vykládke na uvedenej predajni. Na základe nameraných hodnosť prijmeme stanovisko a konkrétne opatrenia.

Ďakujeme za pochopenie.

Prajeme Vám príjemný deň.

S pozdravom
Olga Brožková SK
Zákaznícky servis

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania