Na zastávke Blumentál smerom do mesta sa na viacerých miestach po necelých 3 rokoch existencie tejto zastávky začali rozpadávať obrubníky. Zničil ich autá svojimi podvozkami, keďže niektorý vodiči stále nevedia, že majú jazdiť po vrchnej časti zastávky.
Každopádne kvalita použitých obrubníkom za veľa nestojí. Potrebné opraviť, kým, sa celá nástupná hrane nerozsype.
Karol Luspai
Len moja spekulacia 1 ako jedno z moznych vysvetleni : Platilo sa to z EU penazi, takze sa robili vyberove konania na dodavatela. Vyberove konanie musel ziskat konkretny dodavatel tak sa museli poziadavky patricne specifikovat aby ich bol len on schopny do bodky splnit. Nech h je standardna vyska obrubnika. Potom ak specifikujeme v poziadavkach projektu obrubniky vysoke (h+2cm), bude ich schopny splnit len dodavatel ktory je ochotny standardne obrubniky prerabat. To znamena ze sa trochu narobi na nadbetonovavani, ale vyrobi tak obrubniky podla poziadaviek zakaznika a tym vyhra vyberove konanie.
Spekulacia 2 : Podklad pod obrubnikmi zle zhutnili a proste im klesli. Aby to cele nemuseli vyberat, tak ich dobetonovali na mieste.
Spekulacia 3 : Dodatocne sa menil projekt ked uz boli obrubniky usadene, napr. sa zvysovala vyska toho zhupu cez ktory prechadzaju auta a tak museli patricne navysit aj uz osadene obrubniky.
Takze nejak takto to mohlo byt.